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エアタクシー市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Air Taxi Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のエアタクシー市場は、2021年に817.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.6%を示し、2027年までに2,326.8百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のエアタクシー市場は、2021年に817.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.6%を示し、2027年までに2,326.8百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

エアタクシーは、短距離を移動するために設計された、軽量で省エネ、かつ堅牢な民間航空機です。コンパクトなサイズと操作性により、短い滑走路での着陸・離陸に役立ちます。エアタクシーは、航空会社が就航していない地域間の距離をカバーするのに役立ち、最大積載量と乗客数に制限があります。また、目的地に比較的近いため、航空交通量の少ない、あるいは全くない地方の小さな空港を経由して運行されます。その結果、世界中で絶大な支持を集めています。

エアタクシーの市場動向
現在、世界中でより良い、効率的な交通システムの需要が高まっています。これは、道路を走行する車両の数が増加し、環境に深刻な影響を及ぼしていることと相まって、市場にプラスの影響を与える重要な要因の1つとなっています。これとは別に、航空・運輸業界の著しい拡大も市場の成長に寄与しています。さらに、主要な市場参加者は、いくつかの技術的進歩を導入するための研究開発(R&D)活動に継続的に資金を提供しています。また、消費者がオンデマンドの空の移動、商品の配送、緊急サービスを利用できるように、統合され接続された複合輸送ネットワークを導入しています。これは、都市部でのエアタクシーサービスの提供、スマートシティプロジェクトの開発、世界的な航空産業の支援に向けた政府の取り組みの高まりと相まって、有利な市場見通しを生み出しています。また、垂直離着陸が可能な電動エアタクシーの導入や、代替輸送手段としての全電気式自走式航空機の本格的な飛行テストの開発など、その他の主要要因も市場をさらに牽引すると予測されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のエアタクシー市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、推進タイプ、航空機タイプ、乗客定員に基づいて市場を分類しています。

推進タイプ別内訳。

パラレルハイブリッド
電気推進
ターボシャフト
ターボ電気

航空機の種類別構成比

マルチコプター
クアッドコプター
その他

搭乗者数別構成比

1人
2人
4人
6人以上

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境は、Ab Corporate Aviation、Airbus SE、Fly Aeolus、Honeywell International Inc、Hyundai Motor Company、Joby Aviation、Kitty Hawk Corporation、Neva Aerospace Ltd、Nurol Holding、Skyway Air Taxi、Talkeetna Air Taxi Inc、Volocopter GmbHなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問
世界のエアタクシー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のエアタクシー市場にどのような影響を及ぼしましたか?
主要な地域市場は?
推進タイプに基づく市場の内訳は?
航空機の種類に基づく市場の内訳は?
乗客定員別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何ですか?
エアタクシーの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Air Taxi Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Propulsion Type
6.1 Parallel Hybrid
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Electric
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Turboshaft
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Turboelectric
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Aircraft Type
7.1 Multicopter
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Quadcopter
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Passenger Capacity
8.1 One
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Two
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Four
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 More than six
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Ab Corporate Aviation
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Airbus SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Fly Aeolus
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Hyundai Motor Company
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Joby Aviation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Kitty Hawk Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Neva Aerospace Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nurol Holding
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Skyway Air Taxi
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Talkeetna Air Taxi Inc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Volocopter GmbH
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global air taxi market reached a value of US$ 817.5 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2,326.8 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 19.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

An air taxi is a lightweight, energy-saving, and robust commercial airplane designed to travel shorter distances. Its compact size and operational capabilities help in landing and taking-off from shorter runways. An air taxi assists in covering distances between localities, which are not served by schedules airlines, and is restricted to a maximum payload and passenger capacity. Moreover, it is operated via smaller local airports with less or no air traffic as they are relatively closer to passengers’ destination. As a result, it is gaining immense traction around the world.

Air Taxi Market Trends:
At present, there is a rise in the demand for better and efficient transportation system across the globe. This, coupled with the growing number of vehicles operating on the road and causing serious environmental impact, represents one of the key factors positively influencing the market. Apart from this, the significant expansion of the aviation and transportation industry, is contributing to market growth. Furthermore, leading market players are continuously funding research and development (R&D) activities to introduce several technological advancements. They are also introducing an integrated and connected multimodal transportation network that enables consumers to access on-demand air mobility, goods delivery, and emergency services. This, in confluence with the rising government initiates to provide air taxi services in urban areas, develop smart city projects and support the aviation industry worldwide, is creating a favorable market outlook. Other major factors, including the introduction of electric air taxi that is capable of taking off and land vertically and the development of full-scale flight test, the all-electric, self-piloted aircraft as an alternative mode of transportation, is projected to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global air taxi market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on propulsion type, aircraft type and passenger capacity.

Breakup by Propulsion Type:

Parallel Hybrid
Electric
Turboshaft
Turboelectric

Breakup by Aircraft Type:

Multicopter
Quadcopter
Others

Breakup by Passenger Capacity:

One
Two
Four
More than six

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Ab Corporate Aviation, Airbus SE, Fly Aeolus, Honeywell International Inc., Hyundai Motor Company, Joby Aviation, Kitty Hawk Corporation, Neva Aerospace Ltd., Nurol Holding, Skyway Air Taxi, Talkeetna Air Taxi Inc, and Volocopter GmbH. Key Questions Answered in This Report:
How has the global air taxi market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global air taxi market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the propulsion type?
What is the breakup of the market based on the aircraft type?
What is the breakup of the market based on the passenger capacity?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global air taxi market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Air Taxi Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Propulsion Type
6.1 Parallel Hybrid
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Electric
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Turboshaft
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Turboelectric
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Aircraft Type
7.1 Multicopter
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Quadcopter
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Passenger Capacity
8.1 One
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Two
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Four
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 More than six
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Ab Corporate Aviation
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Airbus SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Fly Aeolus
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Hyundai Motor Company
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Joby Aviation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Kitty Hawk Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Neva Aerospace Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nurol Holding
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Skyway Air Taxi
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Talkeetna Air Taxi Inc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Volocopter GmbH
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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