プロポリス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Propolis Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のプロポリス市場は、2021年に625.5百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には864.1百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.64%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー世界のプロポリス市場は、2021年に625.5百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には864.1百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.64%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。プロポリスは、ミツバチが植物のさまざまな部分、芽、滲出液から集めた物質を使って作る樹脂状の混合物である。通常、花粉、ワックス、エッセンシャルオイル、フラボノイド、フェノール酸、および糖、ステロイド、ビタミン、ケトン、ラクトン、安息香酸、脂肪酸エステルなどのさまざまな有機化合物から構成されている。硬くてもろく、親油性で、加熱すると柔らかくしなやかになり、グミのような粘着性を持つようになる。心地よい独特の芳香があり、色は年代や産地によって黄緑色から暗褐色まで様々である。プロポリスには抗酸化作用や麻酔作用、創傷治癒作用があるため、免疫力強化のために広く飲用されている。 プロポリスの市場動向 プロポリスは、消化器系の健康を改善し、シワなどの老化の初期兆候を抑えるなど、さまざまな健康効果をもたらす。その結果、世界中のヘルスケアおよびパーソナルケア分野でプロポリスを含む原材料や二次製品の利用が増加しています。さらに、プロポリスは癌のリスクを減らすのに役立つため、癌の有病率の上昇を理由に、その利用が世界中で広く増加している。さらに、コロナウイルス感染症(COVID-19)の高い致死率と抗ウイルス治療の欠如は、免疫強化の可能性を持つ天然薬剤の販売にプラスの影響を与えています。プロポリスは抗酸化物質と生物活性化合物を豊富に含み、抗菌、殺菌、抗ウイルス、抗炎症、免疫調節の特性を備えているため、これは市場の成長を強化しています。これとは別に、主要メーカーは、さまざまな医療ニーズに対応する数多くのプロポリスベースの製品バリエーションを提供しています。また、競争力を維持し、市場を拡大するために、パッケージの改善や有名人の推薦などのプロモーションキャンペーンに取り組んでいる。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、プロポリスの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、用途に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 カプセル・錠剤 液体 クリーム その他 カテゴリー別内訳 アルコールベース アルコールフリー 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局・薬店 オンラインストア その他 アプリケーション別内訳 フード&ビバレッジ ヘルスケア パーソナルケア・化粧品 その他 地域別内訳 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Apiário Polenectar、Apis Flora、Bee Health Limited(INW)、Comvita Limited、Herb Pharm、Manuka Health New Zealand、Natural Factors Nutritional Products Ltd、NaturaNectar、NOW Foods、Nutraceutical International Corporation、Suyata Alternative Products Ltd、Uniflora Nutraceutica LtdaおよびWax Greenなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 プロポリスの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のプロポリス市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? カテゴリー別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? プロポリスの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 産業における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Propolis Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Capsules and Tablets 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Liquids 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Creams 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Alcohol-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Alcohol-free 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pharmacies and Drugstores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Food and Beverages 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Healthcare 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care and Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Apiário Polenectar 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Apis Flora 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Bee Health Limited (INW) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Comvita Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Herb Pharm 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Manuka Health New Zealand 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Natural Factors Nutritional Products Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 NaturaNectar 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NOW Foods 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Nutraceutical International Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Sunyata Alternative Products Ltd 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Uniflora Nutraceutica Ltda 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Wax Green 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global propolis market reached a value of US$ 625.5 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 864.1 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.64% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Propolis Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Capsules and Tablets 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Liquids 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Creams 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Alcohol-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Alcohol-free 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pharmacies and Drugstores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Food and Beverages 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Healthcare 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care and Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Apiário Polenectar 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Apis Flora 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Bee Health Limited (INW) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Comvita Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Herb Pharm 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Manuka Health New Zealand 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Natural Factors Nutritional Products Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 NaturaNectar 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NOW Foods 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Nutraceutical International Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Sunyata Alternative Products Ltd 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Uniflora Nutraceutica Ltda 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Wax Green 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |