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スリープウェア市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Sleepwear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のスリープウェア市場は、2021年に112億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.65%を示し、2027年までに185億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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145 英語

 

サマリー

世界のスリープウェア市場は、2021年に112億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.65%を示し、2027年までに185億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

スリープウェアとは、リラックスして眠るために着用する快適な衣服のことを指す。通常は室内で着用し、綿、ウール、レーヨン、ポリエステル、サテンなど、通気性が良く軽い素材を用いて製造され、深い眠りと熟睡を促します。一般に販売されている寝間着には、Tシャツ、ショートパンツ、ナイトドレス、ナイトガウン、ベスト、キャミソール、レギンス、カプリ、パジャマなどがあり、男性、女性、子供向けにさまざまなデザイン、サイズ、パターンで展開されています。スリープウェアは、体温の維持、寒暖差のある気候への対策、衛生面や快適性の向上、睡眠の質の改善などに役立ちます。

スリープウェアの市場動向
世界的にアパレル産業が大きく成長していることが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つです。また、組織化された小売チャンネルの導入が進んでいることも、市場の成長を後押ししています。製品メーカーやベンダーは、プレミアム品質のブランド寝間着や部屋着を消費者に提供するために、Eコマースプラットフォームを広く活用し、利便性を高めています。また、メーカーはソーシャルメディアを通じて積極的なプロモーション活動や有名人とのコラボレーションを行い、より幅広い消費者層にリーチしてブランド認知度を高めています。さらに、伸縮性や速乾性に優れた素材を使用したスリープウェアの開発など、さまざまな製品のイノベーションも成長を促す要因となっています。これらの新しい衣料品は、持続可能な素材と、廃棄物や二酸化炭素排出量を最小限に抑えた環境に優しい製造方法で生産されています。また、ブライダル用や快適なプラスサイズのスリープウェアの需要が高まっていることも、市場の成長に寄与しています。また、女性の社会進出や消費者の消費意欲の高まりなども、市場の成長を後押しするものと思われます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のスリープウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、素材、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

トップウェア
ボトムウェア
ナイトドレス・ガウン
スリープウェアセット

素材別の内訳。

コットン
ウール
シルク
その他

流通チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
オンラインストア
ディスカウントストア
その他

エンドユーザー別構成比

男性
女性
キッズ

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、AEOマネジメント株式会社、Calvin Klein Inc.およびSteelcaseの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(PVH Corp.)、Hanesbrands Inc.、Hanky Panky Ltd.、Harrods Limited、Jockey International Inc.、Marks and Spencer Group plc、Nasty Gal Inc.などの主要企業のプロフィールとともに、競争環境についても調査している。(Boohoo Group plc)、Saks Fifth Avenue(Hudson's Bay Company)、Selfridges & Co.、Under Armour Inc.、Victoria's Secret(L Brands)などが挙げられる。本レポートで回答した主な質問
スリープウェアの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19はスリープウェアの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
素材別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スリープウェアの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sleepwear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Top Wear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bottom Wear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Night Dresses and Gowns
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Sleepwear Set
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material
7.1 Cotton
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Wool
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Silk
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Discount Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Men
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Women
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Kids
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AEO Management Co.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Calvin Klein Inc. (PVH Corp.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Hanesbrands Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Hanky Panky Ltd.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Harrods Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Jockey International Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Marks and Spencer Group plc
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Nasty Gal Inc. (Boohoo Group plc)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Saks Fifth Avenue (Hudson's Bay Company)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Selfridges & Co.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Under Armour Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Victoria's Secret (L Brands)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global sleepwear market reached a value of US$ 11.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 18.5 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 8.65% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Sleepwear refers to the comfortable garments worn for relaxing and sleeping. They are usually worn indoors and are manufactured using breathable and light materials, such as cotton, wool, rayon, polyester and satin, that promote deep and sound sleep. Some of the commonly available sleepwear include t-shirts, shorts, nightdresses, nightgowns, vests, camisoles, leggings, capris and pajamas, that are styled in a wide variety of designs, sizes and patterns for men, women and children. Sleepwear can aid in maintaining body temperatures, providing protection against cold and warm climates, enhancing hygiene and comfort and improving the quality of sleep.

Sleepwear Market Trends:
Significant growth in the apparel industry across the globe is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Moreover, the increasing adoption of organized retail channels is providing a thrust to the market growth. Product manufacturers and vendors are widely utilizing e-commerce platforms to provide premium-quality branded sleepwear and loungewear to the consumers with enhanced convenience. Manufacturers are also engaging in aggressive promotional activities and celebrity collaborations through social media platforms to reach a wider consumer base and create enhanced brand awareness. Additionally, various product innovations, such as the development of sleepwear using stretchable and quick-drying fabrics, are acting as other growth-inducing factors. These novel apparels are produced using sustainable materials and environmentally friendly manufacturing practices that generate minimal waste and carbon footprint. In line with this, the rising demand for bridal and comfortable plus-size sleepwear is also contributing to the growth of the market. Other factors, including the increasing female workforce participation, along with rising expenditure capacities of the consumers, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global sleepwear market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, material, distribution channel and end user.

Breakup by Product Type:

Top Wear
Bottom Wear
Night Dresses and Gowns
Sleepwear Set

Breakup by Material:

Cotton
Wool
Silk
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Online Stores
Discount Stores
Others

Breakup by End User:

Men
Women
Kids

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AEO Management Co., Calvin Klein Inc. (PVH Corp.), Hanesbrands Inc., Hanky Panky Ltd., Harrods Limited, Jockey International Inc., Marks and Spencer Group plc, Nasty Gal Inc. (Boohoo Group plc), Saks Fifth Avenue (Hudson's Bay Company), Selfridges & Co., Under Armour Inc. and Victoria's Secret (L Brands). Key Questions Answered in This Report:
How has the global sleepwear market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global sleepwear market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the material?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global sleepwear market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sleepwear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Top Wear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bottom Wear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Night Dresses and Gowns
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Sleepwear Set
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material
7.1 Cotton
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Wool
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Silk
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Discount Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Men
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Women
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Kids
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AEO Management Co.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Calvin Klein Inc. (PVH Corp.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Hanesbrands Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Hanky Panky Ltd.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Harrods Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Jockey International Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Marks and Spencer Group plc
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Nasty Gal Inc. (Boohoo Group plc)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Saks Fifth Avenue (Hudson's Bay Company)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Selfridges & Co.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Under Armour Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Victoria's Secret (L Brands)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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