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マンゴーバター市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Mango Butter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のマンゴーバター市場は、2021年に91.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1億3560万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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143 英語

 

サマリー

世界のマンゴーバター市場は、2021年に91.4百万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1億3560万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。

マンゴーバターは、マンゴーの果実の核や種から抽出される天然油脂です。クリーム状の半固形状で、優れた保湿性とエモリエント効果があり、肌に栄養を与えて健やかに保ちます。トリグリセリド、抗酸化物質、トコフェロール、オレイン酸、ビタミンCを豊富に含んでいるため、肌の炎症を鎮め、炎症やかゆみを防ぐのに効果的と考えられています。そのため、湿疹や乾癬、真菌感染症などの乾燥肌の軽い症状の治療に広く活用されています。また、マンゴーバターはその優しく爽やかな香りから、エッセンシャルオイルと一緒に香水のベースとして使用されている。マンゴーバターの市場動向。
物理的な外観についての意識の高まりのアカウントにスキンケア製品の採用がエスカレートすると、積極的にマンゴーバターの売上高に影響を与える重要な要因の一つを表しています。これとは別に、それはフリーラジカルと戦うのに役立ち、皮膚に天然に存在するタンパク質であるコラーゲンの産生を促進する。さらに、コラーゲンの生産は年齢とともに遅くなるので、健康で若々しい肌を達成するために個人の間で高まっている意欲と一緒に、増加する高齢化人口は、世界中のマンゴーバターの需要を触媒している。さらに、汚染レベルの上昇と高いアルコール消費に起因する皮膚疾患の有病率の増加は、有利な市場の見通しを提供しています。これに加えて、市場参加者は、亜鉛、鉄、葉酸、カリウム、マグネシウム、ビタミンA、E、F、B6を強化した有機製品バリエーションを導入しています。また、無機化学物質の皮膚への悪影響に対する懸念の高まりから、有機パーソナルケア製品への消費者嗜好の変化が、市場の成長に寄与すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のマンゴーバター市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形式、用途に基づいて分類しています。

タイプ別内訳
精製
未精製

フォーマット別構成比。

パウダー
クリーム

用途別構成比。

化粧品
食品
医薬品

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、All Organic Treasures GmbH、Alzo International Inc.、AOS Products Pvt.Ltd. 、Croda International Plc、Ekologie Forte Pvt.Ltd. 、Gustav Heess Oleochemical Products GmbH、Hallstar、Jarchem Industries Inc、Manolama Industries Limited、Natural Sourcing LLC、Natures Natural IndiaおよびWALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung) など主要企業のプロフィールと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問
マンゴーバターの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のマンゴーバター市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場の内訳は?
フォーマット別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のマンゴーバター市場の構造、主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Mango Butter Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Refined
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Unrefined
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Format
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cream
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Cosmetics
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Food
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmaceutical
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 All Organic Treasures GmbH
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Alzo International Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 AOS Products Pvt. Ltd.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Croda International Plc
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Ekologie Forte Pvt.Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Gustav Heess Oleochemical Products GmbH
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Hallstar
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Jarchem Industries Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Manorama Industries Limited
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Natural Sourcing LLC
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Natures Natural India
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 WALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung)
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global mango butter market reached a value of US$ 91.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 135.6 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 6.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic.

Mango butter is a natural fat extracted from the kernel or seeds of the Mango fruit. It has a creamy texture, semi-solid form, and excellent moisturizing and emollient properties that nourish and keep the skin healthy. As it is a good source of triglycerides, antioxidants, tocopherol, oleic acid, and vitamin C, it is considered effective in soothing irritated skin and preventing inflammation and itching. As a result, it is widely utilized in treating mild symptoms of eczema, psoriasis, fungal infections, and other dry skin conditions. In addition, due to its gentle and refreshing aroma, mango butter is used as a base with essential oils to manufacture perfumes. Mango Butter Market Trends:
The escalating adoption of skincare products on account of the growing consciousness about physical appearance represents one of the key factors influencing the sales for mango butter positively. Apart from this, it helps fight against free radicals and promotes the production of collagen, which is a naturally occurring protein in the skin. Moreover, as collagen production slows down with age, the increasing aging population, along with the growing willingness among individuals to attain healthy and youthful skin, is catalyzing the demand for mango butter across the globe. Furthermore, the increasing prevalence of dermatological conditions due to rising pollution levels and high alcohol consumption is offering a lucrative market outlook. Besides this, market players are introducing organic product variants enriched with zinc, iron, folate, potassium, magnesium, and vitamins A, E, F, and B6. In line with this, shifting consumer preferences towards organic personal care products on account of the rising concerns about the harmful effects of inorganic chemicals on the skin are anticipated to contribute to the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global mango butter market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, format and application.

Breakup by Type:
Refined
Unrefined

Breakup by Format:

Powder
Cream

Breakup by Application:

Cosmetics
Food
Pharmaceutical

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being All Organic Treasures GmbH, Alzo International Inc., AOS Products Pvt. Ltd., Croda International Plc, Ekologie Forte Pvt.Ltd., Gustav Heess Oleochemical Products GmbH, Hallstar, Jarchem Industries Inc., Manorama Industries Limited, Natural Sourcing LLC, Natures Natural India and WALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung). Key Questions Answered in This Report:
How has the global mango butter market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global mango butter market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the format?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global mango butter market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Mango Butter Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Refined
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Unrefined
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Format
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cream
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Cosmetics
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Food
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmaceutical
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 All Organic Treasures GmbH
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Alzo International Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 AOS Products Pvt. Ltd.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Croda International Plc
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Ekologie Forte Pvt.Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Gustav Heess Oleochemical Products GmbH
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Hallstar
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Jarchem Industries Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Manorama Industries Limited
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Natural Sourcing LLC
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Natures Natural India
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 WALA Heilmittel GmbH (Wala Stiftung)
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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