骨と関節の健康成分市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Bone and Joint Health Ingredients Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の骨・関節健康成分市場は、2021年に31億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.29%を示し、2027年までに46億3000万米ドルに達すると予想しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界の骨・関節健康成分市場は、2021年に31億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.29%を示し、2027年までに46億3000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。骨・関節健康成分とは、必須栄養素を豊富に含み、骨の成長を促進するために食品や飲料に添加されるハーブや天然抽出物、化合物を指します。この成分は主に、ウコン、ボスウェリア、タルトチェリー、卵殻膜、コンドロイチンなど、植物性および動物性の原料から得られるものです。これらの成分は、アミノ酸、カルシウム、コラーゲン、グルコサミン、コンドロイチン、マグネシウム、ビタミンKおよびDを多く含んでいます。これらは、ソフトジェル、錠剤、粉末および液体ベースの医薬品、栄養補助食品および栄養補助食品に加えられ、骨の構造基質を改善し骨折のリスクを最小限に抑えるために使用されます。また、関節炎やその他の一時的または慢性的な関節障害を予防するために、体内の関節の強度と柔軟性を向上させるのにも役立っています。 骨と関節の健康成分市場動向。 関節リウマチ、テニス肘、靭帯損傷などの整形外科疾患の有病率の増加は、市場の成長を促進する重要な要因の1つです。また、このような病気にかかりやすい老年人口が増加していることも、市場の成長を後押ししています。健康意識の高まりに伴い、大衆の間で栄養補助食品に対する受け入れが高まっています。スポーツ選手やフィットネス愛好家も、栄養不足、関節の劣化、その後の体の傷害を防ぐために、骨・関節の健康やスポーツサプリメントを広く取り入れています。さらに、菜食主義者の要求に応える天然素材や有機素材を使用した骨・関節用健康食品の発売など、さまざまな製品イノベーションが市場の成長に寄与しています。その他、製薬業界の著しい成長、大衆の医療費負担の増加などが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界の骨・関節健康素材市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場を形態、タイプ、流通チャネル、用途、エンドユーザーなどに基づいて分類しています。 形態別の内訳 ソフトジェル/ピル 粉体 液剤 タイプ別内訳 ビタミン類 カルシウム コラーゲン グルコサミン オメガ3 マグネシウム その他 販売チャネル別構成比 薬局・薬店 ヘルス&ビューティーストア 専門店 オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 健康補助食品 機能性食品・飲料 その他 エンドユーザー別構成比 男性 女性 シニア層 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても、主要企業のプロファイルとともに調査しています:Amway Corp.Alticor Inc)、Bioiberica S.A.U、Glanbia PLC、Herbalife Nutrition Ltd.、Innophos Holdings Inc、Kappa Bioscience、Koninklijke DSM NV、NOW Foods、NutriGold Inc、Rousselot Inc.、(Darling Ingredients)、Waitaki Bio、William Rehman Inc.などの主要企業のプロフィールとともに調査しました。(Darling Ingredients)、Waitaki Bio、William Reed Group Ltd.など。本レポートで回答した主な質問 世界の骨・関節健康素材市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の骨・関節健康素材市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 形状に基づく市場のブレークアップは? タイプ別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? アプリケーション別の市場ブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の骨・関節健康素材市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Bone and Joint Health Ingredients Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Form 6.1 Soft Gels/Pills 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Powder 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Liquid 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Vitamins 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Calcium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Collagen 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Glucosamine 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Omega-3 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Magnesium 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Pharmacies and Drug Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Health and Beauty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Dietary Supplements 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Functional Foods and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Men 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Women 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Senior Citizen 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Amway Corp. (Alticor Inc.) 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 SWOT Analysis 16.3.2 Bioiberica S.A.U 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Glanbia PLC 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.4 Herbalife Nutrition Ltd. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Innophos Holdings Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Kappa Bioscience 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Koninklijke DSM NV 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 NOW Foods 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 NutriGold Inc. 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Rousselot Inc. (Darling Ingredients) 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Waitaki Bio 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 William Reed Group Ltd 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global bone and joint health ingredients market reached a value of US$ 3.19 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.63 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6.29% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Bone and Joint Health Ingredients Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Form 6.1 Soft Gels/Pills 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Powder 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Liquid 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Vitamins 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Calcium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Collagen 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Glucosamine 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Omega-3 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Magnesium 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Pharmacies and Drug Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Health and Beauty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Dietary Supplements 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Functional Foods and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Men 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Women 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Senior Citizen 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Amway Corp. (Alticor Inc.) 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 SWOT Analysis 16.3.2 Bioiberica S.A.U 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Glanbia PLC 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.4 Herbalife Nutrition Ltd. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Innophos Holdings Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Kappa Bioscience 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Koninklijke DSM NV 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 NOW Foods 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 NutriGold Inc. 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Rousselot Inc. (Darling Ingredients) 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Waitaki Bio 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 William Reed Group Ltd 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |