食用カトラリー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Edible Cutlery Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の食用カトラリー市場は、2021年に29.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.12%を示し、2027年までに49.3百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界の食用カトラリー市場は、2021年に29.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.12%を示し、2027年までに49.3百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。食用カトラリーとは、プラスチック製の食器の代わりに、持続可能で環境に優しいものとして使用できる消耗品の食器類を指します。一般に入手可能な食用カトラリーには、スプーン、フォーク、ナイフ、スポーク、ストロー、皿、ボウル、グラスなどがあります。これらは、米、小麦、トウモロコシ、ソルガムなど、安全に食べられる植物由来の材料を使って製造されています。お皿やボウルは、耐久性を高めるために、キャベツやバナナの大きな葉を使って作られているのが一般的です。また、食物繊維、タンパク質、カルシウム、鉄分などの必須栄養素を豊富に含み、チョコレート、ストロベリー、バニラ、スイートチリ、クリームなど、甘くておいしいさまざまなフレーバーの食器類があります。従来から使われているプラスチック製の食器と比較すると、食用カトラリーは生分解性があり、高機能で費用対効果に優れています。 食用カトラリーの市場動向 食品・飲料業界の大幅な成長は、市場に明るい見通しをもたらす重要な要因の1つです。さらに、大衆の間で環境意識が高まっていることも、市場の成長に拍車をかけています。プラスチックによる汚染レベルが上昇しているため、消費者の嗜好は食用カトラリーへと移行しています。また、クイックサービスレストラン(QSR)やカフェでは、食品や包装資材の無駄を最小限に抑え、コスト効率を高めるために、この製品を採用しています。さらに、風味や栄養素を強化した天然有機多穀物粉を使用した食用カトラリーの開発など、さまざまな製品イノベーションも成長を促す要因となっています。製品メーカーは、健康志向の消費者の要求に応えるため、砂糖やグルテンを含まない製品も発売しています。その他にも、菜食主義者の増加や、持続可能な製品の使用を推進する政府の政策などが、市場の成長を促進すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の食用カトラリー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品、原材料、フレーバー、用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品別の内訳 スプーン フォーク ナイフ スポーク その他 原材料別構成比 とうもろこし 小麦ふすま 米ぬか その他 フレーバー別構成比 プレーン 甘い スパイシー アプリケーション別構成比。 家庭用 業務用 流通チャネル別内訳。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、Biotrem Sp. z o.o.、BrightVibes B.V.、EdiblePRO、Edibles by Jack、Founcy、Frenvi、GreenHome、IPPINKA、KDD (India) Private Limited、KOOVEE、Mede Cutlery CompanyおよびWisefoodといった主要企業のプロフィールとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問 食用カトラリーの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の食用カトラリー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品に基づく市場の内訳は? 原材料別の市場構成は? フレーバー別の市場構成は? 用途別の市場ブレークアップは? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 食用カトラリーの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Edible Cutlery Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Spoon 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fork 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Knife 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Spork 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Raw Material 7.1 Corn 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wheat Bran 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Rice Bran 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Flavor 8.1 Plain 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Sweet 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Spicy 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Online Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Biotrem Sp. z o.o. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 BrightVibes B.V. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 EdiblePRO 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Edibles by Jack 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 Founcy 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 FRENVI 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 GreenHome 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 IPPINKA 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 KDD (India) Private Limited 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 KOOVEE 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Mede Cutlery Company 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Wisefood 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global edible cutlery market reached a value of US$ 29.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 49.3 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 9.12% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Edible Cutlery Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Spoon 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fork 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Knife 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Spork 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Raw Material 7.1 Corn 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wheat Bran 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Rice Bran 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Flavor 8.1 Plain 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Sweet 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Spicy 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Online Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Biotrem Sp. z o.o. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 BrightVibes B.V. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 EdiblePRO 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Edibles by Jack 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 Founcy 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 FRENVI 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 GreenHome 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 IPPINKA 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 KDD (India) Private Limited 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 KOOVEE 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Mede Cutlery Company 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Wisefood 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |