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エンベデッド・アナリティクス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Embedded Analytics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の組み込み型分析市場は、2021年に478億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.41%を示し、2027年までに1,083億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
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148 英語

 

サマリー

世界の組み込み型分析市場は、2021年に478億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.41%を示し、2027年までに1,083億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

組み込み型アナリティクスは、データの可視化、静的・対話型レポート、セルフサービス型アナリティクスとアドホッククエリ、ベンチマーキング、モバイルレポート、ビジュアルワークフローのためのインターフェースを提供します。これは、生産性の向上、データ駆動型の意思決定の育成、競争力とシームレスなユーザー体験の提供、および全体的な収益の増加を支援するものです。さらに、顧客とのやり取りを基にしたアクションのカスタマイズにも役立つため、組み込み型アナリティクスの需要は世界中で高まっています。

エンベデッド・アナリティクスの市場動向
現在、さまざまな組織で生成されるデータの量が増加しています。これは、収益成長、市場拡大、競争上の優位性などの利益を決定するニーズの高まりと相まって、世界中で組み込み型アナリティクスソリューションの需要を刺激する重要な要因の1つとなっています。組み込み型アナリティクスは、臨床、運用、財務の各機能に貴重な洞察をもたらすのに役立ちます。さらに、表示やデータの解釈、診断患者の管理を支援することでワークフローを強化・簡略化するため、その用途は世界中のヘルスケア分野で拡大しています。このことは、患者中心のアプローチの導入や、高度な臨床・運用能力の実証とともに、市場の成長に寄与しています。さらに、大手企業は、人工知能(AI)、クラウドサービス、モノのインターネット(IoT)、機械学習(ML)などの先進技術を統合し、既存の製品バリエーションを更新しています。また、訴訟のライフサイクルを通じて法務部門に透明性と重要な洞察を提供する組み込み型アナリティクスを導入しており、これが良好な市場見通しを生んでいます。その他、データ近代化技術の採用の大幅な増加や、ビジネス・金融・サービス・保険(BFSI)・製造業における組み込み型アナリティクスの活用の増加などの主要要因が、市場を牽引すると予想されます。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupでは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の組み込み型分析市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、ソリューション、分析ツール、展開モード、業務機能、組織規模、業種に基づき市場を分類しています。

ソリューション別の内訳

ソフトウェア
サービス

分析ツール別内訳。

ダッシュボード、データビジュアライゼーション
セルフサービスツール
ベンチマーキング
レポーティング

デプロイメントモード別内訳

オンプレミス
クラウド型

業務別構成比

財務
人事(HR)
マーケティング・営業
生産
その他

組織規模別構成比

中小企業(SMEs)
大企業

業種別構成比。

BFSI
IT・通信
小売・消費財
ヘルスケア・ライフサイエンス
製造業
政府機関
エネルギー・公益事業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境
業界の競争環境は、インフォア(Koch Industries Inc.)、International Business Machines Corporation、Logi Analytics Inc.(Insightsoftware Inc)、Microsoft Corporation、Open Text Corporation、Oracle Corporation、QlikTech International AB、SAP SE、Sisense Inc、Tableau Software LLC(Salesforce.com Inc)、TIBCO Software Inc.、Yellowfinの各社です。本レポートで回答した主な質問
世界の組み込み型アナリティクス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の組み込み型アナリティクス市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場とは?
ソリューションに基づく市場の内訳は?
分析ツールに基づく市場のブレークアップは?
展開モードに基づく市場のブレークアップは?
ビジネス機能別の市場構成は?
組織規模に基づく市場のブレークアップは?
業種別に見た市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の組み込み型分析市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Embedded Analytics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Solution
6.1 Software
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Analytics Tool
7.1 Dashboard and Data Visualization
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Self-service Tools
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Benchmarking
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Reporting
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Deployment Mode
8.1 On-premises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cloud-based
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Business Function
9.1 Finance
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Human Resources (HR)
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Marketing and Sales
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Production
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Organization Size
10.1 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Large Enterprises
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Industry Vertical
11.1 BFSI
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 IT and Telecommunication
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Retail and Consumer Goods
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Healthcare and Life Sciences
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Manufacturing
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
11.6 Government
11.6.1 Market Trends
11.6.2 Market Forecast
11.7 Energy and Utilities
11.7.1 Market Trends
11.7.2 Market Forecast
11.8 Others
11.8.1 Market Trends
11.8.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia-Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Infor (Koch Industries Inc.)
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.2 International Business Machines Corporation
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Logi Analytics Inc. (Insightsoftware Inc.)
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.4 Microsoft Corporation
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Open Text Corporation
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Oracle Corporation
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 QlikTech International AB
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.8 SAP SE
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 Sisense Inc.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.10 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc)
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.11 TIBCO Software Inc.
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.11.3 SWOT Analysis
17.3.12 Yellowfin
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global embedded analytics market reached a value of US$ 47.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 108.3 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 14.41% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Embedded analytics offers an interface for data visualizations, static and interactive reports, self-service analytics and ad hoc querying, benchmarking, mobile reporting, and visual workflows. It assists in enhancing productivity, cultivating data-driven decision-making, providing a competitive edge and a seamless user experience, and increasing the overall revenue. Besides this, as it also aids in customizing actions based on customer interactions, the demand for embedded analytics is escalating around the world.

Embedded Analytics Market Trends:
There is currently a rise in the volume of data generated by different organizations. This, in confluence with the growing need for determining gains in revenue growth, marketplace expansion, and competitive advantage, represents one of the key factors catalyzing the demand for embedded analytics solutions across the globe. Embedded analytics help provide valuable insights into the clinical, operational, and financial functions. Moreover, as it enhances and simplifies workflows by assisting organizations in viewing and data interpretation and diagnostic patient management, its application is expanding in the healthcare sector worldwide. This, along with the introduction of a patient-centric approach and demonstrated advanced clinical and operational capability, is contributing to market growth. Furthermore, leading players are integrating advanced technologies, such as artificial intelligence (AI), cloud services, the Internet of Things (IoT), and machine learning (ML), to update the existing product variant. They are also introducing embedded analytics that provides the legal department with transparency and critical insights throughout the litigation lifecycle, which is creating a favorable market outlook. Other major factors, including a significant increase in the adoption of data modernization technologies and a rise in the utilization of embedded analytics in the business, financial, services and insurance (BFSI) and manufacturing sector, are anticipated to drive the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global embedded analytics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on solution, analytics tool, deployment mode, business function, organization size and industry vertical.

Breakup by Solution:

Software
Services

Breakup by Analytics Tool:

Dashboard and Data Visualization
Self-service Tools
Benchmarking
Reporting

Breakup by Deployment Mode:

On-premises
Cloud-based

Breakup by Business Function:

Finance
Human Resources (HR)
Marketing and Sales
Production
Others

Breakup by Organization Size:

Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
Large Enterprises

Breakup by Industry Vertical:

BFSI
IT and Telecommunication
Retail and Consumer Goods
Healthcare and Life Sciences
Manufacturing
Government
Energy and Utilities
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Infor (Koch Industries Inc.), International Business Machines Corporation, Logi Analytics Inc. (Insightsoftware Inc.), Microsoft Corporation, Open Text Corporation, Oracle Corporation, QlikTech International AB, SAP SE, Sisense Inc., Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc), TIBCO Software Inc. and Yellowfin. Key Questions Answered in This Report:
How has the global embedded analytics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global embedded analytics market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the solution?
What is the breakup of the market based on the analytics tool?
What is the breakup of the market based on the deployment mode?
What is the breakup of the market based on the business function?
What is the breakup of the market based on the organization size?
What is the breakup of the market based on the industry vertical?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global embedded analytics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Embedded Analytics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Solution
6.1 Software
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Analytics Tool
7.1 Dashboard and Data Visualization
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Self-service Tools
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Benchmarking
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Reporting
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Deployment Mode
8.1 On-premises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cloud-based
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Business Function
9.1 Finance
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Human Resources (HR)
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Marketing and Sales
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Production
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Organization Size
10.1 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Large Enterprises
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Industry Vertical
11.1 BFSI
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 IT and Telecommunication
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Retail and Consumer Goods
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Healthcare and Life Sciences
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Manufacturing
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
11.6 Government
11.6.1 Market Trends
11.6.2 Market Forecast
11.7 Energy and Utilities
11.7.1 Market Trends
11.7.2 Market Forecast
11.8 Others
11.8.1 Market Trends
11.8.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia-Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Infor (Koch Industries Inc.)
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.2 International Business Machines Corporation
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Logi Analytics Inc. (Insightsoftware Inc.)
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.4 Microsoft Corporation
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Open Text Corporation
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Oracle Corporation
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 QlikTech International AB
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.8 SAP SE
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 Sisense Inc.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.10 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc)
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.11 TIBCO Software Inc.
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.11.3 SWOT Analysis
17.3.12 Yellowfin
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio

 

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