セルフサービスBI市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Self-Service BI Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のセルフサービスBI市場は、2021年に68億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.09%を示し、2027年までに155億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のセルフサービスBI市場は、2021年に68億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.09%を示し、2027年までに155億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。セルフサービス型ビジネスインテリジェンス(BI)は、データ分析の手法であり、分析以外のバックグラウンドを持つビジネスオペレーターがデータセットにアクセスし、探索できるようにするものです。BIは、情報技術(IT)チームを必要とせずに、データの並べ替え、フィルタリング、分析、可視化を可能にします。さらに、複数の部署でのコラボレーションを促進し、アドホッククエリーを活用することもできます。また、効率性の向上、顧客満足度の向上、売上と利益の増加など、ビジネス上の好結果につながる情報に基づいた意思決定も支援します。その結果、営業、財務、業務、マーケティング、人事など、さまざまな分野でセルフサービスBIの利用が増加している。 セルフサービスBIの市場動向 グローバル化、インターネットの普及、ソーシャルメディアプラットフォームの利用拡大、Eコマースの急成長などにより、世界中で構造化および非構造化データの量が急増している。これは、中小企業によるデータ分析ソリューションの採用が拡大していることと相まって、サービス-サービスBIの採用にプラスの影響を与える重要な要因の1つとなっています。これは、ビジネス分析プロセスを分散化する上で、企業を支援するものです。さらに、BIにおけるクラウドコンピューティング技術の台頭は、市場参加者に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、多くの国の政府機関がデジタル決済の利用を奨励しているため、オンライン決済に移行する個人の数が大幅に増加しています。その結果、銀行などの金融機関は、既存の労働力をより効率的に活用するための技術的なソリューションを求めています。このことは、組織がより機敏になり、市場での競争力を維持する必要性の高まりとともに、世界中でセルフサービスBIの活用にプラスの影響を及ぼしています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のセルフサービスBI市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、コンポーネント、導入モデル、アプリケーション、業種に基づき市場を分類しています。 コンポーネント別の内訳 ソフトウェア サービス デプロイメントモデル別構成比。 オンプレミス クラウド型 アプリケーション別構成比 セールス&マーケティング 顧客エンゲージメントと分析 不正行為とセキュリティ管理 リスクとコンプライアンス管理 予測的資産保全 サプライチェーンマネジメントと調達 その他 産業分野別構成比 BFSI 小売・Eコマース 通信・IT 政府・防衛 ヘルスケア 製造業 メディア・エンターテイメント 運輸・物流 エネルギー・公益事業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、Cisco Systems Inc.、HCL Technologies Limited、Hewlett Packard Enterprise Company、International Business Machines Corporation、Microsoft Corporation、MicroStrategy Incorporated、Oracle Corporation、QlikTech International AB、SAP SE、SAS Institute Inc、Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc) 、TIBCO Software Inc、UiPath IncおよびZoho Corporation Pvt. Ltdの主要企業のプロファイルと共に検討されている。本レポートで回答した主な質問 世界のセルフサービスBI市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のセルフサービスBI市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 構成要素に基づく市場の内訳は? 導入モデルに基づく市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のセルフサービスBI市場の構造、主要プレイヤーは? 業界における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Self-Service BI Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Model 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Sales and Marketing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Customer Engagement and Analysis 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Fraud and Security Management 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Risk and Compliance Management 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Predictive Asset Maintenance 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Supply Chain Management and Procurement 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail and E-Commerce 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Telecom and IT 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government and Defense 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Healthcare 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Manufacturing 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Media and Entertainment 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Transportation and Logistics 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 9.9 Energy and Utilities 9.9.1 Market Trends 9.9.2 Market Forecast 9.10 Others 9.10.1 Market Trends 9.10.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Cisco Systems Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 HCL Technologies Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Hewlett Packard Enterprise Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 International Business Machines Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Microsoft Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 MicroStrategy Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Oracle Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 QlikTech International AB 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 SAP SE 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 SAS Institute Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 SWOT Analysis 15.3.11 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.) 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 TIBCO Software Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis 15.3.13 UiPath Inc. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.14 Zoho Corporation Pvt. Ltd. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio
SummaryThe global self-service BI market reached a value of US$ 6.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 15.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.09% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Self-Service BI Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Model 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Sales and Marketing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Customer Engagement and Analysis 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Fraud and Security Management 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Risk and Compliance Management 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Predictive Asset Maintenance 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Supply Chain Management and Procurement 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail and E-Commerce 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Telecom and IT 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government and Defense 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Healthcare 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Manufacturing 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Media and Entertainment 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Transportation and Logistics 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 9.9 Energy and Utilities 9.9.1 Market Trends 9.9.2 Market Forecast 9.10 Others 9.10.1 Market Trends 9.10.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Cisco Systems Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 HCL Technologies Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Hewlett Packard Enterprise Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 International Business Machines Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Microsoft Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 MicroStrategy Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Oracle Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 QlikTech International AB 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 SAP SE 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 SAS Institute Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 SWOT Analysis 15.3.11 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.) 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 TIBCO Software Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis 15.3.13 UiPath Inc. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.14 Zoho Corporation Pvt. Ltd. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |