世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アクティブウェア市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Activewear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のアクティブウェア市場は、2021年に3,467億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに5,005億米ドルの市場に到達すると予測していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
148 英語

 

サマリー

世界のアクティブウェア市場は、2021年に3,467億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに5,005億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

アクティブウェアは、スポーツやその他の屋外活動のために着用するように設計された衣服です。吸湿性の高い素材で作られており、汗や水分を吸収し、結果として体温を適度に保つことができます。また、通気性に優れ、快適で軽量、汎用性が高く、汗の臭いを防ぐ効果もあります。血流を増加させ、筋肉に酸素を供給し続け、日焼け防止効果もあり、擦れやかぶれ、筋肉の捻挫など靭帯に関わる怪我を予防する効果もあります。現在、若者や老人の身体的・精神的な健康増進のために、身体活動への参加が増加しています。

アクティブウェアの市場動向
現在、世界各地で複数の組織がスポーツ参加を促進するキャンペーンを展開しており、これが市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、世界中で持続可能な方法でアクティブウェアを製造するために、グリーンテキスタイルを使用することが増えてきています。このことは、健康的なライフスタイルの利点に関する個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を促進しています。また、主要な市場参加者は、ワークアウトの習慣を維持し、パフォーマンスを監視し、リアルタイムでフィードバックを提供するためのスマートアクティブウェアを開発するために、研究開発(R&D)活動に幅広く投資しています。これに伴い、個人の可処分所得と生活水準の向上は、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。また、スマートフォンのフィットネス用アプリの普及が進んでいることも、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、ランニングやサイクリングなどのレジャー需要の高まりも、市場の成長を後押ししています。その他、有名人によるD2C(Direct-to-Consumer)とのコラボレーションや、オフラインおよびオンラインの流通チャネルを通じてデザイナーズ・アクティブウェア・ブランドが幅広く入手可能なことも、市場成長の原動力となっているようです。

主要市場のセグメンテーション
IMARC Groupは、世界のアクティブウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022-2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、素材タイプ、価格、年齢層、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

トップアクティブウェア
ボトムアクティブウェア
インナー
スイムウェア
アウターウェア

素材別構成比

ナイロン
ポリエステル
コットン
ネオプレン
ポリプロピレン
スパンデックス

価格別構成比

エコノミー
プレミアム

年齢層別構成比。

1〜15歳
16 - 30歳
31歳~44歳
45~64歳
65歳以上

販売チャネル別構成比。

オンラインストア
オフラインストア

エンドユーザー別構成比。

男性
女性
キッズ

地域別構成比

北米
アメリカ
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、Adidas AG、ASICS Corporation、Columbia Sportswear Company、DICK's Sporting Goods Inc、Forever 21、Gap Inc、Nike Inc、Puma SE、PVH Corp、Skechers USA Inc、The North Face(VF Corporation)、Under Armour Incなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。

本レポートで回答した主な質問
世界のアクティブウェア市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のアクティブウェア市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
素材タイプに基づく市場のブレークアップは?
価格設定に基づく市場のブレークアップは?
年齢層別の市場ブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のアクティブウェア市場の構造および主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Activewear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Top Activewear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bottom Activewear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Innerwear
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Swimwear
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Outerwear
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material Type
7.1 Nylon
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Polyester
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Cotton
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Neoprene
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Polypropylene
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Spandex
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Pricing
8.1 Economy
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Premium
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Age Group
9.1 1–15 Years
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 16–30 Years
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 31–44 Years
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 45–64 Years
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 More than 65 Years
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Online Stores
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Offline Stores
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by End User
11.1 Men
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Women
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Kids
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia-Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Adidas AG
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 ASICS Corporation
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.3 Columbia Sportswear Company
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 DICK's Sporting Goods Inc.
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Forever 21
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.6 Gap Inc.
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 Nike Inc.
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Puma SE
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 PVH Corp.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.9.3 Financials
17.3.9.4 SWOT Analysis
17.3.10 Skechers USA Inc.
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.10.4 SWOT Analysis
17.3.11 The North Face (VF Corporation)
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.12 Under Armour Inc.
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio
17.3.12.3 Financials
17.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global activewear market reached a value of US$ 346.74 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 500.55 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Activewear is clothing designed to be worn for sports and other outdoor activities. It is made from moisture-wicking fabrics to absorb sweat and moisture and consequently keep the body temperature moderate. It is highly breathable, comfortable, lightweight, versatile, and helps prevent the odor of sweat. It increases the blood flow, keeps muscles oxygenated, offers sun protection, and prevents chafing, rashes and muscle sprains and other ligament-related injuries. Presently, there is a rise in the participation of the youth and geriatric population in physical activities to improve their physical and mental well-being.

Activewear Market Trends:
The growing number of campaigns to promote sports participation by several organizations across the globe currently represents one of the key factors driving the market. Moreover, there is an increase in the use of green textiles to manufacture activewear using sustainable methods around the world. This, coupled with the rising awareness among individuals about the benefits of healthy lifestyles, is propelling the growth of the market. In addition, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to develop smart activewear for maintaining a workout routine, monitoring performance, and providing real-time feedback. In line with this, the increasing disposable incomes and living standards of individuals are offering lucrative growth opportunities to industry investors. Besides this, the growing popularity of fitness apps on smartphones is positively influencing the market. Additionally, the rising demand for leisure activities, such as running and cycling, is strengthening the growth of the market. Other factors impelling the market growth are celebrity collaborations with direct-to-consumer (D2C) and the wide availability of designer activewear brands through offline and online distribution channels.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global activewear market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, material type, pricing, age group, distribution channel and end user.

Breakup by Product Type:

Top Activewear
Bottom Activewear
Innerwear
Swimwear
Outerwear

Breakup by Material Type:

Nylon
Polyester
Cotton
Neoprene
Polypropylene
Spandex

Breakup by Pricing:

Economy
Premium

Breakup by Age Group:

1 – 15 Years
16 – 30 Years
31 – 44 Years
45 – 64 Years
More than 65 Years

Breakup by Distribution Channel:

Online Stores
Offline Stores

Breakup by End User:

Men
Women
Kids

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, ASICS Corporation, Columbia Sportswear Company, DICK's Sporting Goods Inc., Forever 21, Gap Inc., Nike Inc., Puma SE, PVH Corp., Skechers USA Inc., The North Face (VF Corporation) and Under Armour Inc.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global activewear market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global activewear market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the material type?
What is the breakup of the market based on the pricing?
What is the breakup of the market based on the age group?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global activewear market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Activewear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Top Activewear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bottom Activewear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Innerwear
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Swimwear
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Outerwear
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material Type
7.1 Nylon
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Polyester
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Cotton
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Neoprene
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Polypropylene
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Spandex
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Pricing
8.1 Economy
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Premium
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Age Group
9.1 1–15 Years
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 16–30 Years
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 31–44 Years
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 45–64 Years
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 More than 65 Years
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Online Stores
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Offline Stores
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by End User
11.1 Men
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Women
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Kids
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia-Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Adidas AG
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 ASICS Corporation
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.3 Columbia Sportswear Company
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 DICK's Sporting Goods Inc.
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Forever 21
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.6 Gap Inc.
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 Nike Inc.
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Puma SE
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 PVH Corp.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.9.3 Financials
17.3.9.4 SWOT Analysis
17.3.10 Skechers USA Inc.
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.10.4 SWOT Analysis
17.3.11 The North Face (VF Corporation)
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.12 Under Armour Inc.
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio
17.3.12.3 Financials
17.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る