スリープウェア市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sleepwear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスリープウェア市場は、2021年に112億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.65%を示し、2027年までに185億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー世界のスリープウェア市場は、2021年に112億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.65%を示し、2027年までに185億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。スリープウェアとは、リラックスして眠るために着用する快適な衣服のことを指す。通常は室内で着用し、綿、ウール、レーヨン、ポリエステル、サテンなど、通気性が良く軽い素材を用いて製造され、深い眠りと熟睡を促します。一般に販売されている寝間着には、Tシャツ、ショートパンツ、ナイトドレス、ナイトガウン、ベスト、キャミソール、レギンス、カプリ、パジャマなどがあり、男性、女性、子供向けにさまざまなデザイン、サイズ、パターンで展開されています。スリープウェアは、体温の維持、寒暖差のある気候への対策、衛生面や快適性の向上、睡眠の質の改善などに役立ちます。 スリープウェアの市場動向 世界的にアパレル産業が大きく成長していることが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つです。また、組織化された小売チャンネルの導入が進んでいることも、市場の成長を後押ししています。製品メーカーやベンダーは、プレミアム品質のブランド寝間着や部屋着を消費者に提供するために、Eコマースプラットフォームを広く活用し、利便性を高めています。また、メーカーはソーシャルメディアを通じて積極的なプロモーション活動や有名人とのコラボレーションを行い、より幅広い消費者層にリーチしてブランド認知度を高めています。さらに、伸縮性や速乾性に優れた素材を使用したスリープウェアの開発など、さまざまな製品のイノベーションも成長を促す要因となっています。これらの新しい衣料品は、持続可能な素材と、廃棄物や二酸化炭素排出量を最小限に抑えた環境に優しい製造方法で生産されています。また、ブライダル用や快適なプラスサイズのスリープウェアの需要が高まっていることも、市場の成長に寄与しています。また、女性の社会進出や消費者の消費意欲の高まりなども、市場の成長を後押しするものと思われます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のスリープウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、素材、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 トップウェア ボトムウェア ナイトドレス・ガウン スリープウェアセット 素材別の内訳。 コットン ウール シルク その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット オンラインストア ディスカウントストア その他 エンドユーザー別構成比 男性 女性 キッズ 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、AEOマネジメント株式会社、Calvin Klein Inc.およびSteelcaseの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(PVH Corp.)、Hanesbrands Inc.、Hanky Panky Ltd.、Harrods Limited、Jockey International Inc.、Marks and Spencer Group plc、Nasty Gal Inc.などの主要企業のプロフィールとともに、競争環境についても調査している。(Boohoo Group plc)、Saks Fifth Avenue(Hudson's Bay Company)、Selfridges & Co.、Under Armour Inc.、Victoria's Secret(L Brands)などが挙げられる。本レポートで回答した主な質問 スリープウェアの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19はスリープウェアの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 素材別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スリープウェアの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sleepwear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Top Wear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Wear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Night Dresses and Gowns 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Sleepwear Set 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Cotton 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wool 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Silk 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Discount Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Men 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Women 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Kids 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AEO Management Co. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Calvin Klein Inc. (PVH Corp.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hanesbrands Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hanky Panky Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Harrods Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Jockey International Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Marks and Spencer Group plc 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Nasty Gal Inc. (Boohoo Group plc) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Saks Fifth Avenue (Hudson's Bay Company) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Selfridges & Co. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Victoria's Secret (L Brands) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global sleepwear market reached a value of US$ 11.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 18.5 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 8.65% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sleepwear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Top Wear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Wear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Night Dresses and Gowns 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Sleepwear Set 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Cotton 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wool 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Silk 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Discount Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Men 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Women 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Kids 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AEO Management Co. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Calvin Klein Inc. (PVH Corp.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hanesbrands Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hanky Panky Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Harrods Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Jockey International Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Marks and Spencer Group plc 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Nasty Gal Inc. (Boohoo Group plc) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Saks Fifth Avenue (Hudson's Bay Company) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Selfridges & Co. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Victoria's Secret (L Brands) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
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