ピクルス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Pickles Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のピクルス市場は、2021年に111億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には141億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.05%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き... もっと見る
サマリー世界のピクルス市場は、2021年に111億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には141億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.05%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ピクルスは、ビタミン、鉄、カルシウム、カリウムなどの必須栄養素が豊富に含まれており、抗酸化作用があります。ピクルスは、塩水中での嫌気性発酵や酢への浸漬によって、果物や野菜、またはその両方の保存や寿命延長のために調理されます。消化促進、必須ミネラルやビタミンの補給、潰瘍の抑制など、さまざまな健康効果があることが知られている。近年、メーカー各社の積極的なプロモーション活動により、異文化料理への人気が高まり、世界的なピクルスの需要拡大につながっています。 市場の推進要因 近年、非遺伝子組み換えや有機栽培のピクルスが健康志向の消費者に支持されている。これらの製品は、健康に悪影響を及ぼす可能性のある保存料やその他の合成化学物質を使わずに作られています。さらに、メーカーは消費者の地域の味覚や好みに合わせて新しいフレーバーを導入しています。大手企業は、使いやすさと外出先での消費を容易にするため、便利で費用対効果の高いパッケージングオプションを提供しています。これらのパッケージには、ガラス瓶、PET瓶、1食分パックから、スタンドアップや多層共押出パウチ、柔軟なヒートシールや剥離可能な蓋を備えたポリプロピレン射出成形容器まで、さまざまなバリエーションが揃っています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の漬物市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、味覚、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別の内訳 果物 野菜 肉類 その他 現在、最も人気のある製品タイプは果物であり、最大のシェアを占めている。梨、桃、リンゴ、マンゴー、ブドウ、スグリ、オリーブなどが主にピクルスに使用されています。 味覚別の構成比。 甘い 塩味 酸っぱい さらに、味覚の違いによって、スイート、ソルティー、サワーに分類されます。 流通チャネル別内訳。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 独立系小売店 オンラインストア その他 このうち、スーパーマーケットとハイパーマーケットは、多数のブランドから多種多様な商品を消費者に提供するため、主要な流通経路となっています。 地域別インサイト 北米 アジア太平洋地域 ヨーロッパ 中近東・アフリカ 中南米 地域別では、北米が世界市場で主導的な地位を占めています。この地域では、差別化された味と風味を高める特性により、ピクルスの消費量が増加しています。 競争環境 同市場の競争環境は断片的であり、多数の大小メーカーが価格と品質で競い合っています。主な競合他社は以下の通りです。 ADFフーズ コナグラブランズ社 ピナクル・フーズ社 クラフトハインツ デルモンテフーズ Reitzel 本レポートで回答した主な質問。 世界のピクルス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のピクルス市場にどのような影響を与えたか? 世界のピクルス市場における主要地域はどこか? 世界のピクルス市場で人気のある製品タイプは何ですか? 世界のピクルス市場における主な流通経路は? 世界のピクルス市場における味覚のカテゴリーは? 世界のピクルス市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 世界のピクルス市場の主要な推進要因と課題は何か? 世界のピクルス市場の構造及び主要プレイヤーは? ピクルスの世界市場における競争はどの程度か? ピクルスの製造方法は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pickles Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Taste 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Type 6.1 Fruit Pickles 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Vegetable Pickles 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Meat Pickles 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Taste 7.1 Sweet Pickles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Salty Pickles 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Sour Pickles 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Independent Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Pickles Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Raw Material Requirements 10.3 Manufacturing Process 10.4 Key Success and Risk Factors 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 11.3 Profiles of Key Players 11.3.1 ADF Foods 11.3.1.1 Company Overview 11.3.1.2 Description 11.3.1.3 Product Portfolio 11.3.1.4 Financials 11.3.2 Pinnacle Foods Inc. 11.3.2.1 Company Overview 11.3.2.2 Description 11.3.2.3 Product Portfolio 11.3.2.4 Financials 11.3.3 Kraft Heinz 11.3.3.1 Company Overview 11.3.3.2 Description 11.3.3.3 Product Portfolio 11.3.3.4 Financials 11.3.4 Del Monte Foods 11.3.4.1 Company Overview 11.3.4.2 Description 11.3.4.3 Product Portfolio 11.3.5 Reitzel 11.3.5.1 Company Overview 11.3.5.2 Description 11.3.5.3 Product Portfolio 11.3.6 Conagra Brands, Inc. 11.3.6.1 Company Overview 11.3.6.2 Description 11.3.6.3 Product Portfolio
SummaryThe global pickles market reached a value of US$ 11.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 14.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.05% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pickles Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Taste 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Type 6.1 Fruit Pickles 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Vegetable Pickles 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Meat Pickles 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Taste 7.1 Sweet Pickles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Salty Pickles 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Sour Pickles 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Independent Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Pickles Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Raw Material Requirements 10.3 Manufacturing Process 10.4 Key Success and Risk Factors 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 11.3 Profiles of Key Players 11.3.1 ADF Foods 11.3.1.1 Company Overview 11.3.1.2 Description 11.3.1.3 Product Portfolio 11.3.1.4 Financials 11.3.2 Pinnacle Foods Inc. 11.3.2.1 Company Overview 11.3.2.2 Description 11.3.2.3 Product Portfolio 11.3.2.4 Financials 11.3.3 Kraft Heinz 11.3.3.1 Company Overview 11.3.3.2 Description 11.3.3.3 Product Portfolio 11.3.3.4 Financials 11.3.4 Del Monte Foods 11.3.4.1 Company Overview 11.3.4.2 Description 11.3.4.3 Product Portfolio 11.3.5 Reitzel 11.3.5.1 Company Overview 11.3.5.2 Description 11.3.5.3 Product Portfolio 11.3.6 Conagra Brands, Inc. 11.3.6.1 Company Overview 11.3.6.2 Description 11.3.6.3 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |