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ハンドクリーム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Hand Cream Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

ハンドクリームの世界市場は、2021年に4億1600万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに585.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

ハンドクリームの世界市場は、2021年に4億1600万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに585.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ハンドクリームは、水、トリエタノールアミン、プロピレングリコール、ステアリン酸、ステアリン酸メチル、ラノリン、ミネラルオイルを使用して処方されるボディケア製品です。ローションに比べ、エモリエント効果が高いため、濃厚な使い心地が特徴です。乾燥を防ぎ、早期老化の兆候に対処し、水分量と肌の弾力性を高め、ひび割れや色素沈着の原因となる紫外線から肌を保護する効果があります。また、刺激性接触皮膚炎の臨床症状を軽減することから、世界中で売上が伸びています。

ハンドクリームの市場動向
コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生により、世界保健機関(WHO)は、手の衛生が病原体の拡散を防ぐ上で極めて重要な役割を果たすことを述べた地域キャンペーンを発表しました。また、政策立案者に対しては、公共の場で手指衛生を効果的に行うために必要なインフラを提供するよう提言しています。その結果、個人の手洗いの頻度や乾燥が進み、世界中でハンドクリームの需要が高まっています。さらに、オーガニックやビーガンの成分から作られた環境に優しいハンドクリームが簡単に入手できることも、市場の成長を後押ししています。さらに、大手企業は、製品ポートフォリオを拡大するために、魅力的で生分解性のパッケージを備えた革新的な製品の発売を重視しています。これらのプレーヤーはまた、シアバター、バニラ、蜂蜜、およびアロマセラピーや植物のノートのような芳香の香りを使用して行われた製品のバリエーションを導入しています。これに加えて、彼らはかなりブランドの認知度を作成し、市場での競争力を保持するために有名人の裏書のような魅力的なプロモーション キャンペーンに投資しています。さらに、急速な都市化、スマートデバイスの販売増加、インターネットの普及が、Eコマース分野の強化につながっています。このことは、主要なプレーヤーに有利な成長機会を提供することになります。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、ハンドクリームの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、年齢層、人口動態、流通チャネルを基に市場を分類しています。

製品別の内訳

リペアハンドクリーム
アンチエイジングハンドクリーム
ホワイトニングハンドクリーム
オーバーナイト用ハンドクリーム
その他

年齢層別構成比。

ジェネレーションX
ベビーブーマー
ミレニアル世代
ジェネレーションZ

デモグラフィック別構成比。

男性
女性

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
薬局・薬店
オンラインストア
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境についても、オーストラリアン・ネイティブ・ボタニカルズ、バイヤスドルフAG、コティ社、グロッシー社、ジョンソン&ジョンソン、マークス&スペンサー社、サノフィ社、資生堂社、クロロックス社、プロクター&ギャンブル社、ユニリーバ社の主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問
ハンドクリームの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はハンドクリームの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品に基づく市場の内訳は?
年齢層別の市場構成は?
人口動態に基づく市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ハンドクリームの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hand Cream Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Repair Hand Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Anti-Aging Hand Cream
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Whitening Hand Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Overnight Hand Cream
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Age Group
7.1 Generation X
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Baby Boomers
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Millennials
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Generation Z
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Demographic
8.1 Male
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Female
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharma and Drug Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Australian Native Botanicals
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Beiersdorf AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Coty Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Glossier Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Johnson & Johnson
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Marks and Spencer plc
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Sanofi S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Shiseido Company Limited
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 The Clorox Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Procter & Gamble Company
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Unilever plc
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials

 

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Summary

The global hand cream market reached a value of US$ 416 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 585.2 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Hand cream is a body care product formulated using water, triethanolamine, propylene glycol, stearic acid, methyl stearate, lanolin, and mineral oil. It has a thick consistency owing to a strong emollient base as compared to lotions. It assists in preventing dryness, combating the signs of premature aging, boosting moisture levels and skin elasticity, and protecting against ultraviolet (UV) exposure, which causes cracking and pigmentation. As it also reduces the clinical symptoms of irritant contact dermatitis, its sales are increasing across the globe.

Hand Cream Market Trends:
Due to the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), the World Health Organization (WHO) released a community campaign stating that hand hygiene plays a pivotal role in preventing the spread of pathogens. It has also suggested policymakers offer the necessary infrastructure required for the effective performance of hand hygiene in public places. This resulted in the frequent washing and increasing dryness of hands by individuals and consequently rising demand for hand creams around the world. Furthermore, the easy availability of eco-friendly hand creams made from organic and vegan ingredients are propelling the growth of the market. Moreover, leading players are focusing on the launch of innovative products with attractive and biodegradable packaging to expand their product portfolio. These players are also introducing product variants made using aromatic fragrances like shea butter, vanilla, honey, and aromatherapy or botanic notes. Besides this, they are considerably investing in engaging promotional campaigns like celebrity endorsements to create brand awareness and retain a competitive edge in the market. Furthermore, rapid urbanization, rising sales of smart devices, and increasing penetration of the internet is strengthening the e-commerce sector. This, in turn, is offering lucrative growth opportunities to key players.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hand cream market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product, age group, demographic and distribution channel.

Breakup by Product:

Repair Hand Cream
Anti-Aging Hand Cream
Whitening Hand Cream
Overnight Hand Cream
Others

Breakup by Age Group:

Generation X
Baby Boomers
Millennials
Generation Z

Breakup by Demographic:

Male
Female

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Stores
Pharma and Drug Stores
Online Stores
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Australian Native Botanicals, Beiersdorf AG, Coty Inc., Glossier Inc., Johnson & Johnson, Marks and Spencer plc, Sanofi S.A., Shiseido Company Limited, The Clorox Company, The Procter & Gamble Company and Unilever plc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global hand cream market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global hand cream market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the age group?
What is the breakup of the market based on the demographic?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global hand cream market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hand Cream Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Repair Hand Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Anti-Aging Hand Cream
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Whitening Hand Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Overnight Hand Cream
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Age Group
7.1 Generation X
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Baby Boomers
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Millennials
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Generation Z
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Demographic
8.1 Male
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Female
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharma and Drug Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Australian Native Botanicals
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Beiersdorf AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Coty Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Glossier Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Johnson & Johnson
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Marks and Spencer plc
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Sanofi S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Shiseido Company Limited
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 The Clorox Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Procter & Gamble Company
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Unilever plc
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials

 

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