アイメイクアップ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Eye Makeup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアイメイク市場は、2021年に156億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には214億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し... もっと見る
サマリー世界のアイメイク市場は、2021年に156億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には214億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。アイメイクとは、目元の印象を際立たせるために施す製品のことです。アイシャドウ、アイライナー、マスカラなどがあり、水、乳化剤、防腐剤、増粘剤、保湿剤、香料などを用いて調合されています。アイメイク製品は、繊細な色合いから大胆な色合いまで、幅広いカラーバリエーションがあり、長時間の使用にも耐えられるような処方になっています。さらに、ウォータープルーフやミネラルベースの製品に対する消費者のニーズが、市場の大きな発展につながっています。 過去数年間、一人当たりの所得が上昇し、個人の外見への注目が高まっていることが、市場を牽引してきました。しかし、コロナウイルス感染症(COVID-19)の突然の発生により、多くの国の政府が完全閉鎖を実施したため、サプライチェーンに混乱が生じました。それに伴い、個人にとって便利で手間のかからないショッピングソリューションとして、Eコマース・チャンネルが台頭してきました。コビド19の大流行により自由裁量経費は減少しましたが、美容・パーソナルケア製品の売上は近い将来改善すると予測されています。このため、いくつかの小売ブランドは、eコマース・チャネルでの存在感を強化し、価格帯や製品コレクションに多様性を持たせることに注力しています。さらに、男性の化粧品人気の高まりとソーシャルメディアの影響力の上昇により、業界の複数のメーカーが消費者層の拡大を図るため、男性専用の眉用ジェルなどのアイメイクアップ製品を提供しています。また、ナチュラル、オーガニック、ハラル認証の製品も発売されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のアイメイク市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、価格、供給元などに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 マスカラ アイシャドウ アイライナー アイペンシル アイブロウジェル その他 販売チャネル別構成比 ハイパーマーケット・スーパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア オンラインストア その他 価格帯別構成比 低・中価格帯 プレミアム価格 出所別構成比。 ケミカル 天然 オーガニック ハラール その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 また、主要企業として、Amway Corp、Avon Products Inc、Chanel S.A、Colorbar Cosmetics Pvt. Ltd、Lakmé Cosmetics (Hindustan Unilever) 、L'Oréal S.A. 、LVMH、Oriflame Cosmetics、Revlon Inc、Shiseido Company, Limited、Este Lauder Inc、Proter & Gambleなどがあげられますが、市場の競合状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問 アイメイクの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のアイメイク市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 価格設定に基づく市場のブレークアップは? 販売元別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のアイメイク市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Eye Makeup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Mascara 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Eye Shadow 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Eye Liner 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Eye Pencil 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Eyebrow Gel 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Hypermarkets and Supermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pricing 8.1 Low to Medium Price 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium Price 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Source 9.1 Chemical 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Natural 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Organic 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Halal 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Amway Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Avon Products Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Chanel S.A. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Colorbar Cosmetics Pvt. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Lakmé Cosmetics (Hindustan Unilever) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 LVMH 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Oriflame Cosmetics 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Revlon Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Shiseido Company Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3 10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Estée Lauder Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3 11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Procter & Gamble 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global eye makeup market reached a value of US$ 15.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 21.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Eye Makeup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Mascara 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Eye Shadow 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Eye Liner 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Eye Pencil 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Eyebrow Gel 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Hypermarkets and Supermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Pricing 8.1 Low to Medium Price 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium Price 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Source 9.1 Chemical 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Natural 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Organic 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Halal 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Amway Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Avon Products Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Chanel S.A. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Colorbar Cosmetics Pvt. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Lakmé Cosmetics (Hindustan Unilever) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 LVMH 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Oriflame Cosmetics 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Revlon Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Shiseido Company Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3 10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Estée Lauder Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3 11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Procter & Gamble 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |