マンゴーバター市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Mango Butter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のマンゴーバター市場は、2021年に91.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1億3560万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界のマンゴーバター市場は、2021年に91.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1億3560万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。マンゴーバターは、マンゴーの果実の核や種から抽出される天然油脂です。クリーム状の半固形状で、優れた保湿性とエモリエント効果があり、肌に栄養を与えて健やかに保ちます。トリグリセリド、抗酸化物質、トコフェロール、オレイン酸、ビタミンCを豊富に含んでいるため、肌の炎症を鎮め、炎症やかゆみを防ぐのに効果的と考えられています。そのため、湿疹や乾癬、真菌感染症などの乾燥肌の軽い症状の治療に広く活用されています。また、マンゴーバターはその優しく爽やかな香りから、エッセンシャルオイルと一緒に香水のベースとして使用されている。マンゴーバターの市場動向。 物理的な外観についての意識の高まりのアカウントにスキンケア製品の採用がエスカレートすると、積極的にマンゴーバターの売上高に影響を与える重要な要因の一つを表しています。これとは別に、それはフリーラジカルと戦うのに役立ち、皮膚に天然に存在するタンパク質であるコラーゲンの産生を促進する。さらに、コラーゲンの生産は年齢とともに遅くなるので、健康で若々しい肌を達成するために個人の間で高まっている意欲と一緒に、増加する高齢化人口は、世界中のマンゴーバターの需要を触媒している。さらに、汚染レベルの上昇と高いアルコール消費に起因する皮膚疾患の有病率の増加は、有利な市場の見通しを提供しています。これに加えて、市場参加者は、亜鉛、鉄、葉酸、カリウム、マグネシウム、ビタミンA、E、F、B6を強化した有機製品バリエーションを導入しています。また、無機化学物質の皮膚への悪影響に対する懸念の高まりから、有機パーソナルケア製品への消費者嗜好の変化が、市場の成長に寄与すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のマンゴーバター市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形式、用途に基づいて分類しています。 タイプ別内訳 精製 未精製 フォーマット別構成比。 パウダー クリーム 用途別構成比。 化粧品 食品 医薬品 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、All Organic Treasures GmbH、Alzo International Inc.、AOS Products Pvt.Ltd. 、Croda International Plc、Ekologie Forte Pvt.Ltd. 、Gustav Heess Oleochemical Products GmbH、Hallstar、Jarchem Industries Inc、Manolama Industries Limited、Natural Sourcing LLC、Natures Natural IndiaおよびWALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung) など主要企業のプロフィールと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 マンゴーバターの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のマンゴーバター市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場の内訳は? フォーマット別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のマンゴーバター市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Mango Butter Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Refined 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Unrefined 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Format 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cream 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Cosmetics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Food 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmaceutical 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 All Organic Treasures GmbH 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Alzo International Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 AOS Products Pvt. Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Croda International Plc 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ekologie Forte Pvt.Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Gustav Heess Oleochemical Products GmbH 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Hallstar 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Jarchem Industries Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Manorama Industries Limited 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Natural Sourcing LLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Natures Natural India 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 WALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global mango butter market reached a value of US$ 91.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 135.6 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 6.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Mango Butter Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Refined 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Unrefined 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Format 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cream 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Cosmetics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Food 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmaceutical 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 All Organic Treasures GmbH 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Alzo International Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 AOS Products Pvt. Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Croda International Plc 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ekologie Forte Pvt.Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Gustav Heess Oleochemical Products GmbH 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Hallstar 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Jarchem Industries Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Manorama Industries Limited 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Natural Sourcing LLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Natures Natural India 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 WALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |