世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

軟水器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Water Softeners Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

軟水器の世界市場は、2021年に27億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.33%を示し、2027年までに40億1千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
147 英語

 

サマリー

軟水器の世界市場は、2021年に27億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.33%を示し、2027年までに40億1千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

硬水は、高濃度のカルシウム、マグネシウムイオンと亜鉛、鉄、バリウム、アルミニウム、ストロンチウム、マンガンなどの溶存金属を含んでいます。硬水は、掃除や食器洗い、洗濯などの家事に悪影響を及ぼします。軟水は、その消費により人体に悪影響を及ぼすため、世界中の家庭や商業施設において軟水器の使用が増加しています。軟水器は、硬水を樹脂やゼオライトでろ過して浄化・軟水化し、配管やタンク内の不溶性のスケールや沈殿物の形成を防止して、配管や継手の寿命を延ばします。

軟水器の市場動向。
硬水に含まれる塩分は、がんや心血管疾患、腎臓結石の発生につながる可能性があります。このことは、硬水による健康被害に対する個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。また、急速な都市化に伴う産業活動の増加や、繊維、化学、製油所、食品加工など多くの産業分野での軟水器採用の増加が、市場を牽引しています。軟水器は、耐久性を促進し、さまざまな機器の運用寿命を向上させます。さらに、大手メーカーは、無駄を減らすのに役立つ技術的に高度な軟水化システムの開発に注力しています。これらのシステムはまた、ナトリウムと塩化物の含有量を低減し、すべての最終用途に適したものにすることによって効率を向上させるのに役立ちます。これに加えて、主要メーカーは、全体的なリーチを拡大するために、有名人の推薦などのプロモーションキャンペーンにかなり投資しています。市場の成長を促す他の要因のいくつかは、世界人口の増加、水の消費量の増加、いくつかの国の政府によって実装された厳格な政策が含まれています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、軟水器の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、タイプ、操作タイプ、プロセス、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

タイプ別内訳

食塩系軟水器
無塩せき軟水器

運用形態別構成比。

電気式
マニュアル

プロセス別の内訳。

イオン交換
蒸留
逆浸透膜(RO膜

販売チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

家庭用
市営
工業用
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境も、3M Company、A. O. Smith Corporation、Axel Johnson Inc.、Canature Health Technology Group Co.Ltd.、Culligan International、EcoWater Systems LLC、Haier Inc.、NuvoH2O、Pentair plc、US Water Systems Inc.、WattsおよびWhirlpool Corporationです。本レポートで回答した主な質問
軟水器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は軟水器の世界市場にどのような影響を与えているか?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
動作タイプに基づく市場の内訳は?
プロセス別の市場構成は?
流通チャネル別の市場ブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
軟水器の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Water Softeners Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Salt-based Water Softener
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Salt-free Water Softener
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Operational Type
7.1 Electric
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Manual
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Process
8.1 Ion Exchange
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Distillation
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Reverse Osmosis
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Online Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End User
10.1 Residential
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Municipal
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Industrial
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 3M Company
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 A. O. Smith Corporation
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 Financials
16.3.2.4 SWOT Analysis
16.3.3 Axel Johnson Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Canature Health Technology Group Co. Ltd.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.5 Culligan International
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.6 EcoWater Systems LLC
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 Haier Inc.
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 NuvoH2O
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Pentair plc
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 US Water Systems Inc.
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Watts
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.12 Whirlpool Corporation
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global water softeners market reached a value of US$ 2.75 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.01 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6.33% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Hard water contains a high concentration of calcium, magnesium ions and several dissolved metals, including zinc, iron, barium, aluminum, strontium, and manganese. It negatively impacts household activities, such as cleaning, dishwashing, and laundering. As its consumption also has a detrimental effect on human health, there is a rise in the application of water softeners in the residential and commercial sectors worldwide. Water softeners assist in purifying and softening hard water by filtering it through resin or zeolite, thereby preventing the formation of insoluble scale or precipitates in pipes and tanks and extending the lifetime of plumbing pipes and fittings.

Water Softeners Market Trends:
Salts present in hard water can result in cancer, cardiovascular diseases, and the development of kidney stones. This, coupled with the rising awareness among individuals pertaining to health hazards caused by hard water, represents one of the key factors facilitating the growth of the market. Additionally, increasing industrial activities on account of rapid urbanization and the growing adoption of water softeners in numerous industry verticals, such as textile, chemical, refineries and food processing, are driving the market. They promote durability and enhance the operational life of different equipment. Furthermore, leading manufacturers are focusing on developing technologically advanced softening systems that help reduce wastage. These systems also aid in improving efficiency by reducing sodium and chloride content and making it suitable for all end use applications. Besides this, key players are considerably investing in promotional campaigns like celebrity endorsements to expand their overall reach. Some of the other factors impelling the growth of the market include the growing global population, increasing consumption of water and stringent policies implemented by governments of several countries.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global water softeners market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, operational type, process, distribution channel and end user.

Breakup by Type:

Salt-based Water Softener
Salt-free Water Softener

Breakup by Operational Type:

Electric
Manual

Breakup by Process:

Ion Exchange
Distillation
Reverse Osmosis

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Stores
Online Stores
Others

Breakup by End User:

Residential
Municipal
Industrial
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 3M Company, A. O. Smith Corporation, Axel Johnson Inc., Canature Health Technology Group Co. Ltd., Culligan International, EcoWater Systems LLC, Haier Inc., NuvoH2O, Pentair plc, US Water Systems Inc., Watts and Whirlpool Corporation. Key Questions Answered in This Report:
How has the global water softeners market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global water softeners market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the operational type?
What is the breakup of the market based on the process?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global water softeners market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Water Softeners Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Salt-based Water Softener
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Salt-free Water Softener
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Operational Type
7.1 Electric
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Manual
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Process
8.1 Ion Exchange
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Distillation
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Reverse Osmosis
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Online Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End User
10.1 Residential
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Municipal
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Industrial
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 3M Company
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 A. O. Smith Corporation
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 Financials
16.3.2.4 SWOT Analysis
16.3.3 Axel Johnson Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Canature Health Technology Group Co. Ltd.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.5 Culligan International
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.6 EcoWater Systems LLC
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 Haier Inc.
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 NuvoH2O
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Pentair plc
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 US Water Systems Inc.
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Watts
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.12 Whirlpool Corporation
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る