![]() ツーリング市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Tooling Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の工具市場は、2021年に2,173億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には3,391億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考... もっと見る
サマリー世界の工具市場は、2021年に2,173億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には3,391億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、パンデミックの最終使用産業に対する直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。金型とは、機械のさまざまな部品を製造するために必要な工具を開発・設計するプロセスを指します。金型、板金、ワーク保持・切断工具、鍛造・押出機、溶接・検査治具などで構成されている。機械が正しく機能し、成果を繰り返し、工数を削減するのに役立つ。さらに、簡単に壊れたり劣化したりしない、特定の公差内の完成品を提供する。このほか、製造コストを抑えながら、高品質でカスタマイズされた製品を提供することができる。 金型市場の動向。 現在、製造業では多数の機械の部品を製造するために、ツーリングの採用が増加しています。これは、日常的な作業を簡単かつ便利に行うための電気機器への依存度が高いことと合わせて、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、自動車のエンジン、燃料タンク、タービン、プロペラ、シャフトなどに使用される金型のカスタマイズが増加しています。このことは、風力発電、太陽光発電、水力発電所などの再生可能エネルギーシステムの増加と相まって、市場の成長を促しています。さらに、自動化の進展や人工知能(AI)技術の普及が、世界的に工具の採用を増大させています。これに加えて、急成長するプラスチック産業と生分解性ポリマー材料の新たな開発は、業界の投資家に明るい見通しを提供しています。さらに、世界的な石油価格の高騰により、世界中で小型商用車(LCV)の需要が高まっていることも、市場にプラスの影響を与えています。さらに、主要な市場参加者は、自動車産業におけるさまざまな種類の工具の生産に注力しています。また、より経済的な製品を提供するために、製品ポートフォリオの拡大にも力を入れています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のツーリング市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、材料タイプ、最終使用産業に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 金型 鍛造 治具・備品 機械工具 ゲージ類 材料の種類別構成比 ステンレス鋼 鉄 アルミニウム その他 最終使用産業別構成比。 自動車 電子・電気 航空宇宙・船舶・防衛 プラスチック産業 建設・鉱業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境も、Agathon AG、Bharat Forge Limited、Carlson Tool & Manufacturing Corp.、Doosan Machine Tools Co.Ltd.、Doosan Machine Tools Co.(DTR Automotive)、Godrej & Boyce Manufacturing Co.Ltd.、Omega Tool Corp、Samvardhana Motherson Group、Sandvik AB、Siemens AG、Stratasys Direct Inc、Unique Tool & Gauge Inc、Yamazaki Mazak Corporationである。本レポートで回答した主な質問 世界の工具市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の工具市場にどのような影響を与えているか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 材料タイプ別の市場構成は? 最終用途産業別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のツーリング市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tooling Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dies and Molds 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Forging 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Jigs and Fixtures 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Machines Tools 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Gauges 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Stainless Steel 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Iron 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Aluminum 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Electronics and Electrical 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Aerospace, Marine and Defense 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Plastics Industry 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Construction and Mining 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Agathon AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Bharat Forge Limited 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.3 Carlson Tool & Manufacturing Corp. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Doosan Machine Tools Co. Ltd. (DTR Automotive) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Godrej & Boyce Manufacturing Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Omega Tool Corp 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Samvardhana Motherson Group 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Sandvik AB 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Siemens AG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Stratasys Direct Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Unique Tool & Gauge Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Yamazaki Mazak Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global tooling market reached a value of US$ 217.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 339.1 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tooling Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dies and Molds 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Forging 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Jigs and Fixtures 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Machines Tools 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Gauges 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Stainless Steel 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Iron 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Aluminum 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Electronics and Electrical 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Aerospace, Marine and Defense 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Plastics Industry 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Construction and Mining 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Agathon AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Bharat Forge Limited 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.3 Carlson Tool & Manufacturing Corp. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Doosan Machine Tools Co. Ltd. (DTR Automotive) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Godrej & Boyce Manufacturing Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Omega Tool Corp 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Samvardhana Motherson Group 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Sandvik AB 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Siemens AG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Stratasys Direct Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Unique Tool & Gauge Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Yamazaki Mazak Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/03/14 10:26 149.35 円 162.52 円 196.23 円 |