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プレシジョンメディシン市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Precision Medicine Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の精密医療市場は、2021年に610億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.1%を示し、2027年までに1,128億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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サマリー

世界の精密医療市場は、2021年に610億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.1%を示し、2027年までに1,128億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

プレシジョン・メディシンとは、遺伝子や環境、生活習慣などの個人差に着目し、病気を予防・診断する医療アプローチです。病気のかかりやすさの予測、病気の発見と進行の改善、戦略のカスタマイズ、効果的な薬剤の処方を支援します。また、医療に関連する意思決定、医療の質の向上、試行錯誤の非効率性の解消を支援します。さらに、医薬品の臨床試験にかかる時間、コスト、失敗率を削減することから、精密医療は、胎児やがんの染色体異常の診断、慢性疾患の治療指針、子孫への遺伝性疾患の遺伝リスク予測に広く活用されています。

プレシジョンメディシンの市場動向
現在、コロナウイルス感染症(COVID-19)の感受性を理解し、その影響を測定し、潜在的な治療法を発見するための精密医療技術の使用が大幅に増加しています。これは、市場の成長を強化する重要な要因の1つとなっています。これとは別に、癌の有病率の増加や臨床試験中の薬剤候補の増加により、精密医療手法に対するニーズが世界中で急増しています。これは、世界的な医療インフラの大幅な改善や研究開発(R&D)活動への継続的な資金投入と相まって、市場成長に寄与しています。さらに、大手企業は、全ゲノムシーケンスやターゲットシーケンスなど、費用対効果の高い最先端技術を導入しており、ゲノムの研究やさまざまな病気を治療するための個別化治療の作成に幅広く応用されています。これに加えて、患者の電子カルテを分析し、臨床上の意思決定を支援する精密医療におけるビッグデータの導入が進んでいることから、市場の見通しは良好です。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の精密医療市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、技術、用途、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品別の内訳。

消耗品
楽器
サービス

技術別構成比。

ビッグデータ解析
バイオインフォマティクス
遺伝子シークエンス
創薬
コンパニオン診断薬
その他

アプリケーション別構成比

オンコロジー
中枢神経系(CNS)
免疫学
呼吸器内科
感染症
その他

エンドユーザー別構成比

病院・診療所
診断センター
製薬会社・バイオテクノロジー会社
ヘルスケアIT企業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、AstraZeneca plc、Bayer AG、bioMérieux SA、Bristol-Myers Squibb Company、Eli Lilly and Company、F. Hoffmann-La Roche AG、 Illumina Inc.、Laboratory Corporation of America Holdings、 Merck KGaA、 Novartis AG、 Pfizer Inc、 Qiagen N.V. 、 Quest Diagnostics Incorporated および Thermo Fisher Scientific Incといった主役たちのプロファイルと共に検証しています。本レポートで回答した主な質問
世界の精密医療市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の精密医療市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
製品に基づく市場の内訳は?
技術に基づく市場のブレークアップは?
アプリケーションに基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の精密医療市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Precision Medicine Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Consumables
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Instruments
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Services
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 Big Data Analytics
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bioinformatics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Gene Sequencing
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Drug Discovery
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Companion Diagnostics
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Oncology
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Central Nervous System (CNS)
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Immunology
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Respiratory Medicine
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Infections
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Hospitals and Clinics
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Diagnostic Centers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharma and Biotech Companies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare IT Firms
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AstraZeneca plc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Bayer AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 bioMérieux SA
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Bristol-Myers Squibb Company
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Eli Lilly and Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 Illumina Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Laboratory Corporation of America Holdings
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Merck KGaA
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Novartis AG
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Pfizer Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Qiagen N.V.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Quest Diagnostics Incorporated
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis
15.3.14 Thermo Fisher Scientific Inc.
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.14.3 Financials
15.3.14.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global precision medicine market reached a value of US$ 61.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 112.8 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 10.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Precision medicine is a medical approach to prevent and diagnose diseases by relying on an individual variability of genes, environment, and lifestyle. It assists in predicting the susceptibility to a disease, improving disease detection and progression, customizing strategies, and prescribing effective drugs. It also aids in making associated healthcare decisions, improving care quality, and eliminating trial-and-error inefficiencies. Moreover, as it reduces the time, cost, and failure rate of pharmaceutical clinical trials, precision medicine is widely utilized in diagnosing chromosomal abnormalities of the fetus and cancer, guiding therapy for chronic diseases and predicting the risk of passing on genetic disorders to offspring.

Precision Medicine Market Trends:
At present, there is a considerable rise in the use of precision medicine techniques to understand the coronavirus disease (COVID-19) susceptibility, measure its impact, and discover potential therapies. This represents one of the key factors strengthening the growth of the market. Apart from this, due to the increasing prevalence of cancer and the growing number of drug candidates under clinical trials, there is a surge in need for precision medicine methods across the globe. This, in confluence with the significantly improving healthcare infrastructure worldwide and continuous funding in research and development (R&D) activities, is contributing to market growth. Furthermore, leading players are introducing cost-effective, cutting-edge techniques, such as whole-genome sequencing and targeted sequencing, which find extensive applications in the study of genomes and the creation of personalized therapies for treating different illnesses. This, along with the rising adoption of big data in precision medicine that helps analyze the patient electronic health record and provide improved clinical decision support, is creating a favorable market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global precision medicine market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product, technology, application and end user.

Breakup by Product:

Consumables
Instruments
Services

Breakup by Technology:

Big Data Analytics
Bioinformatics
Gene Sequencing
Drug Discovery
Companion Diagnostics
Others

Breakup by Application:

Oncology
Central Nervous System (CNS)
Immunology
Respiratory Medicine
Infections
Others

Breakup by End User:

Hospitals and Clinics
Diagnostic Centers
Pharma and Biotech Companies
Healthcare IT Firms
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AstraZeneca plc, Bayer AG, bioMérieux SA, Bristol-Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche AG, Illumina Inc., Laboratory Corporation of America Holdings, Merck KGaA, Novartis AG, Pfizer Inc., Qiagen N.V., Quest Diagnostics Incorporated and Thermo Fisher Scientific Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global precision medicine market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global precision medicine market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global precision medicine market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Precision Medicine Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Consumables
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Instruments
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Services
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 Big Data Analytics
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bioinformatics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Gene Sequencing
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Drug Discovery
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Companion Diagnostics
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Oncology
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Central Nervous System (CNS)
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Immunology
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Respiratory Medicine
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Infections
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Hospitals and Clinics
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Diagnostic Centers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharma and Biotech Companies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare IT Firms
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AstraZeneca plc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Bayer AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 bioMérieux SA
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Bristol-Myers Squibb Company
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Eli Lilly and Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 Illumina Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Laboratory Corporation of America Holdings
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Merck KGaA
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Novartis AG
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Pfizer Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Qiagen N.V.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Quest Diagnostics Incorporated
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis
15.3.14 Thermo Fisher Scientific Inc.
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.14.3 Financials
15.3.14.4 SWOT Analysis

 

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2024/11/12 10:26

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