空港内小売業の市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Airport Retailing Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の空港内小売業市場は、2021年に215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示し、2027年までに747億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の空港内小売業市場は、2021年に215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示し、2027年までに747億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。空港での小売業には、ホテル、老人ホーム、レンタカー店、両替所、銀行、ドラッグストアなどのサービスが含まれます。また、書籍や雑誌、ギフトや工芸品、宝石、衣類やアクセサリー、眼鏡、土産品店なども含まれます。このほか、さまざまな商品を提供することで、旅行者の利便性を高めることにも役立っている。また、ブランド認知度の向上にもつながるため、世界中の空港で幅広く利用されています。 空港内小売業の市場動向。 ブリージャー旅行の増加による旅行・観光産業の繁栄は、市場の成長を強化する重要な要因の一つです。また、セキュリティや業務上の理由からチェックイン時間が早くなり、空港での滞在時間が大幅に増加したことも、世界の空港販売市場の需要にプラスの影響を与えています。これは、世界的な可処分所得の急増と個人のライフスタイルの変化にも起因しています。さらに、空港内の小売店は免税店であり、国税や地方税の支払いが免除されるため、旅行者は比較的安い料金で商品を購入することができます。このように、各ブランドが商品をカスタマイズし、旅行者のショッピング体験を向上させるために多くの取り組みを行っていることが、市場の見通しを良好なものにしています。さらに、各ブランドは、場所、フライトスケジュール、搭乗者数などに関連するデータを収集するため、大規模な調査活動に取り組んでいます。こうした活動は、ブランドが倉庫を管理し、価格を引き下げる戦略を採用し、顧客層の好みに合わせてプロモーション活動を行う上で役立っています。さらに、旅行中にお土産を持参する傾向が高まっていることから、市場の活性化が予想されます。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界の空港内小売市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品、空港の規模、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 製品別の内訳。 酒類・たばこ 香水・化粧品 ファッション・アクセサリー 食品・飲料 その他 空港の規模別構成比。 大型空港 中型空港 小型空港 流通チャネル別構成比。 直販店 コンビニエンスストア 専門店 百貨店 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Airport Retail Group LLC、Autogrill S.p.A.、中国免税集団有限公司、Autogrill S.p.A. などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。Ltd.、China Duty Free Group Co.(中国国際旅行社)、DFS Group Ltd.(DFSグループ)、Autogrill S.p.A.(オートグリル)、China Duty Free Group Co.(LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)、Dubai Duty Free、Dufry AG、Duty Free Americas Inc.、Flemingo International Ltd.、Gebr. Heinemann SE & Co.KG、日本空港ターミナル株式会社Ltd.、KING POWER International、Lagardère Travel Retail (Lagardère Group)。本レポートで回答した主な質問 世界の空港リテール市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の空港リテール市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品に基づく市場の内訳は? 空港の規模に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の空港内小売市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Airport Retailing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Liquor and Tobacco 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Perfumes and Cosmetics 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Fashion and Accessories 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Food and Beverages 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Airport Size 7.1 Large Airport 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium Airport 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Small Airport 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Direct Retailers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Departmental Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Airport Retail Group LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Autogrill S.p.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 China Duty Free Group Co. Ltd. (China International Travel Service Co. Ltd.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 DFS Group Ltd. (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Dubai Duty Free 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Dufry AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Duty Free Americas Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Flemingo International Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Gebr. Heinemann SE & Co. KG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Japan Airport Terminal Co. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 KING POWER International 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Lagardère Travel Retail (Lagardère Group) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global airport retailing market reached a value of US$ 21.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 74.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.97% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Airport Retailing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Liquor and Tobacco 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Perfumes and Cosmetics 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Fashion and Accessories 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Food and Beverages 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Airport Size 7.1 Large Airport 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium Airport 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Small Airport 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Direct Retailers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Departmental Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Airport Retail Group LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Autogrill S.p.A. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 China Duty Free Group Co. Ltd. (China International Travel Service Co. Ltd.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 DFS Group Ltd. (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Dubai Duty Free 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Dufry AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Duty Free Americas Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Flemingo International Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Gebr. Heinemann SE & Co. KG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Japan Airport Terminal Co. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 KING POWER International 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Lagardère Travel Retail (Lagardère Group) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(航空)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の航空分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |