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クラウドファンディングの市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測

クラウドファンディングの市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Crowdfunding Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のクラウドファンディング市場は、2021年に133億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに259億3千万米ドルに達すると予想しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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サマリー

世界のクラウドファンディング市場は、2021年に133億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに259億3千万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

クラウドファンディングは、プロジェクトやビジネス、慈善活動のための資金を、大勢の個人から比較的少額の寄付で集めるプロセスです。株式投資、P2P融資、報酬ベース、寄付ベース、ハイブリッド型クラウドファンディングモデルなど、さまざまなアプローチで資金援助を行います。一般的には、ウェブサイトやソーシャル・ネットワーキング・プラットフォームを通じてオンラインで行われる。クラウドファンディングは、市場への直接アクセスを可能にし、銀行やベンチャーキャピタルの必要性を排除します。従来の方法と比較して、拡張性があり、柔軟で効率的な資金調達ソリューションと考えられている。

コロナウイルス感染症(COVID-19)の突然の発生を受け、いくつかの非営利団体がクラウドファンディングを通じた資金援助を行っています。これらのキャンペーンは、膨大な数の人々のネットワークに簡単にアクセスできるため、短期間で資金を調達するのに役立っています。これとは別に、ソーシャルメディアの影響力の高まりが、クラウドファンディング市場の成長を強化しています。これらのプラットフォームを介したクラウドファンディングは、新製品の開発と需要に関するフィードバックと貴重な情報を提供する方法を大衆に提供します。その結果、アイデアを促進し、観客の関心を測り、製品を事前に販売するために、様々な企業で人気を集めています。さらに、YouTubeは最近、スポンサーシップとして知られるクラウドファンディング機能を開始したため、現在、同プラットフォームのクリエイターがコンテンツの収益化と視聴者とのエンゲージメントを高めるために活用しています。さらに、ピアツーピア(P2P)融資の増加傾向は、今後数年間、市場に明るい展望をもたらすと予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のクラウドファンディング市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、市場をタイプ別、最終用途別に分類しています。

タイプ別内訳

P2Pレンディング
株式投資
ハイブリッド
報酬型
その他

エンドユーザー別構成比

アントレプレナーシップ
社会貢献
映画・演劇
不動産
音楽
テクノロジー
出版
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ


競合の状況

また、当レポートでは、CircleUp Network Inc.、Crowdfunder Inc.、Fundable LLC、Fundrise LLC、GoFundMe Inc.、Indiegogo Inc.、Patreon Inc.などの主要企業による市場の競争環境についても分析しています。本レポートで回答した主な質問

世界のクラウドファンディング市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のクラウドファンディング市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
タイプに基づく市場の内訳は?
エンドユースに基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のクラウドファンディング市場の構造、主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Crowdfunding Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 P2P Lending
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Equity Investment
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Hybrid
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Reward-based
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End Use
7.1 Entrepreneurship
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Social Cause
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Movies and Theater
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Real Estate
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Music
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Technology
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Publishing
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
7.8 Others
7.8.1 Market Trends
7.8.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 CircleUp Network, Inc
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.2 Crowdfunder Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.3 Fundable LLC
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.4 Fundrise LLC
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 GoFundMe Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Indiegogo Inc.
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.7 Patreon Inc.
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global crowdfunding market reached a value of US$ 13.35 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 25.93 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 11.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Crowdfunding is the process of raising capital for a project, business or charitable cause with relatively modest contributions from a large group of individuals. It relies on various approaches to offer financial support, including equity investment, P2P lending, reward-based, donation-based and hybrid crowdfunding models. It is generally conducted online through websites and social networking platforms. Crowdfunding provides direct access to the market and eliminates the need for banks or venture capitalists. It is considered a scalable, flexible and efficient fund-raising solution as compared to conventional methods.

With the sudden outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), several non-profit organizations are providing financial support through crowdfunding campaigns. These campaigns offer easy accessibility to vast networks of people and help an entity in raising funds in a shorter timeframe. Apart from this, the rising influence of social media is strengthening the crowdfunding market growth. Crowdfunding through these platforms offers a way for the mass to provide feedback and valuable information on the development and demand of the new product. Consequently, it is gaining traction across various enterprises to promote an idea, gauge audience interest and pre-sell a product. Furthermore, as YouTube recently launched its crowdfunding feature, known as Sponsorships, it is currently being utilized by creators on the platform for monetizing their content and increasing engagement with their audience. Moreover, the increasing trend of peer-to-peer (P2P) lending is expected to provide a positive outlook for the market in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global crowdfunding market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type and end use.

Breakup by Type:

P2P Lending
Equity Investment
Hybrid
Reward-based
Others

Breakup by End Use:

Entrepreneurship
Social Cause
Movies and Theater
Real Estate
Music
Technology
Publishing
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa


Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being CircleUp Network Inc., Crowdfunder Inc., Fundable LLC, Fundrise LLC, GoFundMe Inc., Indiegogo Inc. and Patreon Inc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global crowdfunding market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global crowdfunding market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the end use?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global crowdfunding market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Crowdfunding Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 P2P Lending
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Equity Investment
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Hybrid
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Reward-based
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End Use
7.1 Entrepreneurship
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Social Cause
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Movies and Theater
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Real Estate
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Music
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Technology
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Publishing
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
7.8 Others
7.8.1 Market Trends
7.8.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 CircleUp Network, Inc
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.2 Crowdfunder Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.3 Fundable LLC
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.4 Fundrise LLC
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 GoFundMe Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Indiegogo Inc.
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.7 Patreon Inc.
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio

 

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