エンベデッド・アナリティクス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Embedded Analytics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の組み込み型分析市場は、2021年に478億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.41%を示し、2027年までに1,083億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の組み込み型分析市場は、2021年に478億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.41%を示し、2027年までに1,083億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。組み込み型アナリティクスは、データの可視化、静的・対話型レポート、セルフサービス型アナリティクスとアドホッククエリ、ベンチマーキング、モバイルレポート、ビジュアルワークフローのためのインターフェースを提供します。これは、生産性の向上、データ駆動型の意思決定の育成、競争力とシームレスなユーザー体験の提供、および全体的な収益の増加を支援するものです。さらに、顧客とのやり取りを基にしたアクションのカスタマイズにも役立つため、組み込み型アナリティクスの需要は世界中で高まっています。 エンベデッド・アナリティクスの市場動向 現在、さまざまな組織で生成されるデータの量が増加しています。これは、収益成長、市場拡大、競争上の優位性などの利益を決定するニーズの高まりと相まって、世界中で組み込み型アナリティクスソリューションの需要を刺激する重要な要因の1つとなっています。組み込み型アナリティクスは、臨床、運用、財務の各機能に貴重な洞察をもたらすのに役立ちます。さらに、表示やデータの解釈、診断患者の管理を支援することでワークフローを強化・簡略化するため、その用途は世界中のヘルスケア分野で拡大しています。このことは、患者中心のアプローチの導入や、高度な臨床・運用能力の実証とともに、市場の成長に寄与しています。さらに、大手企業は、人工知能(AI)、クラウドサービス、モノのインターネット(IoT)、機械学習(ML)などの先進技術を統合し、既存の製品バリエーションを更新しています。また、訴訟のライフサイクルを通じて法務部門に透明性と重要な洞察を提供する組み込み型アナリティクスを導入しており、これが良好な市場見通しを生んでいます。その他、データ近代化技術の採用の大幅な増加や、ビジネス・金融・サービス・保険(BFSI)・製造業における組み込み型アナリティクスの活用の増加などの主要要因が、市場を牽引すると予想されます。 主な市場セグメンテーション IMARC Groupでは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の組み込み型分析市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、ソリューション、分析ツール、展開モード、業務機能、組織規模、業種に基づき市場を分類しています。 ソリューション別の内訳 ソフトウェア サービス 分析ツール別内訳。 ダッシュボード、データビジュアライゼーション セルフサービスツール ベンチマーキング レポーティング デプロイメントモード別内訳 オンプレミス クラウド型 業務別構成比 財務 人事(HR) マーケティング・営業 生産 その他 組織規模別構成比 中小企業(SMEs) 大企業 業種別構成比。 BFSI IT・通信 小売・消費財 ヘルスケア・ライフサイエンス 製造業 政府機関 エネルギー・公益事業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境 業界の競争環境は、インフォア(Koch Industries Inc.)、International Business Machines Corporation、Logi Analytics Inc.(Insightsoftware Inc)、Microsoft Corporation、Open Text Corporation、Oracle Corporation、QlikTech International AB、SAP SE、Sisense Inc、Tableau Software LLC(Salesforce.com Inc)、TIBCO Software Inc.、Yellowfinの各社です。本レポートで回答した主な質問 世界の組み込み型アナリティクス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の組み込み型アナリティクス市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? ソリューションに基づく市場の内訳は? 分析ツールに基づく市場のブレークアップは? 展開モードに基づく市場のブレークアップは? ビジネス機能別の市場構成は? 組織規模に基づく市場のブレークアップは? 業種別に見た市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の組み込み型分析市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Embedded Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Analytics Tool 7.1 Dashboard and Data Visualization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Self-service Tools 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Benchmarking 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Reporting 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Mode 8.1 On-premises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cloud-based 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Business Function 9.1 Finance 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Human Resources (HR) 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Marketing and Sales 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Production 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Organization Size 10.1 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Large Enterprises 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Industry Vertical 11.1 BFSI 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 IT and Telecommunication 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Retail and Consumer Goods 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Healthcare and Life Sciences 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Manufacturing 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Government 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 11.7 Energy and Utilities 11.7.1 Market Trends 11.7.2 Market Forecast 11.8 Others 11.8.1 Market Trends 11.8.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Infor (Koch Industries Inc.) 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 International Business Machines Corporation 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Logi Analytics Inc. (Insightsoftware Inc.) 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.4 Microsoft Corporation 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Open Text Corporation 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Oracle Corporation 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 QlikTech International AB 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 SAP SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Sisense Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.10 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc) 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 TIBCO Software Inc. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 SWOT Analysis 17.3.12 Yellowfin 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global embedded analytics market reached a value of US$ 47.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 108.3 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 14.41% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Embedded Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Analytics Tool 7.1 Dashboard and Data Visualization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Self-service Tools 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Benchmarking 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Reporting 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Mode 8.1 On-premises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cloud-based 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Business Function 9.1 Finance 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Human Resources (HR) 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Marketing and Sales 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Production 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Organization Size 10.1 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Large Enterprises 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Industry Vertical 11.1 BFSI 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 IT and Telecommunication 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Retail and Consumer Goods 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Healthcare and Life Sciences 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Manufacturing 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Government 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 11.7 Energy and Utilities 11.7.1 Market Trends 11.7.2 Market Forecast 11.8 Others 11.8.1 Market Trends 11.8.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Infor (Koch Industries Inc.) 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 International Business Machines Corporation 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Logi Analytics Inc. (Insightsoftware Inc.) 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.4 Microsoft Corporation 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Open Text Corporation 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Oracle Corporation 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 QlikTech International AB 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 SAP SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Sisense Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.10 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc) 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 TIBCO Software Inc. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 SWOT Analysis 17.3.12 Yellowfin 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |