![]() 白物家電の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測White Goods Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の白物家電市場は、2021年に6,475億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には9,237億米ドルに達し、2022年から2027年の年平均成長率は5.80%と予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る
サマリー世界の白物家電市場は、2021年に6,475億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には9,237億米ドルに達し、2022年から2027年の年平均成長率は5.80%と予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。白物家電とは、主に家電製品、衣料品、リネン類からなる耐久消費財で、従来は白色で販売されていたものを指します。ラジオやテレビなど、伝統的に白色以外の色を持つ製品を指す茶系製品とは対照的な用語である。エアコン、冷蔵庫、洗濯機、ホーロー製品などは、冷房、暖房、調理、洗濯など、さまざまな用途に使われる白物家電の代表格である。現在ではさまざまな色の製品が販売されていますが、従来通り白物家電と呼ばれ、業務用、家庭用を問わず広く使用されています。 白物家電の市場動向 ヘルスケアやホスピタリティなど、さまざまな産業分野で白物家電が広く採用されていることが、市場成長の主な要因の1つとなっています。例えば、白いリネンは標準的な衛生習慣の象徴として、保健所やホテルで広く好まれています。また、耐久性、有効性、信頼性から、インターネット対応、ワイヤレス、Bluetooth内蔵のスマートな白物家電に消費者が傾斜していることも、成長を促す要因の1つとなっています。これに伴い、商業分野の急成長により、自動化された白物家電のニーズが大幅に高まり、市場の成長に寄与しています。例えば、技術的に高度な人工知能(AI)内蔵の白物家電の発売は、主に使い勝手の良さから大衆の間で絶大な支持を集めています。また、可処分所得水準の向上、さまざまな最終用途産業における自動化の進展、美観に優れたデザインの白物家電に対する消費者の志向の高まりなどの要因も、全世界で市場に明るい見通しをもたらしています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の白物家電市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳 冷蔵庫 エアコン 洗濯機 食器洗い乾燥機 電子レンジ その他 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 小売店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 商業 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Blue Star Limited、Electrolux AB、Haier Group Corporation、Havells India Limited、株式会社日立製作所、IFB Industries Limited、LG Electronics Inc、三菱電機株式会社、パナソニック株式会社、Samsung Electronics Co.Ltd.、シャープ株式会社、The Middleby Corporation、Whirlpool Corporation。本レポートで回答した主な質問 白物家電の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の白物家電市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 白物家電の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global White Goods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Refrigerator 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Air Conditioner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Washing Machine 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Dishwasher 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Microwave Oven 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Retail Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Blue Star Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Electrolux AB 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Haier Group Corporation 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Havells India Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hitachi Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 IFB Industries Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Mitsubishi Electric Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Panasonic Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sharp Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Middleby Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Whirlpool Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global white goods market reached a value of US$ 647.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 923.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global White Goods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Refrigerator 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Air Conditioner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Washing Machine 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Dishwasher 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Microwave Oven 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Retail Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Blue Star Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Electrolux AB 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Haier Group Corporation 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Havells India Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hitachi Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 IFB Industries Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Mitsubishi Electric Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Panasonic Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sharp Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Middleby Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Whirlpool Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
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