スマート水道メーターの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Smart Water Meter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 スマート水道メーターの世界市場は、2021年に63億1,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.9%を示し、2027年には120億1千万米ドルに達すると予測しています。COV... もっと見る
サマリースマート水道メーターの世界市場は、2021年に63億1,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.9%を示し、2027年には120億1千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。急速な都市化と世界人口の増加により、世界的に水の需要が増加しています。その結果、従来使用されていたアナログメーターからスマートウォーターメーターへの置き換えが徐々に進んでいます。これは、水道水の消費量に関する情報を個人や行政にリアルタイムで提供することができるためです。さらに、水道メーターは、人件費の削減、水の正確な使用量の把握、盗難の検知など、より正確な請求に役立っています。また、水道事業者は、消費者の使用状況を把握し、季節や時間帯に応じて料金を調整することができます。 現在、スマートウォーターメーターは、節水を可能にすることから、世界中で需要が高まっています。また、水道メーターは改ざんができないため、水道料金の滞納があった場合、電力会社が遠隔操作で水道水の供給を停止させることができます。さらに、各国の政府は、各家庭や企業にスマートメーターを普及させるための取り組みを行っています。このほか、スマートウォーターメーターの普及、モノのインターネット(IoT)機器の普及、世界的なスマートシティ化なども、市場の成長を後押ししています。さらに、スマートウォーターメーターのカバレッジと接続性を高めるLPWA(低電力広域)ネットワーク技術の開発が、今後数年間で市場の成長を強化すると予想されます。 主な市場区分 IMARCグループは、スマートウォーターメーターの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品、メータータイプ、構成タイプ、コンポーネント、アプリケーションに基づき、市場を分類しています。 製品別の内訳。 電磁波メータ 超音波メータ 電気機械式メーター その他 メーターの種類別構成比 スマート温水器 スマートコールドウォーターメーター 設定タイプ別の内訳。 自動検針システム(AMR) 高度計測インフラ(AMI) コンポーネント別構成比。 メーター&アクセサリー ITソリューション 通信システム アプリケーション別構成比。 水道事業 商業 産業用 住宅用 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとして、Badger Meter、Kamstrup A/S、Diehl Stiftung & Co.KG、Landis+Gyr、Aclara Technologies LLC(Hubbell Incorporated)、Sensus(Xylem Inc)、Itron Inc、Zenner、Neptune Technology Group(Roper Technologies)などです。本レポートで回答した主な質問 スマート水道メーターの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はスマートウォーターメーターの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品に基づく市場の内訳は? メータータイプ別の市場構成は? 構成タイプに基づく市場のブレークアップは? コンポーネント別の市場ブレークアップは? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スマートウォーターメーターの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Water Meter Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Electromagnetic Meter 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Ultrasonic Meter 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electromechanical Meter 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Meter Type 7.1 Smart Hot-Water Meter 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Smart Cold-Water Meter 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Configuration Type 8.1 Automated Meter Reading (AMR) 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Advanced Metering Infrastructure (AMI) 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Component 9.1 Meters & Accessories 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 IT Solutions 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Communication System 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Water Utilities 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Industrial 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Residential 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Badger Meter 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Kamstrup A/S 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Diehl Stiftung & Co. KG 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Landis+Gyr 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 SWOT Analysis 16.3.5 Aclara Technologies LLC (Hubbel Incorporated) 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Sensus (Xylem Inc.) 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Itron Inc. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Zenner 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Neptune Technology Group (Roper Technologies) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 SWOT Analysis
SummaryThe global smart water meter market reached a value of US$ 6.31 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 12.01 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Water Meter Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Electromagnetic Meter 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Ultrasonic Meter 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electromechanical Meter 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Meter Type 7.1 Smart Hot-Water Meter 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Smart Cold-Water Meter 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Configuration Type 8.1 Automated Meter Reading (AMR) 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Advanced Metering Infrastructure (AMI) 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Component 9.1 Meters & Accessories 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 IT Solutions 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Communication System 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Water Utilities 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Industrial 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Residential 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Badger Meter 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Kamstrup A/S 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Diehl Stiftung & Co. KG 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Landis+Gyr 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 SWOT Analysis 16.3.5 Aclara Technologies LLC (Hubbel Incorporated) 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Sensus (Xylem Inc.) 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Itron Inc. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Zenner 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Neptune Technology Group (Roper Technologies) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |