アイトラッキング市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Eye Tracking Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアイトラッキング市場は、2021年に725.8百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR27.1%を示し、2027年までに2,939.4百万米ドルに達すると予想しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界のアイトラッキング市場は、2021年に725.8百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR27.1%を示し、2027年までに2,939.4百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。アイトラッキングとは、瞳孔の拡張や動きなど、目の挙動を監視・観察するプロセスを指します。ユーザーの視線の長さを測定し、個人が何を、どこを見ているかを判断することで、人間の行動を研究するための視覚的な注意を正確かつ客観的に定量化します。アイトラッカーは、目に見えない近赤外線と高精細なカメラで目に光を投影します。まばたき、視線、無視など、刺激に対する瞳孔の顕著な反応を含む幅広い活動を記録することができます。そのため、心理学研究、パッケージデザイン、インテリジェントセキュリティーシステムなどに応用されています。 世界のアイトラッキング市場は、主に様々な産業におけるアイトラッカーの用途が拡大していることが要因となっています。小売業界では、アイトラッカーは、消費者が商品を閲覧するのに費やした時間を確認することで、消費者行動に関する洞察を得るために使用されています。また、人工知能(AI)、バーチャルリアリティ(VR)、拡張現実(AR)と統合することも可能です。アイトラッカーは、刑務所管理システムや防衛組織が個人を特定するための生体虹彩スキャナーを配備し、セキュリティ体制を強化するためにも採用されています。このほか、ビジョントラッカー技術は、タブレットやデスクトップに直接搭載することができ、さらに車椅子に組み込むことで、ユーザーは視覚の動きで車椅子を操作できるようになります。さらに、スマートテクノロジーやウェアラブルテクノロジーへの大規模な投資が、市場の成長に好影響を与えています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のアイトラッキング市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、ロケーション、アプリケーションに基づき分類しています。 タイプ別の内訳 アイアタッチドトラッキング 光学式トラッキング 眼電計 コンポーネント別構成比 ハードウェア ソフトウエア 地域別構成比。 リモート モバイル アプリケーション別構成比。 ヘルスケア 小売 研究 自動車 コンシューマーエレクトロニクス その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 Ergoneers GmbH、Eyegaze Inc、EyeTech Digital Systems Inc、EyeTracking Inc、Gazepoint Research Inc、iMotions A/S、Mirametrix Inc、Seeing Machines、Smart Eye AB、SR Research Ltd. および Tobii ABなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。 本レポートで回答した主な質問 アイトラッキングの世界市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後どのように推移していくのか? COVID-19は世界のアイトラッキング市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? コンポーネント別の市場構成は? ロケーション別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? アイトラッキングの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Eye Tracking Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Eye Attached Tracking 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Optical Tracking 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electrooculography 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Location 8.1 Remote 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Research 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Automotive 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Consumer Electronics 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Ergoneers GmbH 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Eyegaze Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 EyeTech Digital Systems Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 EyeTracking Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Gazepoint Research Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 iMotions A/S 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Mirametrix Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Seeing Machines 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Smart Eye AB 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 SR Research Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Tobii AB 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
SummaryThe global eye tracking market reached a value of US$ 725.8 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2,939.4 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 27.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Eye Tracking Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Eye Attached Tracking 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Optical Tracking 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electrooculography 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Location 8.1 Remote 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Research 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Automotive 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Consumer Electronics 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Ergoneers GmbH 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Eyegaze Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 EyeTech Digital Systems Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 EyeTracking Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Gazepoint Research Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 iMotions A/S 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Mirametrix Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Seeing Machines 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Smart Eye AB 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 SR Research Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Tobii AB 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/01 10:26 153.05 円 167.01 円 200.08 円 |