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香水市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Perfume Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の香水市場は、2021年に335億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.1%を示し、2027年までに476億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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128 英語

 

サマリー

世界の香水市場は、2021年に335億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.1%を示し、2027年までに476億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

香水は、心地よい香りを提供するために使用される香料やエッセンシャルオイルで構成されています。香水の製造に利用される一般的な天然成分には、スパイス、木材、花、草、果物、樹脂、葉、根、バルサム、ガム、動物の分泌物などがあります。香水は、その人のスタイル、個性、人格を表し、良い香りは気分、行動、知覚、感情、人間の思考に影響を与えることができる。現在、香水の製造はパーソナルケアと化粧品業界の主流ビジネスへと発展しています。世界の香水市場は、若者向けやエキゾチックな香りの需要の増加とともに、パーソナルグルーミングの傾向が高まっているため、牽引力を増しています。また、メーカーによる製品の多様化は、より多くの消費者層を引きつけています。これとは別に、所得レベルの膨張と生活水準の向上のための豪華な香りの消費者の支出の増加は、さらに香水の販売を後押ししています。その他、急速な都市化、人口の増加、メーカーによる積極的な広告宣伝が、世界的な香水需要の推進要因となっている。しかし、偽造品が出回ることは、市場が直面する大きな課題の1つである。

主な市場細分化
IMARC Groupは、香水の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、香水のタイプ、カテゴリー、流通チャネルを基に市場を分類しています。

香水のタイプ別内訳プレミアム香水製品
マス香水

香水の種類によって、市場はプレミアム香水とマス香水に分類されます。現在、プレミアム香水が最大のシェアを占め、市場を支配しています。

カテゴリー別の内訳

女性用香水
男性用フレグランス
ユニセックスフレグランス

カテゴリー別では、女性用フレグランスが市場の大半を占め、市場をリードしています。次いで、男性用とユニセックスが続く。

流通チャネル別構成比

専門店
百貨店
オンラインストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
その他

流通チャネル別では、専門店、百貨店、オンラインストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、その他に分類されます。現在、専門店が最も大きなシェアを占めています。

地域別インサイト

ブラジル
米国
ドイツ
フランス
ロシア

地域別では、ブラジル、米国、フランス、ドイツ、ロシアに区分されます。このうち、ブラジルは世界市場の大半を占める最大市場です。

競合他社の状況

市場の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとしてAvon Products Inc.、Natura Cosméticos SA、Chanel SA、Coty Inc.、LVMH、L'Oréal SAが挙げられています。

本レポートは、世界の香水産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、香水の製造工場を設立するための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で香水産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問
1.香水の世界市場規模は?
2.香水の世界市場の予想成長率は?
3.香水の世界市場を牽引する主要因は何か?
4.COVID-19が香水の世界市場に与えた影響とは?
5.香水の世界市場の香水タイプに基づく内訳は?
6.香水の世界市場におけるカテゴリー別の内訳は?
7.香水の世界市場の流通経路別内訳は?
8.香水の世界市場における主要地域は?
9.香水の世界市場における主要企業/プレーヤーは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Perfume Industry
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Region
5.5 Market Breakup by Perfume Type
5.6 Market Breakup by Category
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.10.1 Raw Material Procurement
5.10.2 Manufacturers
5.10.3 Distributors
5.10.4 Exporters
5.10.5 Retailers
5.10.6 End-Consumers
5.11 Porter’s Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Rivalry
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 Key Market Drivers and Success Factors
6 Performance of Key Regions
6.1 Brazil
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 United States
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Germany
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 France
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Russia
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market by Perfume Type
7.1 Premium Perfume Products
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mass Perfume Products
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market by Category
8.1 Female Fragrances
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Male Fragrances
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex Fragrances
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Competitive Structure
9.2 Major Players
10 Perfume Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Detailed Process Flow
10.3 Various Types of Unit Operations Involved
10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements
11 Project Details, Requirements and Costs Involved
11.1 Land Requirements and Expenditures
11.2 Construction Requirements and Expenditures
11.3 Plant Machinery
11.4 Raw Materials Requirements and Expenditures
11.5 Packaging Requirements and Expenditures
11.6 Transportation Requirements and Expenditure
11.7 Utilities Requirements
11.8 Manpower Requirements and Expenditures
11.9 Other Capital Investments
12 Perfume Manufacturing Plant: Loans and Financial Assistance
13 Perfume Manufacturing Plant: Project Economics
13.1 Capital Cost of the Project
13.2 Techno-Economic Parameters
13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain
13.4 Taxation
13.5 Depreciation
13.6 Income Projections
13.7 Expenditure Projections
13.8 Financial Analysis
13.9 Profit Analysis
14 Key Player Profiles
14.1 Avon Products Inc.
14.2 Natura Cosméticos SA
14.3 Chanel SA
14.4 Coty Inc.
14.5 LVMH
14.6 L'Oréal SA

 

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Summary

The global perfume market reached a value of US$ 33.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 47.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Perfumes are composed of fragrances or essential oils which are used to provide a pleasant smell. Some of the common natural ingredients utilised in the production of perfumes include spices, woods, flowers, grasses, fruits, resins, leaves, roots, balsams, gums and animal secretions. Perfumes signify a person’s style, individuality and personality and a good scent can influence mood, behaviour, perception, emotions and human thoughts. Nowadays, the manufacturing of perfumes has evolved into a mainstream business in the personal care and cosmetics industry. The global perfume market is gaining traction owing to the rising trend of personal grooming along with the increasing demand for youth-oriented as well as exotic fragrances. Moreover, the product diversification by manufacturers is attracting a larger consumer-base. Apart from this, increasing consumer spending on luxury fragrances on account of inflating income levels and improving standards of living are further boosting the sales of perfumes. Other major factors propelling the demand for perfumes worldwide are rapid urbanisation, increasing population and aggressive advertising by the manufacturers. However, the availability of counterfeit products represents one of the major challenges faced by the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global perfume market, along with forecasts at the global and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on perfume type, category and distribution channel.

Breakup by Perfume Type: Premium Perfume Products
Mass Perfume Products

Based on perfume type, the market has been segmented as premium and mass perfume products. Currently, premium perfume products dominate the market, holding the largest share.

Breakup by Category:

Female Fragrances
Male Fragrances
Unisex Fragrances

On the basis of category, female fragrances lead the market, accounting for the majority of the market share. They are followed by male and unisex fragrances.

Breakup by Distribution Channel:

Speciality Stores
Departmental Stores
Online Stores
Hypermarkets & Supermarkets
Others

On the basis of distribution channel, the market has been segmented into speciality stores, departmental stores, online stores, hypermarkets & supermarkets and others. Currently, speciality stores dominate the market, holding the largest share.

Regional Insights:

Brazil
United States
Germany
France
Russia

Region-wise, the market has been segmented into Brazil, the United States, France, Germany and Russia. Amongst these, Brazil represents the largest market, accounting for majority of the global market.

Competitive Landscape

The competitive landscape of the market has also been examined with some of the key players being Avon Products Inc., Natura Cosméticos SA, Chanel SA, Coty Inc., LVMH and L'Oréal SA.

This report provides a deep insight into the global perfume industry covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. The report also provides a comprehensive analysis for setting up a perfume manufacturing plant. The study analyses the processing and manufacturing requirements, project cost, project funding, project economics, expected returns on investment, profit margins, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the perfume industry in any manner. Key Questions Answered in This Report
1. What is the size of the global perfume market?
2. What is the expected growth rate of the global perfume market?
3. What are the key factors driving the global perfume market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the global perfume market?
5. What is the breakup of the global perfume market based on the perfume type?
6. What is the breakup of the global perfume market based on the category?
7. What is the breakup of the global perfume market based on the distribution channel?
8. What are the key regions in the global perfume market?
9. Who are the key companies/players in the global perfume market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Perfume Industry
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Region
5.5 Market Breakup by Perfume Type
5.6 Market Breakup by Category
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.10.1 Raw Material Procurement
5.10.2 Manufacturers
5.10.3 Distributors
5.10.4 Exporters
5.10.5 Retailers
5.10.6 End-Consumers
5.11 Porter’s Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Rivalry
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 Key Market Drivers and Success Factors
6 Performance of Key Regions
6.1 Brazil
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 United States
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Germany
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 France
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Russia
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market by Perfume Type
7.1 Premium Perfume Products
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mass Perfume Products
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market by Category
8.1 Female Fragrances
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Male Fragrances
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex Fragrances
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Competitive Structure
9.2 Major Players
10 Perfume Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Detailed Process Flow
10.3 Various Types of Unit Operations Involved
10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements
11 Project Details, Requirements and Costs Involved
11.1 Land Requirements and Expenditures
11.2 Construction Requirements and Expenditures
11.3 Plant Machinery
11.4 Raw Materials Requirements and Expenditures
11.5 Packaging Requirements and Expenditures
11.6 Transportation Requirements and Expenditure
11.7 Utilities Requirements
11.8 Manpower Requirements and Expenditures
11.9 Other Capital Investments
12 Perfume Manufacturing Plant: Loans and Financial Assistance
13 Perfume Manufacturing Plant: Project Economics
13.1 Capital Cost of the Project
13.2 Techno-Economic Parameters
13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain
13.4 Taxation
13.5 Depreciation
13.6 Income Projections
13.7 Expenditure Projections
13.8 Financial Analysis
13.9 Profit Analysis
14 Key Player Profiles
14.1 Avon Products Inc.
14.2 Natura Cosméticos SA
14.3 Chanel SA
14.4 Coty Inc.
14.5 LVMH
14.6 L'Oréal SA

 

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