インドのパスタ市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Indian Pasta Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのパスタ市場は、2021年に671.8百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.44%を示し、2027年までに1,754.5百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリーインドのパスタ市場は、2021年に671.8百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.44%を示し、2027年までに1,754.5百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。パスタは、生地、水、卵、野菜、油を使って作られる伝統的なイタリア料理の主食のことを指します。生地は、ペンネ、スパゲッティ、ファルファッレ、フェットチーネ、バルビネなどとして知られる様々な形に練り上げられる。パスタは、ビタミンやミネラルが豊富に含まれているため、健康にも良い食品です。現在、インドでは外食産業の拡大により、特に若い世代を中心にパスタの需要が非常に高まっています。インドにおけるパスタ市場の成長を牽引している主な要因としては、都市化の進展、ライフスタイルの変化、調理済み製品の需要増などが挙げられます。また、女性の就業率の上昇や可処分所得の増加も市場に影響を及ぼしています。さらに、健康志向の消費者はより健康的な食材を使った食品を求めるようになっており、これが全粒粉やキヌアを使ったパスタの需要増加につながっています。このほか、保存期間が長いことや調理のしやすさなども、市場の成長を維持する上で積極的な要素となっています。 主要な市場細分化 IMARC Groupでは、インドのパスタ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの国別・州別の予測を掲載しています。当レポートでは、市場をタイプ、原材料、流通チャネル、料理に基づいて分類しています。 タイプ別内訳ドライパスタ インスタントパスタ 生パスタ 市場はタイプ別にドライパスタ、インスタントパスタ、生パスタに分類される。現在、インドのパスタ市場は乾燥パスタが大半のシェアを占めている。 原材料別の内訳。 セモリナ 精製小麦粉 デュラム小麦 その他 原料別ではセモリナが最も多く、次いで精製小麦、デュラム小麦の順となっています。これは、パスタの形状を維持するのに役立つセモリナの高いグルテン含有量に起因しています。 流通経路別構成比。 機関投資家 コンビニエンスストア ハイパーマーケット・スーパーマーケット Eリテール 流通チャネル別では、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、施設販売、電子小売に分類される。このうち、施設販売はインドのパスタ市場において明確な優位性を示している。 料理別構成比 ホワイトソースパスタ レッドソースパスタ ミックスソースパスタ 料理別では、ホワイトソースパスタが最も多く、次いでレッドソースパスタ、ミックスソースパスタの順となっています。 州別構成比 ウッタルプラデーシュ州 デリー マハラシュトラ州 グジャラート州 カルナータカ州 タミルナドゥ州 その他の地域 地域別では、ウッタルプラデシュ州、デリー、マハラシュトラ州、グジャラート州、カルナタカ州、タミルナドゥ州、その他に区分されます。 競合環境 市場の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとしてNestlé、ITC、Bambino、MTR、Del Monteなどが挙げられます。 本レポートはインドのパスタ市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概要から、業界パフォーマンスのミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他何らかの形でインドのパスタ産業に関わる方、進出を計画している方すべてにとって必読の一冊となっています。本レポートで回答した主な質問 1.2021年のインドのパスタ市場規模は? 2.インドのパスタ市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19がインドのパスタ市場に与えた影響とは? 4.インドのパスタ市場のタイプ別内訳は? 5.インドのパスタ市場の原料別構成は? 6.インドのパスタ市場の流通経路別ブレークアップは? 7.インドパスタ市場の料理別構成は? 8.インドパスタ市場の主要地域は? 9.インドパスタ市場の主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Pasta Market: Industry Analysis 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Price Trends 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Type 5.7 Market Breakup by Raw Material 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Breakup by Cuisine 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Overview 5.12.2 Raw Material Procurement 5.12.3 Manufacturing 5.12.4 Marketing 5.12.5 Distribution 5.12.6 End-Use 5.13 Porters Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Rivalry 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 6 Competitive Landscape 6.1 Market Structure 6.2 Market Breakup by Key Players 7 Market Breakup by Key Regions 7.1 Uttar Pradesh 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Delhi 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Maharashtra 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Gujarat 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Karnataka 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Tamil Nadu 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Other Regions 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Dry Pasta 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Instant Pasta 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Fresh Pasta 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Raw Material 9.1 Semolina 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Refined Flour 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Durum Wheat 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Institutional 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Hypermarket/Supermarket 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 E-Retailing 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Cuisine 11.1 White Sauce Pasta 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Red Sauce Pasta 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Mix Sauce Pasta 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 India Pasta Market: Consumer Landscape 12.1 Consumer Mapping 12.1.1 By Age 12.1.2 By Gender 12.1.3 By Occupation 12.1.4 By Lifestyle 12.1.5 By Education Attainment 12.1.6 By Consumption Type (Institution) 12.2 Consumer Buying Habits 12.3 Key Reasons driving the Purchase of Pasta 13 Company Profiles 13.1 Nestle India Limited 13.2 ITC Limited 13.3 Bambino Agro Industries Limited 13.4 Del Monte 13.5 MTR Foods Private Limited
SummaryThe Indian pasta market reached a value of US$ 671.8 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,754.5 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 17.44% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Pasta Market: Industry Analysis 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Price Trends 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Type 5.7 Market Breakup by Raw Material 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Breakup by Cuisine 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Overview 5.12.2 Raw Material Procurement 5.12.3 Manufacturing 5.12.4 Marketing 5.12.5 Distribution 5.12.6 End-Use 5.13 Porters Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Rivalry 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 6 Competitive Landscape 6.1 Market Structure 6.2 Market Breakup by Key Players 7 Market Breakup by Key Regions 7.1 Uttar Pradesh 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Delhi 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Maharashtra 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Gujarat 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Karnataka 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Tamil Nadu 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Other Regions 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Dry Pasta 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Instant Pasta 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Fresh Pasta 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Raw Material 9.1 Semolina 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Refined Flour 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Durum Wheat 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Institutional 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Hypermarket/Supermarket 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 E-Retailing 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Cuisine 11.1 White Sauce Pasta 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Red Sauce Pasta 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Mix Sauce Pasta 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 India Pasta Market: Consumer Landscape 12.1 Consumer Mapping 12.1.1 By Age 12.1.2 By Gender 12.1.3 By Occupation 12.1.4 By Lifestyle 12.1.5 By Education Attainment 12.1.6 By Consumption Type (Institution) 12.2 Consumer Buying Habits 12.3 Key Reasons driving the Purchase of Pasta 13 Company Profiles 13.1 Nestle India Limited 13.2 ITC Limited 13.3 Bambino Agro Industries Limited 13.4 Del Monte 13.5 MTR Foods Private Limited
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |