![]() スーパーフード市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Superfoods Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 スーパーフードの世界市場は、2021年に1,527億1,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.74%を示し、2027年には2149億5000万米ドルに達すると予測している。COVID-... もっと見る
サマリースーパーフードの世界市場は、2021年に1,527億1,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.74%を示し、2027年には2149億5000万米ドルに達すると予測している。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。スーパーフードとは、健康維持に役立つ栄養価の高い食品を指します。ミネラル、ビタミン、繊維、抗酸化物質、脂肪酸などを多く含んでいます。スーパーフードには、主に、果物、野菜、穀物、種子、ハーブ、根菜、肉など、さまざまなものが含まれます。これらの食品は、心臓の健康維持、免疫力の向上、代謝の促進、エネルギーレベルの向上、加齢による影響の軽減に役立っています。いくつかのスーパーフード素材は、様々な付加価値の高い食品に広く使用されています。これには、ベーカリー製品、朝食用シリアル、乳製品、菓子類、インスタント食品ミックス、飲料、調理済み製品などが含まれる。 消費者の健康意識の高まりと、スーパーフードの栄養面での利点に対する意識の高まりが、主に市場成長の原動力となっている。さらに、座りがちな消費者のライフスタイルに起因する肥満、糖尿病、心臓関連の疾病の高い有病率も、スーパーフードの需要を刺激する要因となっている。特に健康志向の消費者の間でバランスの取れた食生活の普及が進み、毎日の食事にスーパーフードを取り入れるようになった。さらに、都市化の進展と調理済み食品に対する需要の高まりも、食品加工産業におけるスーパーフードの需要を促進している。従来の食品からグルテンフリーやビーガン食品へと消費者の志向が変化していることも、新しい製品バリエーションの出現につながっている。さらに、機能性食品および飲料に大豆、亜麻仁、チアシード、キャノーラなど、さまざまな植物由来の成分が含まれていることも、市場を促進している。このほか、ソーシャルメディアの高い普及率や、スーパーフードの利点を宣伝する数多くの有名人の支持も、製品需要を後押ししています。いくつかのスーパーフードメーカーは、保存期間が長く、保存が容易なメリットを持つクリーンラベル製品の開発に注力している。化学ベースの食品成分が健康に及ぼす悪影響に対する消費者の懸念が高まっていることも、有機製品の需要に拍車をかけている。これとは別に、シャンプー、美容液、ローション、ボディオイルなどを製造するパーソナルケア分野でスーパーフード原料の採用が増加していることも、市場の成長をさらに加速させている。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、スーパーフードの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、用途、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 果物 野菜類 穀物・種子 ハーブ&ルーツ 肉類 その他 アプリケーション別構成比。 ベーカリー・製菓 飲料 サプリメント コンビニエンス/レディ・トゥ・イート食品 その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 独立系小型食料品店 オンライン販売 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア その他 競合の状況。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとして、Archer-Daniels-Midland Company、Creative Nature Ltd、Del Monte Pacific Ltd、Healthy Truth、Nature's Superfoods LLP、Navitas LLC、Nutrisure Limited (Supernutrients) 、Rhythm Superfoods LLC、Suncore Foods Inc, Sunfood Corporation and Superlife Co.などが挙げられます。Pte.Ltd.である。本レポートで回答した主な質問 1.スーパーフードの世界市場の成長率はどの程度と予想されるか? 2.COVID-19は世界のスーパーフード市場にどのような影響を与えているか? 3.スーパーフードの世界市場を牽引する主要因は何か? 4.スーパーフードの世界市場の製品タイプ別内訳は? 5.スーパーフードの世界市場の用途別内訳は? 6.スーパーフードの世界市場の流通経路別構成は? 7.スーパーフードの世界市場における主要地域はどこか? 8.スーパーフードの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Superfoods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Fruits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Vegetables 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Grains & Seeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Herbs & Roots 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Meat 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery and Confectionery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Beverages 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Supplements 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Convenience/Ready-to-Eat Foods 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Independent Small Grocery Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Online Sales 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Turkey 9.5.1.1 Market Trends 9.5.1.2 Market Forecast 9.5.2 Saudi Arabia 9.5.2.1 Market Trends 9.5.2.2 Market Forecast 9.5.3 Others 9.5.3.1 Market Trends 9.5.3.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Raw Material Procurement 11.3 Manufacturing 11.4 Marketing 11.5 Distribution 11.6 Retail/Export 11.7 End Use 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 13.1 Key Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Margin Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Creative Nature Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Del Monte Pacific Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financial 14.3.4 Healthy Truth 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Nature's Superfoods LLP 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Navitas LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Nutrisure Limited (Supernutrients) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Rhythm Superfoods LLC 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Suncore Foods Inc 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sunfood Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Superlife Co. Pte. Ltd 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global superfoods market reached a value of US$ 152.71 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 214.95 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 5.74% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Superfoods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Fruits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Vegetables 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Grains & Seeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Herbs & Roots 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Meat 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery and Confectionery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Beverages 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Supplements 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Convenience/Ready-to-Eat Foods 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Independent Small Grocery Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Online Sales 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Turkey 9.5.1.1 Market Trends 9.5.1.2 Market Forecast 9.5.2 Saudi Arabia 9.5.2.1 Market Trends 9.5.2.2 Market Forecast 9.5.3 Others 9.5.3.1 Market Trends 9.5.3.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Raw Material Procurement 11.3 Manufacturing 11.4 Marketing 11.5 Distribution 11.6 Retail/Export 11.7 End Use 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 13.1 Key Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Margin Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Creative Nature Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Del Monte Pacific Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financial 14.3.4 Healthy Truth 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Nature's Superfoods LLP 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Navitas LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Nutrisure Limited (Supernutrients) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Rhythm Superfoods LLC 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Suncore Foods Inc 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sunfood Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Superlife Co. Pte. Ltd 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/04/18 10:27 143.46 円 163.28 円 193.29 円 |