オーガニックスナック市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Organic Snacks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のオーガニックスナック市場は、2021年に98億7000万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.60%を示し、2027年までに186億7000万米ドルの市場に達すると予想してい... もっと見る
サマリー世界のオーガニックスナック市場は、2021年に98億7000万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.60%を示し、2027年までに186億7000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。オーガニックスナックとは、人工着色料、肥料、農薬、遺伝子組み換え作物(GMO)などの合成物質の使用を排除し、有機認定原料を使用して有機的に生産された食品を指します。塩味のスナック、キャンディーバー、栄養バー、ナッツ類、パンケーキ、ベーグル、プレッツェル、クッキーなどのベーカリー製品などが一般的なオーガニックスナックとして挙げられます。これらのスナックには、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質、ミネラルが豊富に含まれており、免疫力の向上、心臓疾患の改善、栄養摂取量の増加、エネルギーレベルの維持に効果があります。従来のスナック菓子と比較して、有機スナック菓子は自然で健康的であり、環境保護をサポートする有機農法によって栽培されています。オーガニックスナックの市場動向。 世界中で有機スナックに対する消費者の嗜好が高まっていることが、市場成長の主な要因の1つとなっています。多忙なライフスタイルや多忙なスケジュールにより、消費者は栄養豊富で自然由来のスナックを選ぶようになっており、それが市場の成長を支えています。また、健康志向の高まりや、有機食品の栄養成分や品質に対する消費者の意識も、市場の成長を後押ししています。さらに、カスタマイズソリューションや旅行中の携帯に便利なピールオープン包装の導入など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。さらに、乳糖不耐症の消費者に対応したビーガンやグルテンフリーの有機スナックの導入や、栄養豊富でコレステロール値が低いことも、市場成長にプラスの影響を与えています。これとは別に、消費者の支出能力の向上、電子商取引プラットフォームによる便利な製品の入手、環境に優しい製品の購入に対する消費者の意欲の高まりが、市場に明るい展望を生み出しています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、世界のオーガニックスナック市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、世代、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ニュートリションバー キャンディーバー 塩味スナック ナッツ類 その他 世代別構成比。ミレニアル世代 ジェネレーションX ベビーブーマー 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 小売店 コンビニエンスストア オンラインストア 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Conagra Brands Inc.、Danone S.A.、Frito-Lay North America Inc.、PepsiCo Inc.などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。(ペプシコ社)、General Mills Inc.、Hain Celestial Group Inc.、Hormel Foods Corporation、Kadac Pty Ltd.、Made in Nature、Navitas Organics、Prana Organic、Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.)などの主要企業のプロフィールも調査しました。本レポートで回答した主な質問 世界のオーガニックスナック市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のオーガニックスナック市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプ別の市場構成は? 世代別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 有機スナックの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Organic Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Nutrition Bars 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Candy Bars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Salty Snacks 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Nuts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Generation 7.1 Millennial 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Generation X 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Baby Boomers 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Conagra Brands Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Danone S.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Frito-Lay North America Inc. (PepsiCo Inc.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 General Mills Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hain Celestial Group Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Hormel Foods Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Kadac Pty Ltd. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Made in Nature 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Navitas Organics 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Prana Organic 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global organic snacks market reached a value of US$ 9.87 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 18.67 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 10.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Organic Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Nutrition Bars 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Candy Bars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Salty Snacks 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Nuts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Generation 7.1 Millennial 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Generation X 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Baby Boomers 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Conagra Brands Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Danone S.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Frito-Lay North America Inc. (PepsiCo Inc.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 General Mills Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hain Celestial Group Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Hormel Foods Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Kadac Pty Ltd. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Made in Nature 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Navitas Organics 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Prana Organic 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |