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脂肪代替物市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Fat Replacers Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

脂肪代替剤の世界市場は、2021年に28億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年までに36億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

脂肪代替剤の世界市場は、2021年に28億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年までに36億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

脂肪代替物質は、高脂肪食品に似た味と食感を提供しながらも、カロリーを抑えた無脂肪物質である。トウモロコシ、シリアル、穀物などのでんぷん質食品から作られたり、卵白や牛乳の乳清を改良したり、植物油のトリグリセリドを置き換えたりして作られる。冷菓、加工肉、チーズ、サワークリームなど様々な食品に配合され、低脂肪化されている。また、焼き菓子、ヨーグルト、マーガリン、サラダドレッシング、ソース、グレービー、スナックチップス、様々な調理済み食品(RTE)にも含まれています。

脂肪代替剤の市場動向。
食生活の変化、健康への関心の高まり、脂肪の代替品を受け入れる個人の意欲の増加により、低脂肪および無脂肪食品への需要が高まっていることは、市場の成長を促す重要な要因の1つとなっています。さらに、脂肪代替物は、カロリーコントロールや体重減少・維持を促進しながら、食品のおいしさを維持する安全かつ効果的な手段を提供します。このことは、減量戦略への注目の高まりや個人の健康意識の高まりと相まって、全世界で脂肪代替剤の需要を促進しています。これとは別に、脂肪代替物質は健康的なライフスタイルと相まって、肥満とその合併症に効果的に対処することができます。また、ヘモグロビンA1c(HbA1c)の減少、脂質レベルと収縮期血圧の低下、心血管疾患(CVD)と2型糖尿病のリスクの低減をサポートします。さらに、高密度リポタンパク質(HDL)値を増加させ、耐糖能の改善にも役立ちます。このように、肥満や慢性疾患の増加、脂肪代替食品の利点に関する意識の高まりは、全世界の脂肪代替食品の需要にプラスの影響を及ぼしています。

主な市場細分化。
IMARC Groupでは、脂肪代替剤の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、供給元、形態、用途に基づいて分類しています。

タイプ別内訳

炭水化物
タンパク質
脂質
その他

供給元別構成比

植物
動物

形態別構成比。

液体
粉体

用途別構成比。

食肉加工品
ベーカリー・製菓
飲料
コンビニエンス・フード

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社、アシュランド社、カーギル社、コービオン社、CPケルコ・ユー・エス・インコーポレイテッド社、アシュランド社、カーギル社の主要企業のプロファイルと共に調査しています。(J.M. Huber Corporation)、DuPont de Nemours Inc.、Fiberstar Inc.、Ingredion Incorporated、Kerry Group plc、Koninklijke DSM N.V., Tate & Lyle PLCおよびUlrick & Shortです。本レポートで回答した主な質問
脂肪代替食品の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか?
COVID-19は世界の脂肪代替市場にどのような影響を及ぼしましたか?
主要な地域別市場はどのようなものか?
タイプ別の市場の内訳は?
供給源に基づく市場の内訳は?
形態別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
脂肪代替物の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Fat Replacers Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Carbohydrate
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Protein
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Lipid
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Source
7.1 Plant
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Animal
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Form
8.1 Liquid
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Powder
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Processed Meat
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Bakery and Confectionery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Beverages
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Convenience Food
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Ashland
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Cargill Incorporated
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 Corbion N.V.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 CP Kelco U.S. Inc. (J.M. Huber Corporation)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 DuPont de Nemours Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Fiberstar Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Ingredion Incorporated
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Kerry Group plc
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.10 Koninklijke DSM N.V.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Tate & Lyle PLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Ulrick & Short
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global fat replacers market reached a value of US$ 2.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.6 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Fat replacers are nonfat substances that provide a taste and texture similar to high-fat foods but with fewer calories. They are made from starchy foods, such as corn, cereals, and grains, or by modifying egg white or whey from milk, or replacing triglycerides in vegetable oils. They are incorporated into a variety of food products like frozen desserts, processed meats, cheese, and sour cream to lower the fat content. They can also be found in baked goods, yogurt, margarine, salad dressing, sauces, gravies, snack chips, and various ready-to-eat (RTE) items.

Fat Replacers Market Trends:
The escalating demand for reduced-fat and fat-free food items on account of changing dietary patterns, rising health concerns, and increasing willingness among individuals to accept fat substitutes represents one of the key factors impelling the market growth. Moreover, fat replacers offer a safe and effective means of maintaining the palatability of food while promoting calorie control and weight loss and maintenance. This, in confluence with the increasing focus on weight-loss strategies and the rising health consciousness among individuals, is driving the demand for fat replacers across the globe. Apart from this, fat replacers, coupled with a healthy lifestyle, can effectively combat obesity and its complications. They also assist in decreasing hemoglobin A1c (HbA1c), lowering lipid levels and systolic blood pressure, and reducing the risk of cardiovascular diseases (CVDs) and type 2 diabetes. In addition, they aid in increasing high-density lipoprotein (HDL) levels and improving glucose tolerance. Thus, the growing prevalence of obesity and chronic diseases, along with the increasing awareness about the benefits of fat replacers, is creating a positive influence on the demand for fat replacers across the globe.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global fat replacers market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, source, form and application.

Breakup by Type:

Carbohydrate
Protein
Lipid
Others

Breakup by Source:

Plant
Animal

Breakup by Form:

Liquid
Powder

Breakup by Application:

Processed Meat
Bakery and Confectionery
Beverages
Convenience Food

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Archer-Daniels-Midland Company, Ashland, Cargill Incorporated, Corbion N.V., CP Kelco U.S. Inc. (J.M. Huber Corporation), DuPont de Nemours Inc., Fiberstar Inc., Ingredion Incorporated, Kerry Group plc, Koninklijke DSM N.V., Tate & Lyle PLC and Ulrick & Short. Key Questions Answered in This Report:
How has the global fat replacers market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global fat replacers market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the source?
What is the breakup of the market based on the form?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global fat replacers market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Fat Replacers Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Carbohydrate
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Protein
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Lipid
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Source
7.1 Plant
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Animal
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Form
8.1 Liquid
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Powder
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Processed Meat
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Bakery and Confectionery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Beverages
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Convenience Food
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Ashland
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Cargill Incorporated
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 Corbion N.V.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 CP Kelco U.S. Inc. (J.M. Huber Corporation)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 DuPont de Nemours Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Fiberstar Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Ingredion Incorporated
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Kerry Group plc
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.10 Koninklijke DSM N.V.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Tate & Lyle PLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Ulrick & Short
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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