不妊治療薬市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Infertility Drugs Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 不妊治療薬の世界市場は、2021年に34億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には49億5000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.70%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー不妊治療薬の世界市場は、2021年に34億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には49億5000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.70%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。不妊治療薬とは、不妊症の治療や個人の生殖能力を高めるために使用される様々な薬剤のことを指します。これらは、注射または経口摂取されます。一般的に使用される不妊治療薬には、ゴナドトロフィン、アロマターゼ阻害剤、選択的エストロゲン受容体モジュレーター(SERM)、ビグアナイド、排卵促進剤、ドーパミン作動薬、三環系抗うつ剤などがあります。これらは、女性では卵巣の排卵や卵胞の発育を促すことで作用し、男性ではテストステロン値を回復させ、精子の質を向上させることで妊娠を成立させるものです。近年、不妊治療薬は、妊娠できない夫婦の間で人気を集めています。 不妊治療薬の市場動向。 不妊治療薬は、妊娠に寄与する個人の能力を回復させることで、カップルの妊娠の可能性を高めることを支援するものです。その結果、不妊症や流産が増加し、市場の成長を促す主な要因となっています。これに加えて、利用可能な治療オプションに関する認識を広めるために、さまざまな国の政府によって実施されたいくつかの有利なイニシアチブは、不妊治療薬の需要を触媒しています。また、多忙な業務スケジュールやそれに伴うストレス、ライフスタイルの変化により、がん、肥満、糖尿病、甲状腺、多嚢胞性卵巣症候群(PCOS)、更年期障害などの慢性疾患の有病率が大幅に上昇しています。また、妊娠の遅れや晩婚化による出生率の低下、アルコールや薬物の過剰摂取、喫煙などの不健康な生活習慣が、製品の普及率を押し上げています。さらに、複数の主要企業が研究開発活動に取り組み、より高い有効性、低用量、副作用の少ない革新的な不妊治療薬を発売しています。さらに、これらの薬剤を開発するための公的資金の増加や、さまざまな規制機関からの迅速な薬剤認可が、市場の成長を後押ししています。その他、ジェネリック医薬品需要の高まり、医療インフラの改善、消費者支出の増加、急速な都市化、技術の進歩なども、市場の成長にプラスの影響を与えています。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界の不妊治療薬市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、薬物クラス、投与経路、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 薬効分類別内訳。 ゴナドトロピン アロマターゼ阻害剤 選択的エストロゲン受容体モジュレーター(SERM) ビグアナイド系化合物 その他 投与経路別構成比 経口 静脈内注射 皮下 筋肉内 販売チャネル別構成比。 病院薬局 小売店 その他 エンドユーザー別構成比 男性 女性 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、アボット・ラボラトリーズ、バイエル、フェリング・ファーマシューティカルズ、リブゾン・ファーマシューティカル・グループ、マンカインド・ファーマ、メルク・アンド・カンパニー、アボット・ラボラトリーズ、フェリング・ファーマシューティカルズ、リブゾン・ファーマシューティカルズ・インクは主要企業のプロファイルと共に検証している。Inc.、Merck KGaA、Novartis AG、Pfizer Inc.、Sanofi S.A.、Theramexです。本レポートで回答した主な質問 不妊治療薬の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の不妊治療薬市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 薬効分類に基づく市場の内訳は? 投与経路に基づく市場の内訳は? 流通経路別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 不妊治療薬の世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Infertility Drugs Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Drug Class 6.1 Gonadotropin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Aromatase Inhibitors 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Selective Estrogen Receptor Modulators (SERMs) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Biguanides 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Route of Administration 7.1 Oral 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Intravenous 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Subcutaneous 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Intramuscular 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospital Pharmacies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Abbott Laboratories 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Bayer AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Ferring Pharmaceuticals 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Livzon Pharmaceutical Group Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Mankind Pharma 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Merck & Co. Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Merck KGaA 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Novartis AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Pfizer Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Sanofi S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Theramex 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global infertility drugs market reached a value of US$ 3.47 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 4.95 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Infertility Drugs Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Drug Class 6.1 Gonadotropin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Aromatase Inhibitors 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Selective Estrogen Receptor Modulators (SERMs) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Biguanides 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Route of Administration 7.1 Oral 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Intravenous 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Subcutaneous 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Intramuscular 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospital Pharmacies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Abbott Laboratories 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Bayer AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Ferring Pharmaceuticals 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Livzon Pharmaceutical Group Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Mankind Pharma 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Merck & Co. Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Merck KGaA 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Novartis AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Pfizer Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Sanofi S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Theramex 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
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