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米国のエビ市場。産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


United States Shrimp Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

米国(US)のエビ市場は、2021年に89万3,100トンの数量に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示し、2027年までに10,84,000 Tonsに達すると予想しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,699
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125 英語

 

サマリー

米国(US)のエビ市場は、2021年に89万3,100トンの数量に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示し、2027年までに10,84,000 Tonsに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

中国に次ぐエビの消費国である。また、米国では、エビは最も消費される水産物の一つであり、同国の水産市場全体の約25%〜30%を占めています。米国におけるエビの供給の大部分は、南アジアや中南米諸国から輸入され、急速に拡大する需要に対応している。

米国におけるエビの消費量は、健康に良いという理由から、近年増加傾向にあります。エビには、様々な慢性健康疾患の予防に役立つアスタキサンチンという成分が藻類に豊富に含まれています。アスタキサンチンは、脳や心臓の健康にも良い。脳細胞の損傷を防ぎ、「善玉」HDLコレステロールのレベルを上昇させる。エビは炭水化物やカロリーが低く、タンパク質が豊富で栄養価も高いため、健康やダイエットを意識する消費者には最適です。米国市場の傾向として、付加価値の高い便利なエビ製品を求める消費者が増えています。これには、保存性の高い製品、調理時間を必要としない、あるいは最小限に抑えた「すぐ食べられる」「すぐ調理できる」「すぐ出せる」エビ製品、衛生的で魅力的に包装された製品などが含まれます。

主要市場のセグメンテーション。
IMARC Groupは、米国のエビ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの期間における予測を提供しています。当レポートでは、環境、国内生産・輸入、魚種、製品カテゴリー、流通チャネルを基に市場を分類しています。

環境別の内訳

養殖
野生

環境別に見ると、養殖エビと天然エビに区分される。現在、養殖エビが市場の大半を占めています。

国内生産と輸入による内訳。

国内生産
輸入

米国のエビ市場は現在、輸入に依存している。

品種別構成比。

ペナウス・ヴァナメイ
ペネウス・モノドン
マクロブラキウム・ローゼンベルギ
その他

種によって、penaeus vannamei、penaeus monodon、macrobrachium rosenbergii、その他に区分されます。現在、Penaeus vannameiが最も高いシェアを占めている。

製品カテゴリー別の内訳。

剥離
シェルオン
調理済み
パン粉付け
その他

また、皮むき、殻付き、調理、パン粉付け、その他に分類されています。

流通チャネル別構成比。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット
コンビニエンスストア
ホテル・レストラン
オンラインストア
その他

流通チャネル別に、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、コンビニエンスストア、ホテル・レストラン、オンラインストア、その他に分類されます。

競合の状況
本レポートでは、市場の競争環境についても調査し、業界で事業を展開する主要企業のプロフィールを掲載しています。

本レポートは、米国のエビ市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場推進要因と課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など、多岐にわたっています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他何らかの形で米国のエビ産業に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。

本レポートで回答した主な質問
米国のエビ市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
米国のエビ市場の環境別構成はどのようになっているか?
COVID-19は米国のエビ市場にどのような影響を与えたか?
米国のエビ市場の国内生産と輸入の内訳は?
米国のえび市場の品種別構成は?
米国のえび市場の製品カテゴリー別構成は?
米国のえび市場の流通経路別構成は?
米国のエビ市場のバリューチェーンにおける各段階は?
米国のエビ市場における主要な推進要因と課題は何か?
米国のエビ市場の構造および主要プレイヤーは?
米国のエビ市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Shrimp Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.2.1 Volume Trends
5.2.2 Value Trends
5.3 Market Breakup by Environment
5.4 Market Forecast
6 Global Farmed Shrimp Market
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.2.1 Volume Trends
6.2.2 Value Trends
6.3 Production Breakup by Region
6.4 Consumption Breakup by Region
6.5 Market Breakup by Species
6.6 Market Breakup by Shrimp Size
6.7 Market Forecast
7 United States Shrimp Industry
7.1 United States Shrimp Industry as a Part of the Seafood Industry
7.2 Market Overview
7.3 Market Performance
7.4 Impact of COVID-19
7.5 Market Breakup by Environment
7.6 Market Breakup by Domestic Production and Imports
7.7 Market Breakup by Species
7.8 Market Breakup by Product Categories
7.9 Market Breakup by Distribution Channel
7.10 Market Forecast
7.11 SWOT Analysis
7.11.1 Overview
7.11.2 Strengths
7.11.3 Weaknesses
7.11.4 Opportunities
7.11.5 Threats
7.12 Value Chain Analysis
7.12.1 Overview
7.12.2 Shrimp Harvesting
7.12.3 Commercial Fisherman
7.12.4 Auction
7.12.5 Peeling/Pre-processing
7.12.6 Large Scale Industrial Processing
7.12.7 Distribution
7.12.8 Retail Market
7.12.9 Institutional Market
7.13 Porters Five Forces Analysis
7.13.1 Overview
7.13.2 Bargaining Power of Buyers
7.13.3 Bargaining Power of Suppliers
7.13.4 Degree of Competition
7.13.5 Threat of New Entrants
7.13.6 Threat of Substitutes
7.14 Price Analysis
7.15 Key Success and Risk Factors for Shrimp Industry
8 Market Breakup by Environment
8.1 Farmed
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Wild
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Domestic Production and Imports
9.1 Domestic Production
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Imports
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Species
10.1 Penaeus Vannamei
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Penaeus Monodon
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Macrobrachium Rosenbergii
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Product Categories
11.1 Peeled
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Shell-on
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Cooked
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Breaded
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Others
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Distribution Channel
12.1 Hypermarkets and Supermarkets
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Convenience Stores
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 Hotels and Restaurants
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 Online Stores
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 Others
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Forecast
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players

 

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Summary

The United States (US) shrimp market reached a volume of 893,100 Tons in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 10,84,000 Tons by 2027, exhibiting at a CAGR of 3.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

The country represents the second largest consumer of shrimps after China. In the US, shrimps also represent one of the most consumed seafood accounting for around 25%-30% of the entire seafood market in the country. The majority of the shrimp supply in the US is imported from South Asian and Latin American countries to meet its rapidly growing demand.

The consumption of shrimps in the US has been increasing in recent years driven by its numerous health benefits. Shrimps are rich in astaxanthin, a component of algae that helps in preventing various chronic health diseases. Astaxanthin is also good for brain and heart health. It prevents damage to brain cells and increases the levels of “good” HDL cholesterol. Shrimps are also low in carbohydrates and calories, rich in protein and packed with nutrients which makes it perfect for health and diet conscious consumers. A particular trend in the US market is an increasing consumer demand for value added and convenient shrimp products, this includes lightly preserved products, products that require no or minimal cooking time such as “ready-to eat”, “ready-to-cook” or “ready-to-serve” shrimps, hygienically prepared and attractively packed products, etc.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the United States shrimp market, along with forecasts at the period 2022-2027. Our report has categorized the market based on environment, domestic production and imports, species, product categories and distribution channel.

Breakup by Environment:

Farmed
Wild

On the basis of environment, the market has been segmented into farmed shrimp and wild shrimp. Farmed shrimps currently dominate the market.

Breakup by Domestic Production and Imports:

Domestic Production
Imports

The US shrimp market is currently dependent upon imports.

Breakup by Species:

Penaeus Vannamei
Penaeus Monodon
Macrobrachium Rosenbergii
Others

Based on the species, the market has been segmented as penaeus vannamei, penaeus monodon, macrobrachium rosenbergii and others. Penaeus vannamei currently accounts for the highest share.

Breakup by Product Categories:

Peeled
Shell-on
Cooked
Breaded
Others

The market has also been segmented on the basis of category as peeled, shell-on, cooked, breaded and others.

Breakup by Distribution Channel:

Hypermarkets and Supermarkets
Convenience Stores
Hotels and Restaurants
Online Stores
Others

On the basis of distribution channel, the market has been segmented as hypermarkets and supermarkets, convenience stores, hotels and restaurants, online stores and others.

Competitive Landscape:
The report has also examined the competitive landscape of the market and provides the profiles of the key players operating in the industry.

This report provides a deep insight into the United States shrimp market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the United States shrimp industry in any manner.

Key Questions Answered in This Report:
How has the United States shrimp market performed so far and how will it perform in the coming years?
What is the breakup of the United States shrimp market on the basis of environment?
What has been the impact of COVID-19 on the United States shrimp market?
What is the breakup of the United States shrimp market on the basis of domestic production and imports?
What is the breakup of the United States shrimp market on the basis of various species?
What is the breakup of the United States shrimp market on the basis of product categories?
What is the breakup of the United States shrimp market on the basis of distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the United States shrimp market?
What are the key driving factors and challenges in the United States shrimp market?
What is the structure of the United States shrimp market and who are the key players?
What is the degree of competition in the United States shrimp market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Shrimp Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.2.1 Volume Trends
5.2.2 Value Trends
5.3 Market Breakup by Environment
5.4 Market Forecast
6 Global Farmed Shrimp Market
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.2.1 Volume Trends
6.2.2 Value Trends
6.3 Production Breakup by Region
6.4 Consumption Breakup by Region
6.5 Market Breakup by Species
6.6 Market Breakup by Shrimp Size
6.7 Market Forecast
7 United States Shrimp Industry
7.1 United States Shrimp Industry as a Part of the Seafood Industry
7.2 Market Overview
7.3 Market Performance
7.4 Impact of COVID-19
7.5 Market Breakup by Environment
7.6 Market Breakup by Domestic Production and Imports
7.7 Market Breakup by Species
7.8 Market Breakup by Product Categories
7.9 Market Breakup by Distribution Channel
7.10 Market Forecast
7.11 SWOT Analysis
7.11.1 Overview
7.11.2 Strengths
7.11.3 Weaknesses
7.11.4 Opportunities
7.11.5 Threats
7.12 Value Chain Analysis
7.12.1 Overview
7.12.2 Shrimp Harvesting
7.12.3 Commercial Fisherman
7.12.4 Auction
7.12.5 Peeling/Pre-processing
7.12.6 Large Scale Industrial Processing
7.12.7 Distribution
7.12.8 Retail Market
7.12.9 Institutional Market
7.13 Porters Five Forces Analysis
7.13.1 Overview
7.13.2 Bargaining Power of Buyers
7.13.3 Bargaining Power of Suppliers
7.13.4 Degree of Competition
7.13.5 Threat of New Entrants
7.13.6 Threat of Substitutes
7.14 Price Analysis
7.15 Key Success and Risk Factors for Shrimp Industry
8 Market Breakup by Environment
8.1 Farmed
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Wild
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Domestic Production and Imports
9.1 Domestic Production
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Imports
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Species
10.1 Penaeus Vannamei
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Penaeus Monodon
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Macrobrachium Rosenbergii
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Product Categories
11.1 Peeled
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Shell-on
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Cooked
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Breaded
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Others
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Distribution Channel
12.1 Hypermarkets and Supermarkets
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Convenience Stores
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 Hotels and Restaurants
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 Online Stores
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 Others
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Forecast
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players

 

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