ランジェリー市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Lingerie Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のランジェリー市場は、2021年に726億6,000万米ドルの規模に達した。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.40%を示し、2027年には1,129億6千万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界のランジェリー市場は、2021年に726億6,000万米ドルの規模に達した。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.40%を示し、2027年には1,129億6千万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ランジェリーは、綿、ポリエステル、ナイロン、レース、薄手の生地、シフォン、サテン、シルクなどの混合物で製造される伸縮性のある軽量の下着です。消費者が身体と衣服の間に着用し、身体の分泌物から衣服を保護し、衛生状態を維持するために使用される。ランジェリーは、ファッショナブル、レギュラー、ブライダル、スポーツウェアとして使用され、身体能力、自信、健康全般を向上させる。現在、ランジェリーは、ニッカーズ、ブリーフ、Tバック、ボディスーツ、コルセットなど、サイズ、柄、色、種類など様々なものがある。 ランジェリーの市場動向 トレンディなインティメートウェアやスポーツウェアに対する消費者の志向の高まりは、市場の成長を促す重要な要因の一つです。これに伴い、消費者層を拡大するために、複数のソーシャルメディアプラットフォームで積極的なマーケティングやプロモーション活動が広く採用され、市場の成長に大きく寄与しています。製品バリエーションの増加や、消費者の間で幅広いシームレス、ブラジャー・ブリーフ、プレミアム品質のブランドランジェリーに対する需要の高まりが、市場の成長を後押ししています。さらに、シームレスやブラジャー・ブリーフの需要の高まりと、男性層のランジェリー製品への嗜好の高まりが、市場の成長を積極的に刺激しています。これとは別に、製品ポートフォリオを改善するためのスーパーマーケットチェーンや複数の販売代理店とランジェリーメーカーのコラボレーションは、市場の成長を触媒しています。持続可能な製品バリエーションの出現は、主要な成長促進要因として作用しています。例えば、ブランドや大手企業は、環境に優しい生産プロセスを展開し、エコロジーランジェリーセットを製造するために生分解性材料を使用しており、主に大衆の間で環境意識の高まりにより、絶大な人気を集めている。その他、急増するオンラインプラットフォームによる容易な製品入手、大手ブランドが提供する魅力的な割引や手頃な価格帯、都市化や消費者の購買力の上昇(特に発展途上地域)などの要因が、市場にさらなる明るい展望を生み出しています。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界のランジェリー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、素材、価格帯、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ブラジャー ニッカーズ/ショーツ シェイプウェア その他 素材別構成比 コットン シルク サテン ナイロン その他 価格帯別構成比 エコノミー プレミアム 販売チャネル別構成比。 量販店 専門店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景 業界の競争環境についても、Fashion Nova LLC、Hanesbrands Inc、H & M Hennes & Mauritz AB、Hunkemöller International B.V.、Jockey International Inc、MAS Holdings、PVH Corp、The Gap Inc、The Groupe Chantelle、Triumph International Ltd、Victoria's Secret & Co. およびYandy Enterprises LLCなどの主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問 世界のランジェリー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のランジェリー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプ別の市場構成は? 素材別の市場構成は? 価格帯別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ランジェリーの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lingerie Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Brassiere 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Knickers or Panties 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Shapewear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Cotton 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Silk 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Satin 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Nylon 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Mass Merchandizers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialized Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Fashion Nova LLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Hanesbrands Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 H & M Hennes & Mauritz AB 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hunkemöller International B.V. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Jockey International Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 MAS Holdings 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 PVH Corp. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 The Gap Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 The Groupe Chantelle 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Triumph International Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Victoria’s Secret & Co. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Yandy Enterprises LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global lingerie market reached a value of US$ 72.66 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 112.96 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.40% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lingerie Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Brassiere 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Knickers or Panties 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Shapewear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Cotton 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Silk 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Satin 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Nylon 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Economy 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Mass Merchandizers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialized Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Fashion Nova LLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Hanesbrands Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 H & M Hennes & Mauritz AB 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hunkemöller International B.V. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Jockey International Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 MAS Holdings 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 PVH Corp. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 The Gap Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 The Groupe Chantelle 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Triumph International Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Victoria’s Secret & Co. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Yandy Enterprises LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
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