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ジン市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Gin Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のジン市場は、2021年に145億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.8%を示し、2027年までに193億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のジン市場は、2021年に145億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.8%を示し、2027年までに193億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ジンは、花、ジュニパー、新鮮な果物やドライフルーツなどの植物性の風味が支配的なアルコール飲料です。穀物のマッシュから得られる精製蒸留酒を使用して製造される、透明から淡い黄色の蒸留酒です。また、シナモン、コリアンダー、アーモンド、シトラスピール、リコリスなどの成分を加えて、風味と質感を高めている。オールド・トム、ロンドン・ドライ、プリマスなどが一般的なジンの種類である。ネグローニ、マティーニ、ジントニックなど、さまざまな組み合わせやモクテルに広く使われている。ジンはビタミンCが豊富で、抗酸化物質が含まれているため、心臓血管の病気や関節痛、高血圧のリスクを最小限に抑えることができます。

ジンの市場動向
大衆の間でアルコール飲料への嗜好が高まっていることが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つです。特にミレニアル世代の消費者は、社交の場やお祝いの席でジンやその他のアルコール飲料を試しているようです。さらに、食品・飲料業界の著しい成長も、市場の成長を後押ししています。ジンは、高級レストランで魚介類、特にサーモンの養生や、ケーキやパンケーキなどのデザートに広く使用されています。さらに、数多くのエキゾチックなフレーバーのジンが発売されたことも、市場の成長に好影響を与えています。また、イチゴ、ラズベリー、赤スグリなどの果物を使った新しい製品やフレーバーを試したいという消費者の意欲の高まりも、市場の成長に向けて後押ししています。これに伴い、プレミアム飲料やミックスドカクテル、クラフトカクテルの需要が高まっていることも、市場の成長にプラスの影響を与えています。また、クラフトジンの蒸留所の増加や、eコマースサイトを通じた商品の入手のしやすさなども、市場の成長を後押しすると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のジン市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、価格帯、流通チャネルに基づき分類しています。

タイプ別内訳

ロンドン・ドライ・ジン
オールド・トム・ジン
プリマス・ジン
その他

価格帯別構成比。

スタンダード
プレミアム
ラグジュアリー

流通チャネル別構成比。

オン・トレード
オフトレード

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、Bacardi Limited、Davide Campari-Milano N.V., Diageo plc, Forest Spirits by La Hanoudière, Lucas Bols N.V., Mygin, Pernod Ricard, Radico Khaitan Ltd, Rémy Cointreau, San Miguel Corporation, The East India Company Ltd. and William Grant & Sons Ltd.の主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問
世界のジン市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のジン市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
市場のタイプ別内訳は?
価格帯に基づく市場の内訳は?
流通経路に基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ジンの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Gin Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 London Dry Gin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Old Tom Gin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Plymouth Gin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Price Point
7.1 Standard
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Premium
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Luxury
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 On-trade
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-trade
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bacardi Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Davide Campari-Milano N.V.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.3 Diageo plc
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Forest Spirits by La Hanoudière
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Lucas Bols N.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Mygin
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Pernod Ricard
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Radico Khaitan Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 Rémy Cointreau
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 San Miguel Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 The East India Company Ltd.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 William Grant & Sons Ltd.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global gin market reached a value of US$ 14.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 19.3 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Gin is an alcoholic beverage with dominant botanical flavors of flowers, juniper and fresh and dried fruits. It is a distilled liquor with transparent to pale yellow color manufactured using purified spirits obtained from grain mash. It is also infused with additional ingredients, such as cinnamon, coriander, almond, citrus peel and licorice, to enhance the flavor and texture. Old tom, London dry and Plymouth are some of the commonly available variants of gin. They are widely used in a variety of combinations and mocktails, such as negroni, martini and gin and tonic. Gin is rich in vitamin C and contains antioxidants that aid in minimizing the risks of developing cardiovascular diseases, joint pains and high blood pressure.

Gin Market Trends:
The increasing preference for alcoholic beverages among the masses is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Consumers, especially millennials, are experimenting with gin and other alcoholic beverages during social gatherings and celebratory events. Moreover, significant growth in the food and beverage industry is providing a thrust to the market growth. Gin is widely used in fine-dine restaurants to cure seafood, especially salmon, and in deserts, such as cakes and pancakes, to provide a unique and authentic experience to the customer. Additionally, the launch of gin in numerous exotic flavors is favoring the market growth. The increasing willingness of consumers to try new products and flavors with fruits, such as strawberries, raspberries and red currants, is also driving the market toward growth. In line with this, the rising demand for premium, mixed beverages and crafted cocktails among the masses is positively impacting the market growth. Other factors, including the increasing number of craft gin distilleries, along with convenient product availability through e-commerce websites, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global gin market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, price point and distribution channel.

Breakup by Type:

London Dry Gin
Old Tom Gin
Plymouth Gin
Others

Breakup by Price Point:

Standard
Premium
Luxury

Breakup by Distribution Channel:

On-trade
Off-trade

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bacardi Limited, Davide Campari-Milano N.V., Diageo plc, Forest Spirits by La Hanoudière, Lucas Bols N.V., Mygin, Pernod Ricard, Radico Khaitan Ltd., Rémy Cointreau, San Miguel Corporation, The East India Company Ltd. and William Grant & Sons Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global gin market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global gin market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the price point?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global gin market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Gin Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 London Dry Gin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Old Tom Gin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Plymouth Gin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Price Point
7.1 Standard
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Premium
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Luxury
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 On-trade
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-trade
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bacardi Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Davide Campari-Milano N.V.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.3 Diageo plc
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Forest Spirits by La Hanoudière
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Lucas Bols N.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Mygin
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Pernod Ricard
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Radico Khaitan Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 Rémy Cointreau
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 San Miguel Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 The East India Company Ltd.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 William Grant & Sons Ltd.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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