アプリケーション・トランスフォーメーション市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Application Transformation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアプリケーション変換市場は、2021年に126億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.47%を示し、2027年までに267億1000万米ドルに達すると予測しています... もっと見る
サマリー世界のアプリケーション変換市場は、2021年に126億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.47%を示し、2027年までに267億1000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。アプリケーションの変換は、組織の現在の要件を満たすために、既存のビジネスクリティカルなアプリケーションを更新するプロセスを指します。これには、ソフトウェアとアプリケーションのプラットフォームを評価し、クラウドやハイブリッド環境に移行することが含まれます。一般的に使用されるアプリケーション変換ソリューションには、クラウドアプリケーション移行、ユーザーインターフェイス(UI)近代化、アプリケーションポートフォリオ評価、ポスト近代化サービスなどがあります。これらの変換ソリューションは、政府機関やコンプライアンス要件に適合するようにアプリケーションを最適化するためにも利用されます。アプリケーションの変換は、全体的な運用信頼性の強化、配信の自動化、インフラストラクチャの維持コストの最小化に役立ちます。その結果、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、製造、ヘルスケア、小売、情報技術(IT)、通信など、さまざまな業界で幅広い用途に利用されています。 アプリケーション・トランスフォーメーション市場の動向。 世界的なIT産業の著しい成長が、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の1つとなっています。また、中小規模の組織でクラウドコンピューティングやビッグデータ技術が広く採用されていることも、市場成長の推進力となっています。組織は、俊敏な環境での運用や、既存システムに関連するリスクや課題の軽減のために、アプリケーション変換ソリューションを幅広く活用しています。これに伴い、実店舗の小売店の急速な近代化も市場の成長に寄与しています。小売業者は、より幅広い消費者層にリーチし、より多くの顧客を獲得するために、デジタルおよびソーシャル・メディア・ソリューションを活用するようになってきています。さらに、リアルタイム分析、コラボレーションの改善、データの一貫性、プロセスの柔軟性を目的とした、モノのインターネット(IoT)、5G、エッジコンピューティングソリューションによる接続機器の統合など、さまざまな技術的進歩が市場の成長に有利に働いています。その他、高速インターネットの普及率の上昇や、レガシーの近代化という新たなトレンドも、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のアプリケーション変換市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、サービスタイプ、企業規模、最終使用産業に基づいて市場を分類しています。 サービスタイプ別内訳。 クラウドアプリケーションマイグレーション アプリケーション統合 アプリケーションリプラットフォーム アプリケーション・ポートフォリオ・アセスメント UI/UXモダナイゼーション その他 企業規模別構成比。 大企業 中小企業 最終使用産業別構成比。 BFSI IT・通信 政府機関 ヘルスケア 小売 製造業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 アクセンチュア、アトス、キャップジェミニ、コグニザント、富士通、HCLテクノロジーズ、インフォシス、インターナショナルビジネスマシーンズ、マイクロフォーカス、マイクロソフト、オラクル、タタコンサルタンシーサービス、ユニシスなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界のアプリケーション変換市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のアプリケーション変換市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? サービスタイプに基づく市場の内訳は? 企業規模に基づく市場の内訳は? 最終用途産業別の市場構成は? バリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のアプリケーション変換市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Application Transformation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 Cloud Application Migration 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Application Integration 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Application Replatforming 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Application Portfolio Assessment 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 UI/UX Modernizations 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Enterprise Size 7.1 Large Enterprises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Small and Medium-sized Enterprises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 BFSI 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 IT and Telecom 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Healthcare 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Retail 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Manufacturing 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Accenture plc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Atos SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Capgemini SE 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Cognizant 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Fujitsu Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 HCL Technologies Limited (HCL Enterprise) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Infosys Limited 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 International Business Machines Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Micro Focus International plc 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Microsoft Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Oracle Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tata Consultancy Services Limited 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Unisys Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global application transformation market reached a value of US$ 12.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 26.71 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 13.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Application Transformation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 Cloud Application Migration 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Application Integration 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Application Replatforming 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Application Portfolio Assessment 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 UI/UX Modernizations 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Enterprise Size 7.1 Large Enterprises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Small and Medium-sized Enterprises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 BFSI 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 IT and Telecom 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Healthcare 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Retail 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Manufacturing 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Accenture plc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Atos SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Capgemini SE 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Cognizant 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Fujitsu Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 HCL Technologies Limited (HCL Enterprise) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Infosys Limited 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 International Business Machines Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Micro Focus International plc 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Microsoft Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Oracle Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tata Consultancy Services Limited 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Unisys Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |