世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ピクルス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Pickles Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のピクルス市場は、2021年に111億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には141億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.05%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
106 英語

 

サマリー

世界のピクルス市場は、2021年に111億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には141億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.05%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ピクルスは、ビタミン、鉄、カルシウム、カリウムなどの必須栄養素が豊富に含まれており、抗酸化作用があります。ピクルスは、塩水中での嫌気性発酵や酢への浸漬によって、果物や野菜、またはその両方の保存や寿命延長のために調理されます。消化促進、必須ミネラルやビタミンの補給、潰瘍の抑制など、さまざまな健康効果があることが知られている。近年、メーカー各社の積極的なプロモーション活動により、異文化料理への人気が高まり、世界的なピクルスの需要拡大につながっています。

市場の推進要因

近年、非遺伝子組み換えや有機栽培のピクルスが健康志向の消費者に支持されている。これらの製品は、健康に悪影響を及ぼす可能性のある保存料やその他の合成化学物質を使わずに作られています。さらに、メーカーは消費者の地域の味覚や好みに合わせて新しいフレーバーを導入しています。大手企業は、使いやすさと外出先での消費を容易にするため、便利で費用対効果の高いパッケージングオプションを提供しています。これらのパッケージには、ガラス瓶、PET瓶、1食分パックから、スタンドアップや多層共押出パウチ、柔軟なヒートシールや剥離可能な蓋を備えたポリプロピレン射出成形容器まで、さまざまなバリエーションが揃っています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の漬物市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、味覚、流通チャネルに基づき分類しています。

タイプ別の内訳

果物
野菜
肉類
その他

現在、最も人気のある製品タイプは果物であり、最大のシェアを占めている。梨、桃、リンゴ、マンゴー、ブドウ、スグリ、オリーブなどが主にピクルスに使用されています。

味覚別の構成比。

甘い
塩味
酸っぱい

さらに、味覚の違いによって、スイート、ソルティー、サワーに分類されます。

流通チャネル別内訳。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
独立系小売店
オンラインストア
その他

このうち、スーパーマーケットとハイパーマーケットは、多数のブランドから多種多様な商品を消費者に提供するため、主要な流通経路となっています。

地域別インサイト

北米
アジア太平洋地域
ヨーロッパ
中近東・アフリカ
中南米

地域別では、北米が世界市場で主導的な地位を占めています。この地域では、差別化された味と風味を高める特性により、ピクルスの消費量が増加しています。

競争環境
同市場の競争環境は断片的であり、多数の大小メーカーが価格と品質で競い合っています。主な競合他社は以下の通りです。

ADFフーズ
コナグラブランズ社
ピナクル・フーズ社
クラフトハインツ
デルモンテフーズ
Reitzel 本レポートで回答した主な質問。

世界のピクルス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のピクルス市場にどのような影響を与えたか?
世界のピクルス市場における主要地域はどこか?
世界のピクルス市場で人気のある製品タイプは何ですか?
世界のピクルス市場における主な流通経路は?
世界のピクルス市場における味覚のカテゴリーは?
世界のピクルス市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
世界のピクルス市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のピクルス市場の構造及び主要プレイヤーは?
ピクルスの世界市場における競争はどの程度か?
ピクルスの製造方法は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pickles Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Taste
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Research and Development
5.10.3 Raw Material Procurement
5.10.4 Manufacturing
5.10.5 Marketing
5.10.6 Distribution
5.10.7 End-Use
5.11 Porters Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Competition
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Type
6.1 Fruit Pickles
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Vegetable Pickles
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Meat Pickles
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Taste
7.1 Sweet Pickles
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Salty Pickles
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Sour Pickles
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Independent Retailers
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Pickles Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 ADF Foods
11.3.1.1 Company Overview
11.3.1.2 Description
11.3.1.3 Product Portfolio
11.3.1.4 Financials
11.3.2 Pinnacle Foods Inc.
11.3.2.1 Company Overview
11.3.2.2 Description
11.3.2.3 Product Portfolio
11.3.2.4 Financials
11.3.3 Kraft Heinz
11.3.3.1 Company Overview
11.3.3.2 Description
11.3.3.3 Product Portfolio
11.3.3.4 Financials
11.3.4 Del Monte Foods
11.3.4.1 Company Overview
11.3.4.2 Description
11.3.4.3 Product Portfolio
11.3.5 Reitzel
11.3.5.1 Company Overview
11.3.5.2 Description
11.3.5.3 Product Portfolio
11.3.6 Conagra Brands, Inc.
11.3.6.1 Company Overview
11.3.6.2 Description
11.3.6.3 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global pickles market reached a value of US$ 11.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 14.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.05% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Pickles are a rich source of essential nutrients like vitamins, iron, calcium and potassium and possess anti-oxidant properties. They are prepared to preserve or extend the lifespan of a fruit, vegetable or a mix of both, by either anaerobic fermentation in brine or immersion in vinegar. They are known for a wide range of health benefits, such as improving digestion, supplying essential minerals and vitamins and reducing ulcers. In recent years, the aggressive promotional activities by the manufacturers have increased the popularity of cross-cultural cuisine which, in turn, has helped in driving the demand for pickles worldwide.

Market Drivers:

In recent years, non-GMO and organic pickles have gained traction among health-conscious consumers. These products are made without preservatives and other synthetic chemicals which can have a negative impact on health. Moreover, the manufacturers are introducing new flavors as per the local tastes and preferences of consumers. The leading companies are also offering convenient and cost-effective packaging options for pickles to facilitate ease of use and on-the-go consumption. These packaging variants range from glass jars, PET jars and single-serve packs to stand-up and multi-layered coextruded pouches to polypropylene injection molded containers with flexible heat-sealable and peelable lids.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global pickles market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, taste and distribution channel.

Breakup by Type:

Fruit
Vegetable
Meat
Others

Currently, fruits represent the most popular product type, holding the largest market share. Fruits including pears, peaches, apples, mangoes, grapes, currants, olives, etc. are majorly used to make pickles.

Breakup by Taste:

Sweet
Salty
Sour

The market has further been classified on the basis of tastes into sweet, salty and sour.

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience stores
Independent retailers
Online Stores
Others

Amongst these, supermarkets and hypermarkets represent the leading channel of distribution as they offer a wide variety of products from numerous brands to the consumers.

Regional Insights:

North America
Asia Pacific
Europe
Middle East and Africa
Latin America

Region-wise, North America enjoys the leading position in the global market. There has been a rise in the consumption of pickles in the region owing to their differentiating taste and flavor enhancing properties.

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market is fragmented in nature with numerous small and large manufacturers who compete in terms of prices and quality. Some of the leading players operating in the market are:

ADF Foods
Conagra Brands, Inc.
Pinnacle Foods Inc.
Kraft Heinz
Del Monte Foods
Reitzel Key Questions Answered in This Report:

How has the global pickles market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global pickles market?
What are the key regions in the global pickles market?
Which are the popular product types in the global pickles market?
What are the major distribution channels in the global pickles market?
What are the several taste categories in the global pickles market?
What are the various stages in the value chain of the global pickles market?
What are the key driving factors and challenges in the global pickles market?
What is the structure of the global pickles market and who are the key players?
What is the degree of competition in the global pickles market?
How are pickles manufactured?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pickles Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Taste
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Research and Development
5.10.3 Raw Material Procurement
5.10.4 Manufacturing
5.10.5 Marketing
5.10.6 Distribution
5.10.7 End-Use
5.11 Porters Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Competition
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Type
6.1 Fruit Pickles
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Vegetable Pickles
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Meat Pickles
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Taste
7.1 Sweet Pickles
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Salty Pickles
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Sour Pickles
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Independent Retailers
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Pickles Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 ADF Foods
11.3.1.1 Company Overview
11.3.1.2 Description
11.3.1.3 Product Portfolio
11.3.1.4 Financials
11.3.2 Pinnacle Foods Inc.
11.3.2.1 Company Overview
11.3.2.2 Description
11.3.2.3 Product Portfolio
11.3.2.4 Financials
11.3.3 Kraft Heinz
11.3.3.1 Company Overview
11.3.3.2 Description
11.3.3.3 Product Portfolio
11.3.3.4 Financials
11.3.4 Del Monte Foods
11.3.4.1 Company Overview
11.3.4.2 Description
11.3.4.3 Product Portfolio
11.3.5 Reitzel
11.3.5.1 Company Overview
11.3.5.2 Description
11.3.5.3 Product Portfolio
11.3.6 Conagra Brands, Inc.
11.3.6.1 Company Overview
11.3.6.2 Description
11.3.6.3 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る