グルテンフリーパスタ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Gluten-Free Pasta Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のグルテンフリーパスタ市場は、2021年に10億8000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.10%を示し、2027年までに16億7000万米ドルの市場に達すると予想していま... もっと見る
サマリー世界のグルテンフリーパスタ市場は、2021年に10億8000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.10%を示し、2027年までに16億7000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。グルテンフリーパスタは、トウモロコシ、米、ジャガイモなどのグルテンフリーの小麦粉を使って調理される麺の一種です。ミネラル、栄養素、抗酸化物質が豊富に含まれており、関節炎、心臓発作や脳卒中、乳がんや大腸がん、糖尿病、てんかんや発作などの慢性疾患を回避し、健康を増進させることができます。ノンカロリーで、減量、コレステロールの減少、血糖値の調整、便秘を助けることができます。筋肉、皮膚、骨を健康に保つためのアミノ酸を供給します。現在、セリアック病やグルテンアレルギーを持つ人々の数が増加しており、これが世界中でグルテンフリーパスタの需要を喚起しています。 グルテンフリーパスタの市場動向。 グルテンフリー製品の利点に関する大衆の認識が高まっていることが、市場を牽引する重要な要因の1つである。また、世界的なライフスタイルの変化や労働人口の増加により、すぐに食べられる(RTE)食品の需要が増加しています。これは、食品・飲料(F&B)産業の急成長とともに、市場の成長を後押ししています。さらに、有毒化学物質や抗生物質、成長ホルモンに対する耐性が高いことから、消費者の間で非遺伝子組み換え(GMO)食品に対する需要が高まっていることも、市場にプラスの影響を与えています。これに加えて、パスタの大量生産と健康志向の高まりは、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、いくつかの国の政府はグルテンフリー食品の使用を促進しています。これに伴い、主要な市場参加者は研究開発(R&D)活動に投資し、魅力的なパッケージで独自のバリエーションを提供しており、これは市場の成長を強化すると予想されます。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、世界のグルテンフリーパスタ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、種類、原材料、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 玄米パスタ キヌアパスタ ひよこ豆パスタ 雑穀パスタ タイプ別内訳 乾燥 チルド・生 缶詰・保存食 成分別構成比 米 トウモロコシ 雑穀 その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 小売店 コンビニエンスストア オンラインストア 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、Agastya Nutri Food、Ancient Harvest、Barilla G. e R. Fratelli S.p.A、DeLallo、Doves Farm Foods Ltd、Dr. Schär AG / SPA、Ebro Foods S.A、Jovial Foods Inc、Pedon SpA、RP's Pasta Company、Hain Celestial Group Inc、The Kraft Heinz Company and Windmill Organics Ltdなどの主要企業のプロファイルと共に検討されてきました。 本レポートで回答した主な質問 世界のグルテンフリーパスタ市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のグルテンフリーパスタ市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? タイプ別の市場構成は? 成分別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? グルテンフリーパスタの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gluten-free Pasta Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Brown Rice Pasta 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Quinoa Pasta 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Chickpea Pasta 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Multigrain Pasta 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Dried 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Chilled/Fresh 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Canned/Preserved 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Ingredient 8.1 Rice 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Corn 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Millet 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Agastya Nutri Food 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Ancient Harvest 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Barilla G. e R. Fratelli S.p.A 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 DeLallo 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Doves Farm Foods Ltd 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Dr. Schär AG/SPA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Ebro Foods S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Jovial Foods Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Pedon SpA 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 RP's Pasta Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Hain Celestial Group Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 The Kraft Heinz Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 Windmill Organics Ltd. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global gluten-free pasta market reached a value of US$ 1.08 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 1.67 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gluten-free Pasta Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Brown Rice Pasta 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Quinoa Pasta 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Chickpea Pasta 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Multigrain Pasta 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Dried 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Chilled/Fresh 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Canned/Preserved 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Ingredient 8.1 Rice 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Corn 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Millet 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Agastya Nutri Food 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Ancient Harvest 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Barilla G. e R. Fratelli S.p.A 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 DeLallo 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Doves Farm Foods Ltd 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Dr. Schär AG/SPA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Ebro Foods S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Jovial Foods Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Pedon SpA 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 RP's Pasta Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Hain Celestial Group Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 The Kraft Heinz Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 Windmill Organics Ltd. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |