液体石鹸の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Liquid Soap Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の液体石鹸市場は、2021年に182億7千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.50%を示し、2027年までに270億3000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界の液体石鹸市場は、2021年に182億7千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.50%を示し、2027年までに270億3000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。液体石鹸は、植物性または動物性の脂肪の塩から作られる洗浄剤で、細菌やウイルスに対して有効である。また、手の乾燥を防ぐために保湿剤が添加されており、固形石鹸よりもpH値が低いため、敏感肌の人にも適しています。液体石鹸は、その手軽さ、便利さ、コスパの良さから、床掃除や衛生管理、洗濯など、家庭のさまざまな用途で広く使われています。 液体石けんの市場動向 現在、家庭、オフィス、公共の場所での安全対策の採用の上昇と一緒に、衛生と清潔さについての関心の高まりは、世界的に液体石鹸の需要を触媒する主要な要因の一つを表しています。また、病院や医療施設では、タッチフリー式の手指衛生用ディスペンサーの導入に伴い、衛生や無菌状態を維持するために液体石けんが広く使用されています。これは、コロナウイルス病(COVID-19)の発生や、風邪や水疱瘡などの感染症が増加していることにも起因しています。さらに、液体石鹸は、ホテル、クイックサービスレストラン(QSR)、食品加工における衛生要件を維持するために利用されています。このほか、主要企業は、食器洗い、台所用品、車両、家具に使用できる高度な洗浄処方を備えた多目的液体石鹸を提供しています。さらに、香料、グルテン、染料、アレルゲン、動物性副産物、リン酸塩、塩素、石油化学製品などの刺激の強い化学物質を含まないオーガニック製品の開発にも力を注いでいます。これらの製品は、持続可能な植物由来成分で作られており、柔軟性を高め、しわを減らし、色落ちを防ぐため、環境に対する人々の関心が高まっており、今後数年間は市場に明るい展望をもたらすと予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の液体石鹸市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、製品タイプ、流通チャネル、用途に基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 オーガニック コンベンショナル 製品タイプ別内訳。 バス・ボディソープ 食器洗い用石けん 洗濯用せっけん その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 家庭用 商業 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境も、3M Company、Cleenol Group Ltd.、Colgate-Palmolive Company、Godrej Consumer Products Limited、GOJO Industries Inc.、Henkel AG & Co.KGaA、花王株式会社、ライオン株式会社、Medline Industries LP、Procter & Gamble Company、Reckitt Benckiser Group PLCおよびUnilever PLCです。 本レポートで回答した主な質問 液体石鹸の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の液体石鹸市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 製品タイプに基づく市場のブレークアップは? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 液体石鹸の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Liquid Soap Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Organic 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Conventional 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Bath and Body Soaps 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dish Wash Soap 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Laundry Soaps 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Households 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 3M Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Cleenol Group Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Colgate-Palmolive Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Godrej Consumer Products Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 GOJO Industries Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Henkel AG & Co. KGaA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Kao Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Lion Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Medline Industries LP 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Procter & Gamble Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Unilever PLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
SummaryThe global liquid soap market reached a value of US$ 18.27 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 27.03 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Liquid Soap Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Organic 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Conventional 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Bath and Body Soaps 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dish Wash Soap 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Laundry Soaps 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Households 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 3M Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Cleenol Group Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Colgate-Palmolive Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Godrej Consumer Products Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 GOJO Industries Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Henkel AG & Co. KGaA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Kao Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Lion Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Medline Industries LP 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Procter & Gamble Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Reckitt Benckiser Group PLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Unilever PLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |