陸上移動無線システム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Land Mobile Radio System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の陸上移動無線システム市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には453億米ドルに達し、2022年から2027年の間に11.33%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の陸上移動無線システム市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には453億米ドルに達し、2022年から2027年の間に11.33%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。陸上移動無線(LMR)システムは、公共安全機関の重要な通信に使用される双方向無線通信ネットワークである。地上ユーザーによる基地局との通信に広く利用されています。このシステムは、車載型移動無線機、携帯型移動無線機、中継器、ネットワークインフラで構成されています。LMR システムは、機関間の相互運用性、音声とデータの統合サービス、スペクトル効率、既存システムとの互換性の強化、トランク型、従来型、セキュアな通信を提供します。その結果、建設、商業、輸送、海洋、防衛、軍事など、さまざまな産業で幅広く利用されています。 陸上移動無線システムの市場動向 世界中の防衛および航空産業の著しい成長は、市場に明るい見通しをもたらす重要な要因の1つです。LMRシステムは、安全性と生産性を高めるためのシームレスな通信、重要な情報の共有、リアルタイムのデータ伝送に広く使用されています。さらに、アナログLMRシステムから、音声とデータ通信の両方をサポートする高度なデジタルタイプへの消費者の嗜好の変化が、市場の成長を後押ししています。これらの革新的なソリューションは、信号範囲の拡大、音声品質の向上、無線容量の増加、バッテリーの長寿命化を実現します。さらに、緊急無線通信用の地上波基幹無線(TETRA)システムの開発など、さまざまな技術的進歩が他の成長促進要因として作用しています。これらのシステムは、救急隊員、消防署、警察、外来サービスプロバイダーが、公共安全ネットワークを通じて通信するために使用されています。これに伴い、大衆の間で信頼性が高く費用対効果の高いLMRへの需要が高まっていることも、市場の成長に寄与しています。その他、商用アプリケーションへの製品採用の広がりや、安全な通信のための音声暗号化に対する需要の高まりなどが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、陸上移動無線システムの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、技術、周波数、アプリケーションに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 基地局、中継器 ハンドヘルドポータブル無線機 車載型無線機 技術別構成比 アナログ技術 デジタル技術 周波数別構成比。 25 MHz-174 MHz (VHF) 450 MHz~512 MHz(UHF) 700MHz以上(SHF) アプリケーション別構成比 防衛・公安 商業 建設 交通・運輸 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 BK Technologies、Cisco Systems Inc.、CODAN Limited、Hytera Communications Corporation Limited、JVCKenwood Corporation、L3Harris Technologies Inc、Motorola Solutions Inc、Raytheon Technologies Corporation、Simoco Wireless Solutions、Tait Communications、TE Connectivity LtdおよびThales Groupなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査されています。本レポートで回答した主な質問 陸上移動無線システムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の陸上移動無線システム市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 技術別の市場構成は? 周波数別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 陸上移動無線システムの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Land Mobile Radio System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Base Station and Repeaters 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handheld Portable Radio 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Vehicle Mounted Radio 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Analog Technology 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Digital Technology 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Frequency 8.1 25 MHz–174 MHz (VHF) 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 450 MHz–512 MHz (UHF) 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 700 MHz and Above (SHF) 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Defense and Public Safety 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Construction 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Transportation 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BK Technologies 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Cisco Systems Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 CODAN Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Hytera Communications Corporation Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 JVCKenwood Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 L3Harris Technologies Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Motorola Solutions Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Raytheon Technologies Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Simoco Wireless Solutions 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Tait Communications 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 TE Connectivity Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Thales Group 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global land mobile radio system market reached a value of US$ 23.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 45.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.33% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Land Mobile Radio System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Base Station and Repeaters 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handheld Portable Radio 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Vehicle Mounted Radio 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Analog Technology 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Digital Technology 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Frequency 8.1 25 MHz–174 MHz (VHF) 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 450 MHz–512 MHz (UHF) 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 700 MHz and Above (SHF) 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Defense and Public Safety 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Construction 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Transportation 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BK Technologies 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Cisco Systems Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 CODAN Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Hytera Communications Corporation Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 JVCKenwood Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 L3Harris Technologies Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Motorola Solutions Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Raytheon Technologies Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Simoco Wireless Solutions 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Tait Communications 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 TE Connectivity Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Thales Group 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
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