世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナースコールシステム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Nurse Call Systems Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のナースコールシステム市場は、2021年に16億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.6%で推移し、2027年には27億2000万米ドルに達すると予測しています。COV... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界のナースコールシステム市場は、2021年に16億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.6%で推移し、2027年には27億2000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ナースコールシステム(NCS)とは、緊急時に看護師や他の医療従事者に警告を発するために使用される電気的に作動する通信ソリューションのことを指します。このシステムは、看護師と患者の間の単一の連絡モードとして機能する集中ソリューションで構成されています。ボタン、アラーム、通信機器、ソフトウェアサービスなどのさまざまなコンポーネントを利用し、同期して動作することで、看護師がすぐに通報を受けられるようにします。患者さんや医師がボタンを押すことで、ナースデスクに呼び出しランプが点灯し、音が鳴る仕組みになっています。また、このシステムは、患者の健康状態を追跡するための様々な監視システムと統合されています。医療機関が質の高い医療サービスを提供し、看護のタスクや活動を効果的に管理することを可能にします。

ナースコールシステムの市場動向
医療・ヘルスケア産業の著しい成長は、市場に明るい展望をもたらす重要な要因の一つです。ナースコールシステムは、病院、外来手術センター、診療所、老人ホーム、介護施設などで緊急通報システムとして広く利用されています。これらのシステムは、看護師や医師の応答時間を短縮し、ワークフローの改善につながります。さらに、コロナウイルス病(COVID-19)が世界中に広がり続けているため、医療センター全体でNCSに対する要件が大幅に増加しています。合理的でカスタマイズされた通信のためのデジタルNCSの開発など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。医療機関では、患者、臨床医、介護者間の効果的な双方向通信を実現するために、ワイヤレスシステムを広く採用しています。また、統合廊下システム、スマートフォンアプリケーション、オーディオ/ビジュアル(AV)ソリューションの普及も、市場成長の原動力となっています。その他、新興国を中心とした介護施設の増加や、公衆衛生を推進する政府の好意的な政策の実施などが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、ナースコールシステムの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、技術、機器、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

技術別の内訳

有線システム
ワイヤレス

機器別構成比。

ボタンシステム
インターホン
モバイルシステム
統合通信システム

アプリケーション別構成比

緊急医療アラーム
ワンダラー制御
ワークフロー支援
その他

エンドユーザー別構成比

病院・診療所
外来外科センター
老人ホーム・介護施設

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
AMETEK Inc.、Ascom Holding AG、Cornell Communications、Hill-Rom Services Inc、Honeywell International Inc、Intercall Systems、Nurse Call Systems、Jeron Electronic Systems Inc、Johnson Controls、STANLEY Healthcare (Stanley Black & Decker Inc.), Systems Technologies、Vigil Health Solutions Inc、West-Com Nurse Call System Incなどの主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も検証されている。本レポートで回答した主な質問
世界のナースコールシステム市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のナースコールシステム市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
技術に基づく市場の内訳は?
機器別の市場構成は?
アプリケーションに基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ナースコールシステムの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Nurse Call Systems Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Wired Systems
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wireless Systems
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Equipment
7.1 Button Systems
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Intercom Systems
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Mobile Systems
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Integration Communication Systems
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Emergency Medical Alarms
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Wanderer Control
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Workflow Support
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Hospitals and Clinics
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Ambulatory Surgical Centers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Nursing Homes and Assisted Living Centers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AMETEK Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Ascom Holding AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.3 Cornell Communications
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Hill-Rom Services Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Honeywell International Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Intercall Systems | Nurse Call Systems
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Jeron Electronic Systems Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Johnson Controls
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 STANLEY Healthcare (Stanley Black & Decker Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Systems Technologies
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Vigil Health Solutions Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 West-Com Nurse Call System Inc.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global nurse call systems market reached a value of US$ 1.67 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.72 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 8.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

The nurse call system (NCS) refers to an electrically operated communication solution used to alert nurses and other healthcare providers in case of an emergency. The system is configured with a centralized solution that acts as a single mode of contact between the nurses and the patients. It utilizes various components, such as buttons, alarms, communication devices and software services, that operate in synchronization to ensure that the nurses are immediately informed of the call. The patient or physician can press the button to activate the call light and produce a sound at the nurse desk. The system is also integrated with various monitoring systems to track the health of the patients. It enables the healthcare organizations in providing quality medical services and managing nursing tasks and activities effectively.

Nurse Call Systems Market Trends:
Significant growth in the medical and healthcare industries is one of the key factors creating a positive outlook for the market. NCS are widely used as emergency call solutions in hospitals, ambulatory surgical centers, clinics, nursing homes and assisted living centers. These systems reduce the response time of nurses and doctors, leading to an improved workflow. Moreover, as the coronavirus disease (COVID-19) continues to spread across the globe, there has been a significant increase in the requirement for NCS across healthcare centers. Various technological advancements, such as the development of digital NCS for streamlined and customized communication, are acting as other growth-inducing factors. Healthcare institutes are widely adopting wireless systems for effective two-way communications between patients, clinicians and caregivers. In addition, the widespread adoption of integrated hallway systems, smartphone applications and audio/visual (AV) solutions is providing a thrust to the market growth. Other factors, including the increasing number of assisted living centers, especially in the emerging economies, along with the implementation of favorable government policies promoting public health, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global nurse call systems market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on technology, equipment, application and end user.

Breakup by Technology:

Wired Systems
Wireless Systems

Breakup by Equipment:

Button Systems
Intercom Systems
Mobile Systems
Integration Communication Systems

Breakup by Application:

Emergency Medical Alarms
Wanderer Control
Workflow Support
Others

Breakup by End User:

Hospitals and Clinics
Ambulatory Surgical Centers
Nursing Homes and Assisted Living Centers

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AMETEK Inc., Ascom Holding AG, Cornell Communications, Hill-Rom Services Inc., Honeywell International Inc., Intercall Systems | Nurse Call Systems, Jeron Electronic Systems Inc., Johnson Controls, STANLEY Healthcare (Stanley Black & Decker Inc.), Systems Technologies, Vigil Health Solutions Inc. and West-Com Nurse Call System Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global nurse call systems market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global nurse call systems market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the equipment?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global nurse call systems market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Nurse Call Systems Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Wired Systems
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wireless Systems
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Equipment
7.1 Button Systems
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Intercom Systems
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Mobile Systems
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Integration Communication Systems
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Emergency Medical Alarms
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Wanderer Control
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Workflow Support
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Hospitals and Clinics
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Ambulatory Surgical Centers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Nursing Homes and Assisted Living Centers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AMETEK Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Ascom Holding AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.3 Cornell Communications
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Hill-Rom Services Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Honeywell International Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Intercall Systems | Nurse Call Systems
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Jeron Electronic Systems Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Johnson Controls
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 STANLEY Healthcare (Stanley Black & Decker Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Systems Technologies
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Vigil Health Solutions Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 West-Com Nurse Call System Inc.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/08 10:26

154.13 円

166.76 円

202.76 円

ページTOPに戻る