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海上保険市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Marine Insurance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の海上保険市場は、2021年に314億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には392億米ドルに達し、2022年から2027年の間に年平均成長率3.65%で推移すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界の海上保険市場は、2021年に314億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には392億米ドルに達し、2022年から2027年の間に年平均成長率3.65%で推移すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

海上保険は、輸送中に貨物船、船舶、ターミナルなどに生じた損害や損失を経済的に補償するものです。一般に、輸出入貿易の手続きにおいて、各国の厳しい規制を満たすために必要とされます。最近では、盗難、悪意ある破損、不足、商品の未着などのリスクをカバーするプランを導入している保険会社もあります。これらのプランは、顧客の特定のビジネス要件に応じてカスタマイズすることができます。このほか、火災、爆発、ハイジャック、事故、衝突、転覆のために発生した損失もカバーする。

海上保険の市場動向
各国の政府機関は、国内の製造業や国際貿易を促進するための取り組みを行っており、その結果、世界各地で輸出活動の数が大幅に増加しています。また、商業輸送に使用される船舶への海上保険の付保を義務付けています。これは、輸送中の不測の事態に備え、商品や貨物を保険で保護する海上保険の需要を高める重要な要因の1つとなっています。さらに、Eコマース企業は、国境を越えた商品輸送を容易にし、より多くの人々に商品を届けるために海上輸送を導入しています。また、急速な都市化、所得水準の向上、ソーシャルメディアの影響力の増大により、オンラインショッピングの傾向が強まっており、これが市場の成長を後押ししています。これとは別に、大手企業は機械学習(ML)や人工知能(AI)を取り入れて、リスク管理サービスの提供、更新効率の向上、損失事象に影響を与える行動要因のリアルタイムでの発見などに注力しています。こうした進歩により、クレーム処理の簡素化、エンジン性能の管理、ナビゲーションや貨物サプライチェーンの改善など、世界中で海上保険の需要が高まると予想されます。

主な市場細分化
IMARCグループは、世界の海上保険市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて分類しています。

タイプ別内訳

貨物保険
船体・機械保険
海上賠償責任保険
オフショア/エネルギー保険

販売チャネル別構成比。

卸売業者
リテールブローカー
その他

エンドユーザー別構成比

船主
トレーダー
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、主要企業(Allianz SE、American International Group Inc.、Aon plc、Arthur J. Gallagher & Co.、AXA S.A.、Beazley Group、Brown & Brown Inc、Chubb Limited、Lloyd's of London、Lockton Companies、Marsh & McLennan Companies Inc、QBE Insurance Group Limited、スイス・リー、Willis Towers Watson Public Limited CompanyおよびZurich Insurance Group Ltd)のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問
世界の海上保険市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の海上保険市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
市場のタイプ別内訳は?
販売チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の海上保険市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Marine Insurance Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Cargo Insurance
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Hull and Machinery Insurance
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Marine Liability Insurance
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Offshore/Energy Insurance
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Wholesalers
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Brokers
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Ship Owners
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Traders
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Allianz SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 American International Group Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Aon plc
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Arthur J. Gallagher & Co.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 AXA S.A
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Beazley Group
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Brown & Brown Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Chubb Limited
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Lloyd's of London
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Lockton Companies
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Marsh & McLennan Companies Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 QBE Insurance Group Limited
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Swiss Re
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Willis Towers Watson Public Limited Company
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.14.4 SWOT Analysis
14.3.15 Zurich Insurance Group Ltd.
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global marine insurance market reached a value of US$ 31.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 39.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 3.65% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Marine insurance policy provides financial coverage against damages and losses caused to cargo vessels, ships, and terminals during transportation. It is generally required during import and export trade proceedings to meet strict regulatory compliance of different countries. Nowadays, several insurers are introducing plans that cover the risk of theft, malicious damage, shortage, and non-delivery of goods. These plans can be customized according to the specific business requirements of customers. Besides this, they also cover for losses incurred on account of fire, explosion, hijacks, accidents, collisions, and overturning.

Marine Insurance Market Trends:
Governing agencies of numerous countries are undertaking initiatives to promote local manufacturing and international trade, which is resulting in a significant rise in the number of export activities across the globe. In addition, they are mandating marine insurance for vessels used in commercial transportation. This represents one of the key factors driving the demand for marine insurance to keep goods or cargos insured against unforeseen incidents during transit. Furthermore, e-commerce companies are adopting marine shipping to facilitate cross-border transportation of goods and reach a broader audience. This, in confluence with the emerging trend of online shopping on account of rapid urbanization, improving income levels, and the growing influence of social media, is propelling the growth of the market. Apart from this, leading players are focusing on incorporating machine learning (ML) and artificial intelligence (AI) to deliver risk management services, improve renewal efficiency, and uncover behavioral factors that impact loss events in real-time. Such advancements are anticipated to drive the demand for marine insurance around the world to simplify claim processing, manage engine performance, and improve navigation and cargo supply chains.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global marine insurance market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, distribution channel and end user.

Breakup by Type:

Cargo Insurance
Hull and Machinery Insurance
Marine Liability Insurance
Offshore/Energy Insurance

Breakup by Distribution Channel:

Wholesalers
Retail Brokers
Others

Breakup by End User:

Ship Owners
Traders
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Allianz SE, American International Group Inc., Aon plc, Arthur J. Gallagher & Co., AXA S.A., Beazley Group, Brown & Brown Inc., Chubb Limited, Lloyd's of London, Lockton Companies, Marsh & McLennan Companies Inc., QBE Insurance Group Limited, Swiss Re, Willis Towers Watson Public Limited Company and Zurich Insurance Group Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global marine insurance market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global marine insurance market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global marine insurance market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Marine Insurance Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Cargo Insurance
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Hull and Machinery Insurance
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Marine Liability Insurance
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Offshore/Energy Insurance
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Wholesalers
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Brokers
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Ship Owners
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Traders
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Allianz SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 American International Group Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Aon plc
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Arthur J. Gallagher & Co.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 AXA S.A
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Beazley Group
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Brown & Brown Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Chubb Limited
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Lloyd's of London
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Lockton Companies
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Marsh & McLennan Companies Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 QBE Insurance Group Limited
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Swiss Re
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Willis Towers Watson Public Limited Company
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.14.4 SWOT Analysis
14.3.15 Zurich Insurance Group Ltd.
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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