ミールリプレースメント製品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Meal Replacement Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の食事代替品市場は、2021年に122億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年までに市場が190億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.5を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の食事代替品市場は、2021年に122億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年までに市場が190億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.5を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。食事代替製品は、全食品の食事の代わりとして機能する、あらかじめ包装され、カロリーが調整された食品です。すぐに食べられる食品、シェイク、バー、パウダーが、市場で入手可能な一般的な食事代替製品の種類です。これらの製品には、必須栄養素、脂肪、タンパク質、繊維、ビタミン、ミネラル、複合炭水化物が豊富に含まれており、不健康な食事や高カロリーの食事に代わって、その後の食欲を抑制するのに役立ちます。これらの製品は、バニラ、ストロベリー、チョコレート、ブルーベリー、オレンジなど、さまざまなフレーバーで提供されています。このような理由から、食事代替製品は、健康的で低カロリーの食事をいつでも摂ることができる便利な代替品とみなされています。肥満や糖尿病の憂慮すべき増加や、消費者の健康意識の高まりは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。さらに、体重管理に対する消費者の意識が高まっていることも、さまざまな食事代替製品に対する需要を喚起しています。多忙なライフスタイルと多忙なスケジュールのために、消費者はますます簡単に準備できる栄養製品を含む体重管理やダイエットプログラムを選ぶようになってきています。これは、世界中の食事代替製品の需要に大きな弾みをつけています。さらに、グルテン、人工着色料、甘味料、保存料を含まない植物由来の有機食事代替シェイクの導入など、さまざまな製品のイノベーションが、別の成長促進要因として作用しています。可処分所得の増加、急速な都市化、メーカーによる積極的なプロモーション活動、オンライン小売チャネルの発達も、市場をさらに牽引すると予測されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、食事代替製品の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、用途に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別の内訳レディ・トゥ・ドリンク製品 食用バー 粉末製品 その他 販売チャネル別構成比 ハイパーマーケット・スーパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 ウェイトゲイン 減量 フィットネス 創傷治癒 その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてAbbott Laboratories、Blue Diamond Global Ingredients Division、Bob's Red Mill Natural Foods、General Mills、Glanbia Plc、Healthy 'N Fit International Inc、Herbalife International of America Inc、Kellogg Company、Nestle SA、Nutrisystem Inc、Unilever Plc、Ksf Acquisition Corporation、その他が挙げられます。本レポートで回答した主な質問 世界のミールリプレイスメント製品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域別市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? COVID-19が世界のミールリプレイスメント製品市場に与えたインパクトは? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 食事代替製品の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Meal Replacement Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Ready-to-Drink Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Edible Bars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Powdered Products 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Hypermarkets and Supermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Specialty Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Weight Gain 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Weight Loss 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Physical Fitness 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Wound Healing 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Abbott Laboratories 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Blue Diamond Global Ingredients Division 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bob's Red Mill Natural Foods 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 General Mills 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Glanbia Plc 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Healthy 'N Fit International Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Herbalife International of America Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Kellogg Company 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nestlé S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Nutrisystem Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Unilever Plc 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Ksf Acquisition Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global meal replacement products market reached a value of US$ 12.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 19 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.5 during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Meal Replacement Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Ready-to-Drink Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Edible Bars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Powdered Products 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Hypermarkets and Supermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Specialty Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Weight Gain 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Weight Loss 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Physical Fitness 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Wound Healing 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Abbott Laboratories 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Blue Diamond Global Ingredients Division 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bob's Red Mill Natural Foods 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 General Mills 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Glanbia Plc 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Healthy 'N Fit International Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Herbalife International of America Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Kellogg Company 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nestlé S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Nutrisystem Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Unilever Plc 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Ksf Acquisition Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |