電動ヘアブラシ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Electric Hair Brush Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 電動ヘアブラシの世界市場は、2021年に2億6,010万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに3億5200万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー電動ヘアブラシの世界市場は、2021年に2億6,010万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに3億5200万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。フラットアイロンなどの従来のストレートニングツールは、ツヤのあるなめらかな髪の仕上がりを実現するまでに相応の時間がかかっていました。そのため、業界をリードする企業は、髪をとかし、乾かし、まっすぐにすることを同時に行う電動ヘアブラシを発表しています。これらのヘアブラシは現在、パドル型と平型があり、セラミックやトルマリンのプレート上に毛先が作られており、熱を発生させてマイナスイオンを放出し、髪にツヤと滑らかさを与えることができます。また、髪がぺしゃんこになったり、ボリュームが出なかったりすることなく、より早く簡単にストレートにできるため、世界中で需要が高まっています。 電動ヘアブラシの市場動向 特にミレニアル世代では、髪にツヤを出したい、ストレートにしたいというニーズが高まっています。これは、身だしなみに関する意識の高まりや、Facebook、Instagram、YouTube、Pinterestなどのソーシャルメディアにおけるファッションキャンペーンの増加によるものです。また、サロンやヘアケアスペースでの電動ヘアブラシの利用が増加していることも、市場の見通しを良くしている要因の1つです。また、不健康な食生活や高齢者の増加により、髪の乾燥や縮れ、抜け毛が増加しています。このため、髪の健康を維持するために、電動ヘアブラシなどの高度なヘアケア製品に投資する動きが広がっています。さらに、多くのメーカーは、市場全体を拡大するために、コラボレーションや技術的に高度な製品バリエーションの開発にかなりの費用を費やしています。これに伴い、時間の節約や温度調節機能を備えた電動ヘアブラシも発売されています。これらの技術革新は、市場にプラスの影響を与えると予測されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、電動ヘアブラシの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、性別、流通チャネル、最終用途に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 フラット ラウンド 性別による内訳。 女性 男性 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット ビューティーストア オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 業務用 地域別の内訳。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Apalus Inc、Dafni、Drybar LLC (Helen of Troy Limited)、Glamfields、Koninklijke Philips N.V., L'Oréal S.A., Panasonic Corporation, Revlon Inc, Spectrum Brands Inc, The Conair Group Ltd. and Vega Industries Pvt. Limitedといった主要企業のプロファイルと共に調査しています。本レポートで回答した主な質問 電動ヘアブラシの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は電動ヘアブラシの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 性別による市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 電動ヘアブラシの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electric Hair Brush Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Flat 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Round 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Gender 7.1 Female 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Male 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Beauty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Apalus Inc 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Dafni 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Drybar LLC (Helen of Troy Limited) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Glamfields 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Koninklijke Philips N.V. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Panasonic Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Revlon Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Spectrum Brands Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Conair Group Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Vega Industries Pvt. Limited 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global electric hair brush market reached a value of US$ 260.1 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 352 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electric Hair Brush Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Flat 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Round 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Gender 7.1 Female 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Male 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Beauty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Apalus Inc 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Dafni 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Drybar LLC (Helen of Troy Limited) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Glamfields 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Koninklijke Philips N.V. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Panasonic Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Revlon Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Spectrum Brands Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Conair Group Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Vega Industries Pvt. Limited 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |