火災保険市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Fire Insurance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の火災保険市場は、2021年に637億6,000万米ドルの規模に達しました。IMARCグループでは、2022年から2027年の年平均成長率は7.30%で、2027年には995億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の火災保険市場は、2021年に637億6,000万米ドルの規模に達しました。IMARCグループでは、2022年から2027年の年平均成長率は7.30%で、2027年には995億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、パンデミックの最終使用産業に対する直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。火災保険とは、火災の発生によって生じた損害や損失を補償する損害保険の一種です。火災保険は一般的に、個人がいくらかの追加費用を支払うことで加入できる付加的な保険として提供されています。火災事故で破壊または破損した保険対象物の交換、再建、修理にかかる費用を補償するように設計されています。最近では、消防士、水、煙による財産の損害や損失もカバーする保険が提供されている。その結果、火災保険は火災発生時の経済的負担から企業を保護するため、企業の間で支持されています。 火災保険の市場動向 火災事故の大幅な増加、および不確実性の高まりによる経済的な安全性へのニーズの高まりが、市場を牽引する主な要因となっています。また、火災保険が提供するさまざまなメリットに対する一般消費者の認識が高まっていることも、成長を促す主な要因となっています。さらに、大手保険会社は、顧客基盤を拡大し、競争力を高めるために、より包括的な補償、手頃な保険料、特典を備えた新しい保険を発売しています。これは、有利な政府政策の実施や安全基準の厳格化と相まって、製品需要を刺激しています。たとえば、インド保険監督開発庁(IRDAI)は、住宅所有者や企業を対象に、Bharat Griha Raksha、Bharat Sookshma Udyam Suraksha、Bharat Laghu Udyam Surakshaという3つの標準商品を提供するよう一般保険会社に義務付けています。これらの商品は、住宅の建物や内容物、工場、機械、株式、家具、その他の資産を対象とする。さらに、保険金請求の決済が容易であること、消費者支出の増加、いくつかの製品のイノベーションなども、市場に明るい見通しをもたらしている要因のひとつです。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の火災保険市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、対象範囲、企業規模、業種に基づき市場を分類しています。 カバレッジ別構成比 標準カバー オプション 企業規模別構成比。 大企業 中堅・中小企業 業種別構成比。 製造業 ヘルスケア エネルギーと公益事業 小売・消費財 IT・通信 ホスピタリティ その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Allianz SE、Amica Mutual Insurance Company、Assicurazioni Generali S.p.A., Axa S.A., Liberty Mutual Fire Insurance Company, Ping An Insurance Company of China Ltd., State Farm Insurance, The Allstate Corporation, The Government Employees Insurance Company and United Services Automobile Associationなどの主要企業のプロファイルと共に調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界の火災保険市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界の火災保険市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 補償範囲に基づく市場の内訳は? 企業規模に基づく市場の内訳は? 業種別市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の火災保険市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fire Insurance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Coverage 6.1 Standard Coverage 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Optional Coverage 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Enterprise Size 7.1 Large Enterprises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Small and Medium-sized Enterprises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Industry Vertical 8.1 Manufacturing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Energy and Utilities 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Retail and Consumer Goods 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 IT and Telecom 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Hospitality 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Allianz SE 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amica Mutual Insurance Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 Assicurazioni Generali S.p.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Axa S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Liberty Mutual Fire Insurance Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 SWOT Analysis 14.3.6 Ping An Insurance Company of China Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 State Farm Insurance 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 SWOT Analysis 14.3.8 The Allstate Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 The Government Employees Insurance Company 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 United Services Automobile Association 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis
SummaryThe global fire insurance market reached a value of US$ 63.76 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 99.5 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fire Insurance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Coverage 6.1 Standard Coverage 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Optional Coverage 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Enterprise Size 7.1 Large Enterprises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Small and Medium-sized Enterprises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Industry Vertical 8.1 Manufacturing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Energy and Utilities 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Retail and Consumer Goods 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 IT and Telecom 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Hospitality 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Allianz SE 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amica Mutual Insurance Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 Assicurazioni Generali S.p.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Axa S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Liberty Mutual Fire Insurance Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 SWOT Analysis 14.3.6 Ping An Insurance Company of China Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 State Farm Insurance 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 SWOT Analysis 14.3.8 The Allstate Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 The Government Employees Insurance Company 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 United Services Automobile Association 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis
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