世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

電動ヘアブラシ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Electric Hair Brush Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

電動ヘアブラシの世界市場は、2021年に2億6,010万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに3億5200万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

電動ヘアブラシの世界市場は、2021年に2億6,010万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.4%を示し、2027年までに3億5200万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

フラットアイロンなどの従来のストレートニングツールは、ツヤのあるなめらかな髪の仕上がりを実現するまでに相応の時間がかかっていました。そのため、業界をリードする企業は、髪をとかし、乾かし、まっすぐにすることを同時に行う電動ヘアブラシを発表しています。これらのヘアブラシは現在、パドル型と平型があり、セラミックやトルマリンのプレート上に毛先が作られており、熱を発生させてマイナスイオンを放出し、髪にツヤと滑らかさを与えることができます。また、髪がぺしゃんこになったり、ボリュームが出なかったりすることなく、より早く簡単にストレートにできるため、世界中で需要が高まっています。

電動ヘアブラシの市場動向
特にミレニアル世代では、髪にツヤを出したい、ストレートにしたいというニーズが高まっています。これは、身だしなみに関する意識の高まりや、Facebook、Instagram、YouTube、Pinterestなどのソーシャルメディアにおけるファッションキャンペーンの増加によるものです。また、サロンやヘアケアスペースでの電動ヘアブラシの利用が増加していることも、市場の見通しを良くしている要因の1つです。また、不健康な食生活や高齢者の増加により、髪の乾燥や縮れ、抜け毛が増加しています。このため、髪の健康を維持するために、電動ヘアブラシなどの高度なヘアケア製品に投資する動きが広がっています。さらに、多くのメーカーは、市場全体を拡大するために、コラボレーションや技術的に高度な製品バリエーションの開発にかなりの費用を費やしています。これに伴い、時間の節約や温度調節機能を備えた電動ヘアブラシも発売されています。これらの技術革新は、市場にプラスの影響を与えると予測されます。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、電動ヘアブラシの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、性別、流通チャネル、最終用途に基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

フラット
ラウンド

性別による内訳。

女性
男性

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
ビューティーストア
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

家庭用
業務用

地域別の内訳。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Apalus Inc、Dafni、Drybar LLC (Helen of Troy Limited)、Glamfields、Koninklijke Philips N.V., L'Oréal S.A., Panasonic Corporation, Revlon Inc, Spectrum Brands Inc, The Conair Group Ltd. and Vega Industries Pvt. Limitedといった主要企業のプロファイルと共に調査しています。本レポートで回答した主な質問
電動ヘアブラシの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は電動ヘアブラシの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
性別による市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
電動ヘアブラシの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Electric Hair Brush Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Flat
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Round
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Gender
7.1 Female
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Male
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Beauty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Apalus Inc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Dafni
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Drybar LLC (Helen of Troy Limited)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Glamfields
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Koninklijke Philips N.V.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Panasonic Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Revlon Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Spectrum Brands Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Conair Group Ltd.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Vega Industries Pvt. Limited
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global electric hair brush market reached a value of US$ 260.1 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 352 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Conventional straightening tools, such as flat irons, take a reasonably long time to provide shiny, sleek, and desired hair results. As a result, leading industry players have introduced electric hair brushes that comb, dry and straighten the hair simultaneously. These hair brushes are currently available in the paddle and flat variants with bristles built on a ceramic or tourmaline plate, which generates heat that releases negative ions to make hair shiny and smooth. Moreover, as they can provide faster and easier straightening without leaving the hair flat or devoid of volume, their demand is escalating around the world.

Electric Hair Brush Market Trends:
There is a rise in the demand for shiny and straightened hair, especially among the millennial population, which can be accredited to increasing awareness about personal grooming and the growing number of fashion campaigns on social media forums, such as Facebook, Instagram, YouTube, and Pinterest. This, coupled with the rising utilization of electric hair brushes in salons and other hair care spaces, represents one of the key factors creating a positive outlook for the market. Apart from this, unhealthy dietary habits and the increasing geriatric population are resulting in the growing occurrence of dryness, frizzy hair, and hair loss. This is propelling people to invest in advanced hair products, such as electric hair brushes, to maintain good hair health. Furthermore, numerous manufacturers are considerably spending on collaborations and the development of technologically advanced product variants to expand their overall market reach. In line with this, they are also introducing electric hair brushes with time-saving and temperature controller features. These innovations are projected to influence the market positively.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global electric hair brush market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, gender, distribution channel and end use.

Breakup by Product Type:

Flat
Round

Breakup by Gender:

Female
Male

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Beauty Stores
Online Stores
Others

Breakup by End Use:

Household
Commercial

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Apalus Inc, Dafni, Drybar LLC (Helen of Troy Limited), Glamfields, Koninklijke Philips N.V., L'Oréal S.A., Panasonic Corporation, Revlon Inc., Spectrum Brands Inc., The Conair Group Ltd. and Vega Industries Pvt. Limited. Key Questions Answered in This Report:
How has the global electric hair brush market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global electric hair brush market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the gender?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end use?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global electric hair brush market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Electric Hair Brush Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Flat
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Round
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Gender
7.1 Female
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Male
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Beauty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Apalus Inc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Dafni
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Drybar LLC (Helen of Troy Limited)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Glamfields
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Koninklijke Philips N.V.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Panasonic Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Revlon Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Spectrum Brands Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Conair Group Ltd.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Vega Industries Pvt. Limited
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る