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マルチクッカー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Multi Cooker Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

マルチクッカーの世界市場は、2021年に6億9660万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.5%を示し、2027年までに1,343.9百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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108 英語

 

サマリー

マルチクッカーの世界市場は、2021年に6億9660万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.5%を示し、2027年までに1,343.9百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

マルチクッカーは、自動調理に使用される最新の家庭用電気製品です。内釜、蓋、温度・圧力センサー、制御盤、凝縮水回収器など、さまざまな部品で構成されています。煮る、焼く、シチュー、炒める、焼く、蒸す、ヨーグルトを作るなどの調理ができる多機能調理器です。マルチクッカーは、調理に使用する油脂の量が少ないため、食品のカロリーを抑え、健康的な食生活を促進することができます。マルチクッカーは、その利便性から、電子レンジ、コンロ、オーブン、揚げ物器、パン焼き器、フライパンなどのキッチン用品に取って代わりつつあります。

肥満の増加により、消費者の健康や食生活への意識が高まり、新しい調理法や健康的な生活習慣への関心が高まっています。このことは、マルチクッカーの市場成長を世界的に強化すると予想されます。また、あらゆる分野での技術や自動化の進展に伴い、消費者は手動からマルチクッカーなどの電化製品に急速に切り替えてきています。また、消費者の可処分所得の高さ、ライフスタイルの向上、メーカーによる革新的な製品の提供やキャンペーンは、世界のマルチクッカー市場の全体的な成長を促進する他の要因のいくつかである。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、マルチクッカーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、用途、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

丸型
立方体
その他

製品タイプ別では、ラウンド型マルチクッカーが最も人気のある製品タイプとなっています。その他の主要セグメントには、キューブ型とその他が含まれます。

アプリケーション別の内訳。

飲食店
家庭用
その他

用途別では、ホームユース、レストラン、その他に分類される。現在、家庭用が最も大きな割合を占めています。

流通チャネル別構成比。

電気用品小売店
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
百貨店
ホームウェア・ストア
オンライン
その他

流通チャネル別に、電気製品小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、ホーム用品店、オンラインストア、その他に分類される。このうち、電気製品販売店が圧倒的な強さを見せている。

地域別構成比。

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

地域別では、北米が市場の大半を占め、トップシェアとなっています。次いで、北米、欧州、アジア太平洋地域となっています。その他の主要地域には、中東・アフリカ、中南米が含まれます。

競合の状況。

フィリップス、モーフィーリチャーズ、キッチンエイド、フェイガー、ブレヴィル、ティファールなど、主要企業の競争環境も調査しています。

本レポートは、世界のマルチクッカー市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。これは、市場のマクロな概観から、産業実績のミクロな詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5つの力分析、バリューチェーン分析などに及びます。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でマルチクッカー市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問
1.2021年のマルチクッカーの世界市場規模は?
2.予測期間(2022-2027年)における世界のマルチクッカー市場の展望はどうなるのか?
3.マルチクッカーの世界市場のドライバーは何か?
4.マルチクッカーの世界市場における主なトレンドは?
5.COVID-19が世界のマルチクッカー市場に与える影響とは?
6.マルチクッカーの世界市場の製品タイプ別内訳は?
7.マルチクッカーの世界市場におけるアプリケーション別の内訳は?
8.マルチクッカーの世界市場における流通チャネル別の内訳は?
9.マルチクッカーの世界市場における主要地域はどこですか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Multicooker Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Price Analysis
5.4.1 Price Indicators
5.4.2 Price Structure
5.4.3 Margin Analysis
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Research and Development
5.11.3 Raw Material Procurement
5.11.4 Manufacturing
5.11.5 Marketing
5.11.6 Distribution
5.11.7 End-Use
5.12 Porters Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Competition
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Round
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cube
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Restaurants
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Home Use
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Electrical Goods Retailers
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Supermarkets/Hypermarkets
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Departmental Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Homeware Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East & Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Multicooker Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Philips
11.3.2 Morphy Richards
11.3.3 KitchenAid
11.3.4 Fagor
11.3.5 Breville
11.3.6 Tefal

 

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Summary

The global multi cooker market reached a value of US$ 696.6 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,343.9 Million by 2027, exhibiting at a CAGR of 11.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Multi cooker is a modern electric household appliance which is used for automated cooking. It consists of various parts, such as inner bowl, lid, temperature and pressure sensors, control panel, condensate collector, etc. It is a multifunctional cooker which can be used to boil, roast, bake, stew, fry, grill, steam and prepare yogurt. Multi cookers reduce the number of calories in the food as it uses less oil or fat for cooking, thereby promoting healthy eating habits. Owing to the convenience of use offered by multi cookers, they have gradually replaced several kitchen appliances, such as microwave, stove, oven, deep fryer, bread-maker, pan, and so on.

The increasing instances of obesity are making consumers more conscious about their health and dietary habits, encouraging them towards new cooking and healthy living practices. This is projected to strengthen the market growth of multi cookers globally. Furthermore, with the advancements in technology and automation in all spheres, consumers are rapidly switching from manual to electric appliances such as multi cooker. Moreover, the high disposable income of the consumers, improving lifestyle, and innovative product offerings and campaigns by the manufacturers are some of the other factors which facilitate the overall growth of global multi cooker market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global multi cooker market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, application and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Round
Cube
Others

Based on the product type, round multi cookers represent the most popular product type. Other major segments include cube and others.

Breakup by Application:

Restaurants
Home Use
Others

On the basis of application, the market has been divided into home use, restaurants and others. At present, home use represents the biggest application segment.

Breakup by Distribution Channel:

Electrical Goods Retailers
Supermarkets/Hypermarkets
Departmental Stores
Homeware Stores
Online
Others

Based on the distribution channel, the market is categorized into electrical goods retailers, supermarkets/hypermarkets, departmental stores, homeware stores, online and others. Amongst these, electrical goods retailers exhibit a clear dominace in the market.

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Region-wise, North America is the leading market, accounting for the majority of the market share. North America is followed by Europe and Asia Pacific. Other major regions include Middle East & Africa, and Latin America.

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the market has also been examined with some of the key players being Philips, Morphy Richards, KitchenAid, Fagor, Breville and Tefal.

This report provides a deep insight into the global multi cooker market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the multi cooker market in any manner. Key Questions Answered in This Report
1. What was the global multi cooker market size in 2021?
2. What will be the global multi cooker market outlook during the forecast period (2022-2027)?
3. What are the global multi cooker market drivers?
4. What are the major trends in the global multi cooker market?
5. What is the impact of COVID-19 on the global multi cooker market?
6. What is the global multi cooker market breakup by product type?
7. What is the global multi cooker market breakup by application?
8. What is the global multi cooker market breakup by distribution channel?
9. What are the major regions in the global multi cooker market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Multicooker Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Price Analysis
5.4.1 Price Indicators
5.4.2 Price Structure
5.4.3 Margin Analysis
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Research and Development
5.11.3 Raw Material Procurement
5.11.4 Manufacturing
5.11.5 Marketing
5.11.6 Distribution
5.11.7 End-Use
5.12 Porters Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Competition
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Round
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cube
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Restaurants
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Home Use
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Electrical Goods Retailers
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Supermarkets/Hypermarkets
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Departmental Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Homeware Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East & Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Multicooker Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Philips
11.3.2 Morphy Richards
11.3.3 KitchenAid
11.3.4 Fagor
11.3.5 Breville
11.3.6 Tefal

 

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