軟水器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Water Softeners Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 軟水器の世界市場は、2021年に27億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.33%を示し、2027年までに40億1千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー軟水器の世界市場は、2021年に27億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.33%を示し、2027年までに40億1千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。硬水は、高濃度のカルシウム、マグネシウムイオンと亜鉛、鉄、バリウム、アルミニウム、ストロンチウム、マンガンなどの溶存金属を含んでいます。硬水は、掃除や食器洗い、洗濯などの家事に悪影響を及ぼします。軟水は、その消費により人体に悪影響を及ぼすため、世界中の家庭や商業施設において軟水器の使用が増加しています。軟水器は、硬水を樹脂やゼオライトでろ過して浄化・軟水化し、配管やタンク内の不溶性のスケールや沈殿物の形成を防止して、配管や継手の寿命を延ばします。 軟水器の市場動向。 硬水に含まれる塩分は、がんや心血管疾患、腎臓結石の発生につながる可能性があります。このことは、硬水による健康被害に対する個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。また、急速な都市化に伴う産業活動の増加や、繊維、化学、製油所、食品加工など多くの産業分野での軟水器採用の増加が、市場を牽引しています。軟水器は、耐久性を促進し、さまざまな機器の運用寿命を向上させます。さらに、大手メーカーは、無駄を減らすのに役立つ技術的に高度な軟水化システムの開発に注力しています。これらのシステムはまた、ナトリウムと塩化物の含有量を低減し、すべての最終用途に適したものにすることによって効率を向上させるのに役立ちます。これに加えて、主要メーカーは、全体的なリーチを拡大するために、有名人の推薦などのプロモーションキャンペーンにかなり投資しています。市場の成長を促す他の要因のいくつかは、世界人口の増加、水の消費量の増加、いくつかの国の政府によって実装された厳格な政策が含まれています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、軟水器の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、タイプ、操作タイプ、プロセス、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 タイプ別内訳 食塩系軟水器 無塩せき軟水器 運用形態別構成比。 電気式 マニュアル プロセス別の内訳。 イオン交換 蒸留 逆浸透膜(RO膜 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 市営 工業用 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境も、3M Company、A. O. Smith Corporation、Axel Johnson Inc.、Canature Health Technology Group Co.Ltd.、Culligan International、EcoWater Systems LLC、Haier Inc.、NuvoH2O、Pentair plc、US Water Systems Inc.、WattsおよびWhirlpool Corporationです。本レポートで回答した主な質問 軟水器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は軟水器の世界市場にどのような影響を与えているか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 動作タイプに基づく市場の内訳は? プロセス別の市場構成は? 流通チャネル別の市場ブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 軟水器の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Water Softeners Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Salt-based Water Softener 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Salt-free Water Softener 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Operational Type 7.1 Electric 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Manual 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Process 8.1 Ion Exchange 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Distillation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Reverse Osmosis 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Residential 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Municipal 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Industrial 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 3M Company 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 A. O. Smith Corporation 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Axel Johnson Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Canature Health Technology Group Co. Ltd. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 Culligan International 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 EcoWater Systems LLC 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Haier Inc. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.8 NuvoH2O 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Pentair plc 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 US Water Systems Inc. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Watts 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.12 Whirlpool Corporation 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global water softeners market reached a value of US$ 2.75 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.01 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6.33% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Water Softeners Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Salt-based Water Softener 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Salt-free Water Softener 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Operational Type 7.1 Electric 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Manual 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Process 8.1 Ion Exchange 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Distillation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Reverse Osmosis 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End User 10.1 Residential 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Municipal 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Industrial 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 3M Company 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 A. O. Smith Corporation 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Axel Johnson Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Canature Health Technology Group Co. Ltd. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 Culligan International 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 EcoWater Systems LLC 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Haier Inc. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.8 NuvoH2O 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Pentair plc 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 US Water Systems Inc. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Watts 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.12 Whirlpool Corporation 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |