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オーガニックスナック市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Organic Snacks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のオーガニックスナック市場は、2021年に98億7000万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.60%を示し、2027年までに186億7000万米ドルの市場に達すると予想してい... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のオーガニックスナック市場は、2021年に98億7000万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.60%を示し、2027年までに186億7000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

オーガニックスナックとは、人工着色料、肥料、農薬、遺伝子組み換え作物(GMO)などの合成物質の使用を排除し、有機認定原料を使用して有機的に生産された食品を指します。塩味のスナック、キャンディーバー、栄養バー、ナッツ類、パンケーキ、ベーグル、プレッツェル、クッキーなどのベーカリー製品などが一般的なオーガニックスナックとして挙げられます。これらのスナックには、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質、ミネラルが豊富に含まれており、免疫力の向上、心臓疾患の改善、栄養摂取量の増加、エネルギーレベルの維持に効果があります。従来のスナック菓子と比較して、有機スナック菓子は自然で健康的であり、環境保護をサポートする有機農法によって栽培されています。オーガニックスナックの市場動向。
世界中で有機スナックに対する消費者の嗜好が高まっていることが、市場成長の主な要因の1つとなっています。多忙なライフスタイルや多忙なスケジュールにより、消費者は栄養豊富で自然由来のスナックを選ぶようになっており、それが市場の成長を支えています。また、健康志向の高まりや、有機食品の栄養成分や品質に対する消費者の意識も、市場の成長を後押ししています。さらに、カスタマイズソリューションや旅行中の携帯に便利なピールオープン包装の導入など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。さらに、乳糖不耐症の消費者に対応したビーガンやグルテンフリーの有機スナックの導入や、栄養豊富でコレステロール値が低いことも、市場成長にプラスの影響を与えています。これとは別に、消費者の支出能力の向上、電子商取引プラットフォームによる便利な製品の入手、環境に優しい製品の購入に対する消費者の意欲の高まりが、市場に明るい展望を生み出しています。

主要な市場細分化。
IMARC Groupでは、世界のオーガニックスナック市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、世代、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ニュートリションバー
キャンディーバー
塩味スナック
ナッツ類
その他

世代別構成比。ミレニアル世代
ジェネレーションX
ベビーブーマー

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
小売店
コンビニエンスストア
オンラインストア

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、Conagra Brands Inc.、Danone S.A.、Frito-Lay North America Inc.、PepsiCo Inc.などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。(ペプシコ社)、General Mills Inc.、Hain Celestial Group Inc.、Hormel Foods Corporation、Kadac Pty Ltd.、Made in Nature、Navitas Organics、Prana Organic、Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.)などの主要企業のプロフィールも調査しました。本レポートで回答した主な質問
世界のオーガニックスナック市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のオーガニックスナック市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプ別の市場構成は?
世代別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
有機スナックの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Organic Snacks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Nutrition Bars
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Candy Bars
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Salty Snacks
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Nuts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Generation
7.1 Millennial
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Generation X
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Baby Boomers
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Convenience Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Conagra Brands Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Danone S.A.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Frito-Lay North America Inc. (PepsiCo Inc.)
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 General Mills Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Hain Celestial Group Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Hormel Foods Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Kadac Pty Ltd.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Made in Nature
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Navitas Organics
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Prana Organic
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global organic snacks market reached a value of US$ 9.87 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 18.67 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 10.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Organic snacks refer to food products that are produced organically using certified organic ingredients, while eliminating the employment of synthetic substances, such as artificial colors, fertilizers, pesticides, and genetically modified organisms (GMOs). Salty snacks, candy bars, nutrition bars, nuts, and other bakery products, such as pancakes, bagels, pretzels, and cookies, are some of the commonly available organic snacks. They are rich in protein, vitamins, antioxidants, and minerals, which in boosting the immune system, enhancing heart condition, increasing nutrient intake, and sustaining energy levels. As compared to traditional snacks, organic snacks are natural, healthier, and are grown through organic farming that supports environmental protection. Organic Snacks Market Trends:
The rising consumer preference for organic snacks across the globe is one of the key factors driving the growth of the market. With the busy lifestyle and hectic schedule, consumers are increasingly opting for nutrients rich and naturally sourced snacks, which, in turn, is supporting the market growth. In line with this, the rising health consciousness and awareness of consumers towards nutrient content and quality of organic food are favoring the market growth. Moreover, various product innovations, such as the introduction of customized solutions and peel open packaging that is convenient to carry while travelling, is providing an impetus to the market growth. Additionally, the introduction of vegan and gluten-free organic snacks catering to lactose-intolerant consumers, while being rich in nutrients and low on cholesterol levels, are positively impacting the market growth. Apart from this, increasing expenditure capacities of consumers, convenient product availability through e-commerce platforms and a surge in the willingness of consumers on buying environmentally friendly products are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global organic snacks market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, generation and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Nutrition Bars
Candy Bars
Salty Snacks
Nuts
Others

Breakup by Generation: Millennial
Generation X
Baby Boomers

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Retail Stores
Convenience Stores
Online Stores

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Conagra Brands Inc., Danone S.A., Frito-Lay North America Inc. (PepsiCo Inc.), General Mills Inc., Hain Celestial Group Inc., Hormel Foods Corporation, Kadac Pty Ltd., Made in Nature, Navitas Organics, Prana Organic and Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.). Key Questions Answered in This Report:
How has the global organic snacks market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global organic snacks market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the generation?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global organic snacks market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Organic Snacks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Nutrition Bars
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Candy Bars
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Salty Snacks
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Nuts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Generation
7.1 Millennial
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Generation X
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Baby Boomers
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Convenience Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Conagra Brands Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Danone S.A.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Frito-Lay North America Inc. (PepsiCo Inc.)
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 General Mills Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Hain Celestial Group Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Hormel Foods Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Kadac Pty Ltd.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Made in Nature
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Navitas Organics
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Prana Organic
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Woodstock Farms Manufacturing (United Natural Foods Inc.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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