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アンチ・リューマチ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Anti-Rheumatics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のアンチリウマチ市場は、2021年に611億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.74%を示し、2027年までに721億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界のアンチリウマチ市場は、2021年に611億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.74%を示し、2027年までに721億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

抗リウマチ薬とは、関節リウマチのさまざまな症状を治療するために使用される薬剤を指します。これらの薬剤は、炎症性筋炎や腸疾患、さまざまな種類の癌、および全身性硬化症(SSc)、全身性エリテマトーデス(SLE)、シェーグレン症候群(SS)などの結合組織疾患の治療にも利用されています。経口投与、皮下投与、静脈内投与のいずれかの方法で体内に投与されます。抗リウマチ薬は、炎症を抑え、関節の損傷を防ぎ、痛みや腫れを軽減し、関節炎の進行を遅らせる効果があります。その結果、抗リウマチ薬は、世界中のリウマチ専門医、消化器専門医、皮膚科医などの専門家によってますます処方されるようになってきています。

抗リウマチ薬の市場動向
関節リウマチは、関節の腫れや痛みを引き起こす炎症性疾患です。また、皮膚、目、肺、心臓、血管に損傷を与えることもあります。そのため、関節リウマチの有病率の増加が、世界中で抗リウマチ薬の需要を喚起する主な要因の1つとなっています。また、骨の変形を防ぎ、体全体の機能を向上させる薬剤でもあります。その結果、これらの病気にかかりやすい高齢者層での需要が高まっています。さらに、バイオシミラーや新規の生物学的治療法の分野での開発が進んでいることも、市場の見通しを良好なものにしています。これらの治療法は、個々の分子を標的とし、従来の薬剤と比較してより速く作用します。通常、他の治療法に反応しない患者さんには、疾患修飾性抗リウマチ薬(DMARD)と併用して投与されます。また、抗リウマチ薬が世界中で容易に入手できるという大衆の認識が高まっていることも、この市場の影響を受けています。その他、医療費の大幅な増加やライフサイエンス産業の大規模な成長なども、市場を牽引する重要な要因の1つであると予測されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のアンチリウマチ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、薬物クラス、薬物投与経路、流通チャネルに基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

処方箋に基づく医薬品
一般用医薬品

薬効分類別内訳。

疾患修飾性抗リウマチ薬(DMARD's)
非ステロイド性抗炎症薬(NSAID's)
副腎皮質ホルモン剤
尿酸降下薬
その他

投与経路別構成比

経口
非経口
その他

販売チャネル別構成比

病院薬局
小売薬局
Eコマース

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
業界の競争環境についても、AbbVie Inc.、Amgen Inc.、AstraZeneca plc、Biogen Inc.、Bristol-Myers Squibb Company、Celltrion Inc、Eli Lilly and Company、F. Hoffmann-La Roche AG、Johnson & Johnsons、Pfizer Inc、および Sanofi SAなどの主要企業のプロファイルと共に調査しています。

本レポートで回答した主な質問

世界のアンチリウマチ市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界の抗リウマチ剤市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
薬効分類に基づく市場のブレークアップは?
薬物投与経路に基づく市場のブレークアップは?
販売チャネル別の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のアンチリウマチ市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Anti-Rheumatics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Prescription-based Drugs
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Over-the-Counter Drugs
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Drug Class
7.1 Disease Modifying Anti-Rheumatics Drugs (DMARD's)
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Nonsteroidal Anti-Inflammatory Drugs (NSAID's)
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Corticosteroids
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Uric Acid Drugs
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Route of Drug Administration
8.1 Oral
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Parenteral
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Hospital Pharmacies
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail Pharmacies
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 E-Commerce
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AbbVie Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Amgen Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AstraZeneca plc
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Biogen Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Bristol-Myers Squibb Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Celltrion Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Eli Lilly and Company
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 F. Hoffmann-La Roche AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.9 Johnson & Johnsons
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Pfizer Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Sanofi SA
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global anti-rheumatics market reached a value of US$ 61.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 72.1 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 2.74% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Anti-rheumatics refers to drugs used to treat different symptoms of rheumatoid arthritis. These drugs are also utilized for treating inflammatory myositis and bowel diseases, various types of cancers, and connective tissue diseases, such as systemic sclerosis (SSc), systematic lupus erythematosus (SLE), and Sjogren syndrome (SS). They can be administered orally, subcutaneously (SC) or intravenously (IV) into the body. They assist in decreasing inflammation, preventing joint damage, reducing pain and swelling, and slowing the progression of arthritis. As a result, anti-rheumatics are increasingly being prescribed by specialists like rheumatologists, gastroenterologists or dermatologists across the globe.

Anti-Rheumatics Market Trends:
Rheumatoid arthritis is an inflammatory disease that causes swelling and pain in joints. It can also damage the skin, eyes, lungs, heart, and blood vessels. Therefore, the increasing prevalence of this medical condition represents one of the primary factors catalyzing the demand for anti-rheumatics around the world. These drugs aid in preventing bone deformity and improving overall body functions. As a result, their demand is escalating among the geriatric population, which is relatively more prone to these diseases. Furthermore, the growing development in the field of biosimilars and novel biologic therapies are creating a favorable market outlook. These therapies target individual molecules and act faster compared to conventional drugs. They are usually provided in combination with the disease-modifying anti-rheumatic drug (DMARD) to patients who have not responded to other treatments. The market is also influenced by the rising awareness among the masses about the easy availability of anti-rheumatics worldwide. Other significant factors, including a considerable rise in healthcare expenditure and extensive growth in the life sciences industry, are projected to drive the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global anti-rheumatics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, drug class, route of drug administration and distribution channel.

Breakup by Type:

Prescription-based Drugs
Over-the-Counter Drugs

Breakup by Drug Class:

Disease Modifying Anti-Rheumatics Drugs (DMARD's)
Nonsteroidal Anti-Inflammatory Drugs (NSAID's)
Corticosteroids
Uric Acid Drugs
Others

Breakup by Route of Drug Administration:

Oral
Parenteral
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hospital Pharmacies
Retail Pharmacies
E-Commerce

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AbbVie Inc., Amgen Inc., AstraZeneca plc, Biogen Inc., Bristol-Myers Squibb Company, Celltrion Inc., Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche AG, Johnson & Johnsons, Pfizer Inc. and Sanofi SA.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global anti-rheumatics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global anti-rheumatics market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the drug class?
What is the breakup of the market based on the route of drug administration?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global anti-rheumatics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Anti-Rheumatics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Prescription-based Drugs
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Over-the-Counter Drugs
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Drug Class
7.1 Disease Modifying Anti-Rheumatics Drugs (DMARD's)
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Nonsteroidal Anti-Inflammatory Drugs (NSAID's)
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Corticosteroids
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Uric Acid Drugs
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Route of Drug Administration
8.1 Oral
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Parenteral
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Hospital Pharmacies
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail Pharmacies
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 E-Commerce
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AbbVie Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Amgen Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AstraZeneca plc
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Biogen Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Bristol-Myers Squibb Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Celltrion Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Eli Lilly and Company
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 F. Hoffmann-La Roche AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.9 Johnson & Johnsons
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Pfizer Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Sanofi SA
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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