香水市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Perfume Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の香水市場は、2021年に335億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.1%を示し、2027年までに476億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る
サマリー世界の香水市場は、2021年に335億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.1%を示し、2027年までに476億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。香水は、心地よい香りを提供するために使用される香料やエッセンシャルオイルで構成されています。香水の製造に利用される一般的な天然成分には、スパイス、木材、花、草、果物、樹脂、葉、根、バルサム、ガム、動物の分泌物などがあります。香水は、その人のスタイル、個性、人格を表し、良い香りは気分、行動、知覚、感情、人間の思考に影響を与えることができる。現在、香水の製造はパーソナルケアと化粧品業界の主流ビジネスへと発展しています。世界の香水市場は、若者向けやエキゾチックな香りの需要の増加とともに、パーソナルグルーミングの傾向が高まっているため、牽引力を増しています。また、メーカーによる製品の多様化は、より多くの消費者層を引きつけています。これとは別に、所得レベルの膨張と生活水準の向上のための豪華な香りの消費者の支出の増加は、さらに香水の販売を後押ししています。その他、急速な都市化、人口の増加、メーカーによる積極的な広告宣伝が、世界的な香水需要の推進要因となっている。しかし、偽造品が出回ることは、市場が直面する大きな課題の1つである。 主な市場細分化 IMARC Groupは、香水の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、香水のタイプ、カテゴリー、流通チャネルを基に市場を分類しています。 香水のタイプ別内訳プレミアム香水製品 マス香水 香水の種類によって、市場はプレミアム香水とマス香水に分類されます。現在、プレミアム香水が最大のシェアを占め、市場を支配しています。 カテゴリー別の内訳 女性用香水 男性用フレグランス ユニセックスフレグランス カテゴリー別では、女性用フレグランスが市場の大半を占め、市場をリードしています。次いで、男性用とユニセックスが続く。 流通チャネル別構成比 専門店 百貨店 オンラインストア ハイパーマーケット・スーパーマーケット その他 流通チャネル別では、専門店、百貨店、オンラインストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、その他に分類されます。現在、専門店が最も大きなシェアを占めています。 地域別インサイト ブラジル 米国 ドイツ フランス ロシア 地域別では、ブラジル、米国、フランス、ドイツ、ロシアに区分されます。このうち、ブラジルは世界市場の大半を占める最大市場です。 競合他社の状況 市場の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとしてAvon Products Inc.、Natura Cosméticos SA、Chanel SA、Coty Inc.、LVMH、L'Oréal SAが挙げられています。 本レポートは、世界の香水産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、香水の製造工場を設立するための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で香水産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 1.香水の世界市場規模は? 2.香水の世界市場の予想成長率は? 3.香水の世界市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19が香水の世界市場に与えた影響とは? 5.香水の世界市場の香水タイプに基づく内訳は? 6.香水の世界市場におけるカテゴリー別の内訳は? 7.香水の世界市場の流通経路別内訳は? 8.香水の世界市場における主要地域は? 9.香水の世界市場における主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Perfume Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Region 5.5 Market Breakup by Perfume Type 5.6 Market Breakup by Category 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Raw Material Procurement 5.10.2 Manufacturers 5.10.3 Distributors 5.10.4 Exporters 5.10.5 Retailers 5.10.6 End-Consumers 5.11 Porter’s Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Rivalry 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 Brazil 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 United States 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Germany 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 France 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Russia 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Perfume Type 7.1 Premium Perfume Products 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mass Perfume Products 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market by Category 8.1 Female Fragrances 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Male Fragrances 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex Fragrances 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Competitive Landscape 9.1 Competitive Structure 9.2 Major Players 10 Perfume Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Detailed Process Flow 10.3 Various Types of Unit Operations Involved 10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 11 Project Details, Requirements and Costs Involved 11.1 Land Requirements and Expenditures 11.2 Construction Requirements and Expenditures 11.3 Plant Machinery 11.4 Raw Materials Requirements and Expenditures 11.5 Packaging Requirements and Expenditures 11.6 Transportation Requirements and Expenditure 11.7 Utilities Requirements 11.8 Manpower Requirements and Expenditures 11.9 Other Capital Investments 12 Perfume Manufacturing Plant: Loans and Financial Assistance 13 Perfume Manufacturing Plant: Project Economics 13.1 Capital Cost of the Project 13.2 Techno-Economic Parameters 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 13.4 Taxation 13.5 Depreciation 13.6 Income Projections 13.7 Expenditure Projections 13.8 Financial Analysis 13.9 Profit Analysis 14 Key Player Profiles 14.1 Avon Products Inc. 14.2 Natura Cosméticos SA 14.3 Chanel SA 14.4 Coty Inc. 14.5 LVMH 14.6 L'Oréal SA
SummaryThe global perfume market reached a value of US$ 33.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 47.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Perfume Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Region 5.5 Market Breakup by Perfume Type 5.6 Market Breakup by Category 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Raw Material Procurement 5.10.2 Manufacturers 5.10.3 Distributors 5.10.4 Exporters 5.10.5 Retailers 5.10.6 End-Consumers 5.11 Porter’s Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Rivalry 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 Brazil 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 United States 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Germany 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 France 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Russia 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Perfume Type 7.1 Premium Perfume Products 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mass Perfume Products 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market by Category 8.1 Female Fragrances 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Male Fragrances 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex Fragrances 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Competitive Landscape 9.1 Competitive Structure 9.2 Major Players 10 Perfume Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Detailed Process Flow 10.3 Various Types of Unit Operations Involved 10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 11 Project Details, Requirements and Costs Involved 11.1 Land Requirements and Expenditures 11.2 Construction Requirements and Expenditures 11.3 Plant Machinery 11.4 Raw Materials Requirements and Expenditures 11.5 Packaging Requirements and Expenditures 11.6 Transportation Requirements and Expenditure 11.7 Utilities Requirements 11.8 Manpower Requirements and Expenditures 11.9 Other Capital Investments 12 Perfume Manufacturing Plant: Loans and Financial Assistance 13 Perfume Manufacturing Plant: Project Economics 13.1 Capital Cost of the Project 13.2 Techno-Economic Parameters 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 13.4 Taxation 13.5 Depreciation 13.6 Income Projections 13.7 Expenditure Projections 13.8 Financial Analysis 13.9 Profit Analysis 14 Key Player Profiles 14.1 Avon Products Inc. 14.2 Natura Cosméticos SA 14.3 Chanel SA 14.4 Coty Inc. 14.5 LVMH 14.6 L'Oréal SA
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |