血しょう誘導体市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Blood Plasma Derivatives Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の血しょう誘導体市場は、2021年に405億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.40%を示し、2027年までに598億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の血しょう誘導体市場は、2021年に405億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.40%を示し、2027年までに598億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。血漿誘導体は、分画処理によって得られる血漿から調製された特定のタンパク質の濃縮物です。第VIII因子、免疫グロブリン、アルブミン、高免疫グロブリン、第IX因子、新鮮凍結品などが、一般的な血しょう誘導体の一例として挙げられます。これらは、タンパク質、ミネラル、塩類、ホルモン、ビタミン、プロテアーゼ阻害剤を豊富に含んでおり、そのため、B型肝炎、血友病A、出血性疾患、免疫不全、C型肝炎、低ガンマグロブリン血症、血友病Bおよびヒト免疫不全ウイルス(HIV)を引き起こすウイルスの殺菌に広く使用されている。このほか、栄養強化、体温調節、血液凝固、浸透圧維持、呼吸・排泄促進、酸塩基平衡の調節などにも役立っている。血漿分画は、病院、診療所、診断センター、輸血センターなどで一般的に保管されています。 血しょう誘導体の市場動向。 感染症にかかりやすい老年人口の増加が、市場に明るい兆しをもたらしています。血漿には免疫の発達に重要な役割を果たす免疫グロブリンが含まれており、血管内の浸透圧を維持することで免疫不全症や血友病の発症をさらに予防します。さらに、回復期血漿治療によるコロナウイルス病(COVID-19)患者の治療への製品採用が広がっていることも、市場の成長に好影響を与えています。さらに、臨床目的でのタンパク質濃縮物や血漿の様々な成分の分離を助ける分画プロセスにおける様々な技術革新が、市場成長にかなりの後押しを与えています。これに伴い、高度な保存方法の開発、標的治療製品を開発するための封入手順の大幅な改善も、市場の成長をさらに増大させています。その他、医療業界の著しい成長、血液・血漿の寄付に関する意識の高まり、献血キャンプを促進するためのさまざまな政府施策の実施などが、市場のさらなる成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界の血しょう誘導体市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、用途、エンドユーザーに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 アルブミン 第VIII因子 第IX因子 免疫グロブリン 高免疫グロブリン その他 アプリケーション別構成比 血友病 低ガンマグロブリン血症 免疫不全症 フォンウィルブランド病 その他 エンドユーザー別構成比 病院 クリニック その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても、Baxter International Inc.、Bayer AG、CSL Limited、Fusion Health Care Pvt. Ltd.、Grifols S.A.、Kedrion S.p.A.、LFB S.A., Octapharma AG, Sanofi S.A. and Takeda Pharmaceutical Company Limitedなどの主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問 世界の血漿抽出物市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19が世界の血漿抽出物市場に及ぼした影響は? 主要な地域市場とは? タイプ別の市場構成は? 用途別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の血しょう誘導体市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Blood Plasma Derivatives Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Albumin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Factor VIII 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Factor IX 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Immunoglobulin 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Hyperimmune Globulin 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Hemophilia 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Hypogammaglobulinemia 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Immunodeficiency Diseases 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Von Willebrand's Disease 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Clinics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Baxter International Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bayer AG 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 CSL Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fusion Health Care Pvt. Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Grifols S.A. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Kedrion S.p.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 LFB S.A. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Octapharma AG 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Sanofi S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Takeda Pharmaceutical Company Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis
SummaryThe global blood plasma derivatives market reached a value of US$ 40.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 59.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.40% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Blood Plasma Derivatives Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Albumin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Factor VIII 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Factor IX 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Immunoglobulin 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Hyperimmune Globulin 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Hemophilia 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Hypogammaglobulinemia 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Immunodeficiency Diseases 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Von Willebrand's Disease 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Clinics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Baxter International Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bayer AG 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 CSL Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fusion Health Care Pvt. Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Grifols S.A. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Kedrion S.p.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 LFB S.A. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Octapharma AG 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Sanofi S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Takeda Pharmaceutical Company Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis
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