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アプリケーション・トランスフォーメーション市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Application Transformation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のアプリケーション変換市場は、2021年に126億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.47%を示し、2027年までに267億1000万米ドルに達すると予測しています... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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141 英語

 

サマリー

世界のアプリケーション変換市場は、2021年に126億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.47%を示し、2027年までに267億1000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

アプリケーションの変換は、組織の現在の要件を満たすために、既存のビジネスクリティカルなアプリケーションを更新するプロセスを指します。これには、ソフトウェアとアプリケーションのプラットフォームを評価し、クラウドやハイブリッド環境に移行することが含まれます。一般的に使用されるアプリケーション変換ソリューションには、クラウドアプリケーション移行、ユーザーインターフェイス(UI)近代化、アプリケーションポートフォリオ評価、ポスト近代化サービスなどがあります。これらの変換ソリューションは、政府機関やコンプライアンス要件に適合するようにアプリケーションを最適化するためにも利用されます。アプリケーションの変換は、全体的な運用信頼性の強化、配信の自動化、インフラストラクチャの維持コストの最小化に役立ちます。その結果、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、製造、ヘルスケア、小売、情報技術(IT)、通信など、さまざまな業界で幅広い用途に利用されています。

アプリケーション・トランスフォーメーション市場の動向。
世界的なIT産業の著しい成長が、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の1つとなっています。また、中小規模の組織でクラウドコンピューティングやビッグデータ技術が広く採用されていることも、市場成長の推進力となっています。組織は、俊敏な環境での運用や、既存システムに関連するリスクや課題の軽減のために、アプリケーション変換ソリューションを幅広く活用しています。これに伴い、実店舗の小売店の急速な近代化も市場の成長に寄与しています。小売業者は、より幅広い消費者層にリーチし、より多くの顧客を獲得するために、デジタルおよびソーシャル・メディア・ソリューションを活用するようになってきています。さらに、リアルタイム分析、コラボレーションの改善、データの一貫性、プロセスの柔軟性を目的とした、モノのインターネット(IoT)、5G、エッジコンピューティングソリューションによる接続機器の統合など、さまざまな技術的進歩が市場の成長に有利に働いています。その他、高速インターネットの普及率の上昇や、レガシーの近代化という新たなトレンドも、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のアプリケーション変換市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、サービスタイプ、企業規模、最終使用産業に基づいて市場を分類しています。

サービスタイプ別内訳。

クラウドアプリケーションマイグレーション
アプリケーション統合
アプリケーションリプラットフォーム
アプリケーション・ポートフォリオ・アセスメント
UI/UXモダナイゼーション
その他

企業規模別構成比。

大企業
中小企業

最終使用産業別構成比。

BFSI
IT・通信
政府機関
ヘルスケア
小売
製造業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
アクセンチュア、アトス、キャップジェミニ、コグニザント、富士通、HCLテクノロジーズ、インフォシス、インターナショナルビジネスマシーンズ、マイクロフォーカス、マイクロソフト、オラクル、タタコンサルタンシーサービス、ユニシスなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。本レポートで回答した主な質問
世界のアプリケーション変換市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のアプリケーション変換市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
サービスタイプに基づく市場の内訳は?
企業規模に基づく市場の内訳は?
最終用途産業別の市場構成は?
バリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のアプリケーション変換市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Application Transformation Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service Type
6.1 Cloud Application Migration
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Application Integration
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Application Replatforming
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Application Portfolio Assessment
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 UI/UX Modernizations
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Enterprise Size
7.1 Large Enterprises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Small and Medium-sized Enterprises
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 BFSI
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 IT and Telecom
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Government
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Healthcare
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Retail
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Manufacturing
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Accenture plc
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Atos SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Capgemini SE
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Cognizant
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Fujitsu Limited
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 HCL Technologies Limited (HCL Enterprise)
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Infosys Limited
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 International Business Machines Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Micro Focus International plc
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Microsoft Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Oracle Corporation
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Tata Consultancy Services Limited
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Unisys Corporation
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global application transformation market reached a value of US$ 12.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 26.71 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 13.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Application transformation refers to the process of updating existing business-critical applications to meet the current requirements of the organizations. It involves assessing the software and application platforms and migrating to cloud and hybrid environments. Some of the commonly used application transformation solutions include cloud application migration, user interface (UI) modernization, application portfolio assessment and post-modernization services. These transformation solutions are also utilized for optimizing the applications to meet the government and compliance requirements. Application transformation can aid in enhancing the overall operational reliability, automating delivery and minimizing the cost of maintaining the infrastructure. As a result, it finds extensive applications across various industries, including banking, financial services and insurance (BFSI), manufacturing, healthcare, retail, information technology (IT) and telecommunication.

Application Transformation Market Trends:
Significant growth in the IT industry across the globe is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Moreover, the widespread adoption of cloud computing and big data technologies in small, medium and large-sized organizations is providing a thrust to the market growth. Organizations are extensively utilizing application transformation solutions for operating in agile environments and mitigating the risks and challenges associated with the existing systems. In line with this, the rapid modernization of brick-and-mortar retail stores is also contributing to the growth of the market. Retailers are increasingly utilizing digital and social media solutions to reach a wider consumer base and attract more customers. Additionally, various technological advancements, such as the integration of connected devices with the Internet of Things (IoT), 5G and edge computing solutions, for real-time analytics, improved collaboration, data consistency and process flexibility is favoring the market growth. Other factors, including the increasing penetration of high-speed internet, along with the emerging trend of legacy modernization, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global application transformation market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on service type, enterprise size and end use industry.

Breakup by Service Type:

Cloud Application Migration
Application Integration
Application Replatforming
Application Portfolio Assessment
UI/UX Modernizations
Others

Breakup by Enterprise Size:

Large Enterprises
Small and Medium-sized Enterprises

Breakup by End Use Industry:

BFSI
IT and Telecom
Government
Healthcare
Retail
Manufacturing
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Accenture plc, Atos SE, Capgemini SE, Cognizant, Fujitsu Limited, HCL Technologies Limited (HCL Enterprise), Infosys Limited, International Business Machines Corporation, Micro Focus International plc, Microsoft Corporation, Oracle Corporation, Tata Consultancy Services Limited and Unisys Corporation. Key Questions Answered in This Report:
How has the global application transformation market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global application transformation market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the service type?
What is the breakup of the market based on the enterprise size?
What is the breakup of the market based on the end use industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global application transformation market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Application Transformation Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service Type
6.1 Cloud Application Migration
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Application Integration
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Application Replatforming
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Application Portfolio Assessment
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 UI/UX Modernizations
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Enterprise Size
7.1 Large Enterprises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Small and Medium-sized Enterprises
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 BFSI
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 IT and Telecom
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Government
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Healthcare
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Retail
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Manufacturing
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Accenture plc
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Atos SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Capgemini SE
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Cognizant
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Fujitsu Limited
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 HCL Technologies Limited (HCL Enterprise)
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Infosys Limited
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 International Business Machines Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Micro Focus International plc
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Microsoft Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Oracle Corporation
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Tata Consultancy Services Limited
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Unisys Corporation
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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