ハンドクリーム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Hand Cream Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ハンドクリームの世界市場は、2021年に4億1600万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに585.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリーハンドクリームの世界市場は、2021年に4億1600万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに585.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ハンドクリームは、水、トリエタノールアミン、プロピレングリコール、ステアリン酸、ステアリン酸メチル、ラノリン、ミネラルオイルを使用して処方されるボディケア製品です。ローションに比べ、エモリエント効果が高いため、濃厚な使い心地が特徴です。乾燥を防ぎ、早期老化の兆候に対処し、水分量と肌の弾力性を高め、ひび割れや色素沈着の原因となる紫外線から肌を保護する効果があります。また、刺激性接触皮膚炎の臨床症状を軽減することから、世界中で売上が伸びています。 ハンドクリームの市場動向 コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生により、世界保健機関(WHO)は、手の衛生が病原体の拡散を防ぐ上で極めて重要な役割を果たすことを述べた地域キャンペーンを発表しました。また、政策立案者に対しては、公共の場で手指衛生を効果的に行うために必要なインフラを提供するよう提言しています。その結果、個人の手洗いの頻度や乾燥が進み、世界中でハンドクリームの需要が高まっています。さらに、オーガニックやビーガンの成分から作られた環境に優しいハンドクリームが簡単に入手できることも、市場の成長を後押ししています。さらに、大手企業は、製品ポートフォリオを拡大するために、魅力的で生分解性のパッケージを備えた革新的な製品の発売を重視しています。これらのプレーヤーはまた、シアバター、バニラ、蜂蜜、およびアロマセラピーや植物のノートのような芳香の香りを使用して行われた製品のバリエーションを導入しています。これに加えて、彼らはかなりブランドの認知度を作成し、市場での競争力を保持するために有名人の裏書のような魅力的なプロモーション キャンペーンに投資しています。さらに、急速な都市化、スマートデバイスの販売増加、インターネットの普及が、Eコマース分野の強化につながっています。このことは、主要なプレーヤーに有利な成長機会を提供することになります。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、ハンドクリームの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、年齢層、人口動態、流通チャネルを基に市場を分類しています。 製品別の内訳 リペアハンドクリーム アンチエイジングハンドクリーム ホワイトニングハンドクリーム オーバーナイト用ハンドクリーム その他 年齢層別構成比。 ジェネレーションX ベビーブーマー ミレニアル世代 ジェネレーションZ デモグラフィック別構成比。 男性 女性 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 薬局・薬店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても、オーストラリアン・ネイティブ・ボタニカルズ、バイヤスドルフAG、コティ社、グロッシー社、ジョンソン&ジョンソン、マークス&スペンサー社、サノフィ社、資生堂社、クロロックス社、プロクター&ギャンブル社、ユニリーバ社の主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問 ハンドクリームの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はハンドクリームの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品に基づく市場の内訳は? 年齢層別の市場構成は? 人口動態に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ハンドクリームの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Hand Cream Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Repair Hand Cream 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Anti-Aging Hand Cream 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Whitening Hand Cream 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Overnight Hand Cream 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Age Group 7.1 Generation X 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Baby Boomers 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Millennials 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Generation Z 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Demographic 8.1 Male 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Female 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharma and Drug Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Australian Native Botanicals 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Beiersdorf AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Coty Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Glossier Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Johnson & Johnson 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Marks and Spencer plc 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Sanofi S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Shiseido Company Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 The Clorox Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Procter & Gamble Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Unilever plc 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
SummaryThe global hand cream market reached a value of US$ 416 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 585.2 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Hand Cream Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Repair Hand Cream 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Anti-Aging Hand Cream 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Whitening Hand Cream 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Overnight Hand Cream 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Age Group 7.1 Generation X 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Baby Boomers 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Millennials 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Generation Z 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Demographic 8.1 Male 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Female 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharma and Drug Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Australian Native Botanicals 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Beiersdorf AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Coty Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Glossier Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Johnson & Johnson 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Marks and Spencer plc 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Sanofi S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Shiseido Company Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 The Clorox Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Procter & Gamble Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Unilever plc 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |