軽量化材料市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Lightweight Materials Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 軽量材料の世界市場は、2021年に1,771億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.10%を示し、2027年までに2861億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー軽量材料の世界市場は、2021年に1,771億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.10%を示し、2027年までに2861億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。軽量材料は、アルミニウム、マグネシウム、ベリリウム、チタン、チタンアルミナイド、エンジニアリングプラスチック、構造セラミック、ポリマー、セラミックマトリックスからなる複合材料や金属合金です。耐腐食性、耐酸化性、高導電性、低密度、高反射率、高延性、高強度、コスト効率など、多くの特長を持ち、環境に優しく、カーボンフットプリントの低減に貢献する。そのため、航空宇宙、防衛、ヘルスケア、エレクトロニクス、建設、自動車、包装など、世界中の産業で幅広い用途があります。 軽量材料の市場動向。 軽量材料は、安全性、性能、リサイクル性、コストを犠牲にすることなく大型車の重量を軽減できるため、自動車産業において自動車のさまざまな部品の製造に使用されています。このことは、急成長する自動車産業と相まって、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。さらに、軽量素材は、バッテリーや電気モーターなどのパワーシステムの重量を相殺するため、ハイブリッド電気自動車、プラグインハイブリッド電気自動車、電気自動車の効率と航続距離の向上に貢献します。これは、有害な大気汚染を減らすために電気自動車(EV)の導入が進んでいることと相まって、市場の成長を後押ししています。また、風力発電の分野では、風車の製造に軽量素材の採用が進んでおり、世界的に市場にプラスの影響を与えています。このほか、燃料消費量を削減するために航空産業で軽量材料の用途が拡大していることは、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、食品・飲料(F&B)業界では、箔、飲料缶、調理・食品加工器具の製造にアルミニウム合金の使用が増加しています。このことは、拡大するF&Bセクターと相まって、軽量材料の需要を促進しています。 主要な市場細分化 IMARC Groupは、軽量材料の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、流通チャネル、用途に基づき分類しています。 タイプ別の内訳 金属合金 コンポジット 高分子材料 販売チャネル別構成比: ダイレクト 間接 アプリケーション別構成比。 自動車 航空宇宙 風力 船舶 エレクトロニクス 建設機械 消費財 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Alcoa Corporation、Arcelormittal S.A.、China Hongqiao Group Limited、Dupont De Nemours Inc、Exxon Mobil Corporation、Novelis Inc. Hindalco Industries Limited、Saudi Basic Industries Corporation (Saudi Arabian Oil Co.) 、SGL Carbon SE、Solvay S.A、Teijin Limited、Thyssenkrupp Agおよび東レ株式会社などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 軽量材料の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は軽量材料の世界市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? タイプ別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 用途に基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 軽量材料の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lightweight Materials Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Metal Alloys 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Composites 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Polymers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Direct 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Indirect 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aerospace 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Wind 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Marine 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Electronics 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Construction 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Consumer Goods 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Others 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alcoa Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Arcelormittal S.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 China Hongqiao Group Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Dupont De Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Exxon Mobil Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Novelis Inc. (Hindalco Industries Limited) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Saudi Basic Industries Corporation (Saudi Arabian Oil Co.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 SGL Carbon SE 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Solvay S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Teijin Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Thyssenkrupp Ag 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Toray Industries Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global lightweight materials market reached a value of US$ 177.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 286.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lightweight Materials Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Metal Alloys 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Composites 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Polymers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Direct 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Indirect 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aerospace 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Wind 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Marine 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Electronics 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Construction 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Consumer Goods 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Others 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alcoa Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Arcelormittal S.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 China Hongqiao Group Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Dupont De Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Exxon Mobil Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Novelis Inc. (Hindalco Industries Limited) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Saudi Basic Industries Corporation (Saudi Arabian Oil Co.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 SGL Carbon SE 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Solvay S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Teijin Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Thyssenkrupp Ag 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Toray Industries Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |