ヘルスケアBPO市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Healthcare BPO Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に257億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年までに445億9000万米ドルの市場に達すると予想しています。... もっと見る
サマリー世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に257億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年までに445億9000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ヘルスケアビジネスプロセスアウトソーシング(BPO)とは、医療機関が特定のビジネス関連業務を実行するために第三者ベンダーを選択し、委託するために採用する戦略を指します。BPOは、請求処理、患者データの分析、戦略的計画の実行、アカウント管理、ビジネス獲得、請求などの業務を支援します。これにより、医療機関はエラーや不正なデータアクセスを減らし、ワークフローを改善し、運営コストを削減しながら患者に質の高いサービスを提供することができます。現在、ヘルスケアBPOは、フロントエンドやバックエンドなど、サービスの種類によって分類されている。ヘルスケアBPOの市場動向 ヘルスケア分野の大幅な拡大や、主に高齢者層におけるさまざまな心血管疾患の有病率の上昇は、ヘルスケアBPO市場を成長へと導く主要な要因の1つとなっています。このことが、世界各地の入院患者数の増加を促進しています。さらに、さまざまな健康保険制度や遠隔医療サービスの利用可能性に関する消費者の意識の高まりが、市場の成長をさらに後押ししています。また、グローバルなサービス提供モデルをコスト効率よく実現するための急速な技術進歩や、病院や診療所におけるクラウドベースのBPOソリューションの統合も、成長を促進する要因の1つとなっています。さらに、保険プランの確認、記入、請求、コーディングエラーの調査、データ漏洩の深刻化に伴うデータセキュリティの確保にBPO戦略を採用するため、各国の政府機関が多くの有利なイニシアチブを取っていることも、市場の成長に寄与しています。また、患者の健康情報を記録するための電子カルテ(EHR)や電子医療記録(EMR)の普及、主要企業間の重要な提携なども、市場に明るい兆しをもたらしています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のヘルスケアBPO市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、支払者サービス、プロバイダーサービス、医薬品サービスに基づいて市場を分類しています。 ペイヤーサービス別内訳。 ヒューマンリソースマネジメント クレームマネジメント カスタマーリレーションシップマネジメント 運営・管理マネジメント ケアマネジメント プロバイダーマネジメント その他 プロバイダーサービス別構成比患者登録と戦略的プランニング 患者ケアサービス 収益サイクルマネジメント 医薬品サービス別構成比 製造サービス 研究開発サービス 非臨床試験サービス 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 本レポートでは、アクセンチュア、コグニザント、GeBBSヘルスケアソリューションズ、ジェンパクト、インターナショナルビジネスマシーンズ、IQVIA、NTTデータ、オメガヘルスケア、パレクセルインターナショナル、タタコンサルタンシーサービス、WNS (Holdings) Limited、ゼロックスなどの主要プレイヤーのプロファイルと共に業界の競争環境も考察しています。本レポートで回答した主な質問 世界のヘルスケアBPO市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のヘルスケアBPO市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? ペイヤーサービスに基づく市場のブレークアップは? プロバイダーサービス別の市場構成は? 製薬会社向けサービスの内訳は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージはどのようなものか? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のヘルスケアBPO市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Healthcare BPO Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Payer Service 6.1 Human Resource Management 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Claims Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Customer Relationship Management 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Operational and Administrative Management 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Care Management 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Provider Management 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Provider Service 7.1 Patient Enrollment and Strategic Planning 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Patient Care Service 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Revenue Cycle Management 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pharmaceutical Service 8.1 Manufacturing Services 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Research and Development Services 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Non-clinical Services 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Accenture plc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Cognizant 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 GeBBS Healthcare Solutions 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Genpact 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 International Business Machines Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 IQVIA 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 NTT Data Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Omega Healthcare 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Parexel International Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Tata Consultancy Services 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 WNS (Holdings) Limited 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.12 Xerox Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global healthcare BPO market reached a value of US$ 25.72 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 44.59 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Healthcare BPO Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Payer Service 6.1 Human Resource Management 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Claims Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Customer Relationship Management 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Operational and Administrative Management 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Care Management 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Provider Management 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Provider Service 7.1 Patient Enrollment and Strategic Planning 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Patient Care Service 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Revenue Cycle Management 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pharmaceutical Service 8.1 Manufacturing Services 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Research and Development Services 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Non-clinical Services 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Accenture plc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Cognizant 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 GeBBS Healthcare Solutions 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Genpact 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 International Business Machines Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 IQVIA 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 NTT Data Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Omega Healthcare 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Parexel International Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Tata Consultancy Services 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 WNS (Holdings) Limited 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.12 Xerox Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
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