アクティブウェア市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Activewear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアクティブウェア市場は、2021年に3,467億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに5,005億米ドルの市場に到達すると予測していま... もっと見る
サマリー世界のアクティブウェア市場は、2021年に3,467億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに5,005億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。アクティブウェアは、スポーツやその他の屋外活動のために着用するように設計された衣服です。吸湿性の高い素材で作られており、汗や水分を吸収し、結果として体温を適度に保つことができます。また、通気性に優れ、快適で軽量、汎用性が高く、汗の臭いを防ぐ効果もあります。血流を増加させ、筋肉に酸素を供給し続け、日焼け防止効果もあり、擦れやかぶれ、筋肉の捻挫など靭帯に関わる怪我を予防する効果もあります。現在、若者や老人の身体的・精神的な健康増進のために、身体活動への参加が増加しています。 アクティブウェアの市場動向 現在、世界各地で複数の組織がスポーツ参加を促進するキャンペーンを展開しており、これが市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、世界中で持続可能な方法でアクティブウェアを製造するために、グリーンテキスタイルを使用することが増えてきています。このことは、健康的なライフスタイルの利点に関する個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を促進しています。また、主要な市場参加者は、ワークアウトの習慣を維持し、パフォーマンスを監視し、リアルタイムでフィードバックを提供するためのスマートアクティブウェアを開発するために、研究開発(R&D)活動に幅広く投資しています。これに伴い、個人の可処分所得と生活水準の向上は、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。また、スマートフォンのフィットネス用アプリの普及が進んでいることも、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、ランニングやサイクリングなどのレジャー需要の高まりも、市場の成長を後押ししています。その他、有名人によるD2C(Direct-to-Consumer)とのコラボレーションや、オフラインおよびオンラインの流通チャネルを通じてデザイナーズ・アクティブウェア・ブランドが幅広く入手可能なことも、市場成長の原動力となっているようです。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、世界のアクティブウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022-2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、素材タイプ、価格、年齢層、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 トップアクティブウェア ボトムアクティブウェア インナー スイムウェア アウターウェア 素材別構成比 ナイロン ポリエステル コットン ネオプレン ポリプロピレン スパンデックス 価格別構成比 エコノミー プレミアム 年齢層別構成比。 1〜15歳 16 - 30歳 31歳~44歳 45~64歳 65歳以上 販売チャネル別構成比。 オンラインストア オフラインストア エンドユーザー別構成比。 男性 女性 キッズ 地域別構成比 北米 アメリカ カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Adidas AG、ASICS Corporation、Columbia Sportswear Company、DICK's Sporting Goods Inc、Forever 21、Gap Inc、Nike Inc、Puma SE、PVH Corp、Skechers USA Inc、The North Face(VF Corporation)、Under Armour Incなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 世界のアクティブウェア市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のアクティブウェア市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 素材タイプに基づく市場のブレークアップは? 価格設定に基づく市場のブレークアップは? 年齢層別の市場ブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のアクティブウェア市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Activewear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Top Activewear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Activewear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Innerwear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Swimwear 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Outerwear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Nylon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Polyester 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cotton 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Neoprene 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Polypropylene 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Spandex 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pricing 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Age Group 9.1 1–15 Years 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 16–30 Years 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 31–44 Years 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 45–64 Years 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 More than 65 Years 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Online Stores 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Offline Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by End User 11.1 Men 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Women 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Kids 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Adidas AG 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 ASICS Corporation 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.3 Columbia Sportswear Company 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 DICK's Sporting Goods Inc. 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Forever 21 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Gap Inc. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Nike Inc. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Puma SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 PVH Corp. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Skechers USA Inc. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 The North Face (VF Corporation) 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 Under Armour Inc. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.12.3 Financials 17.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global activewear market reached a value of US$ 346.74 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 500.55 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Activewear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Top Activewear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Activewear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Innerwear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Swimwear 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Outerwear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Nylon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Polyester 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cotton 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Neoprene 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Polypropylene 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Spandex 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pricing 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Age Group 9.1 1–15 Years 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 16–30 Years 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 31–44 Years 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 45–64 Years 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 More than 65 Years 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Online Stores 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Offline Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by End User 11.1 Men 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Women 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Kids 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Adidas AG 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 ASICS Corporation 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.3 Columbia Sportswear Company 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 DICK's Sporting Goods Inc. 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Forever 21 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Gap Inc. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Nike Inc. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Puma SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 PVH Corp. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Skechers USA Inc. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 The North Face (VF Corporation) 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 Under Armour Inc. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.12.3 Financials 17.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |