データ品質ツール市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Data Quality Tools Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 データ品質ツールの世界市場は、2021年に14億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.6%を示し、2027年までに40億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリーデータ品質ツールの世界市場は、2021年に14億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.6%を示し、2027年までに40億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。データ品質ツールとは、データセットを分析し、問題を特定し解決するために意味のある情報に変換するために使用される様々なソフトウェアアプリケーションのことを指します。このツールは、データの検証、標準化、モニタリング、エンリッチメント、クレンジング、マッチング、解析、データプロファイリングなどの機能を実行します。消費者行動、製品、サプライヤー、財務、マーケティングに関連するデータ処理に使用されます。また、組織内の様々な部門にまたがる情報の正確性、完全性、一貫性を強化するのにも役立ちます。このため、これらのツールは、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、情報技術(IT)、電気通信、ヘルスケア、小売、製造業など、さまざまな業界で幅広く活用されています。 情報技術(IT)産業の著しい成長は、市場の成長を促進する重要な要因の一つです。さらに、世界中でデジタル化の流れが生まれ、大量のデジタルビジネスデータが作成されるようになったことも、市場の成長に拍車をかけています。これに伴い、組織における構造化プロセスの構築、タスクの管理、問題の追跡、ワークフローの効率維持のために、データ統合システムおよびモバイルデバイス管理(MDM)製品と組み合わせたデータ品質ツールの普及も、市場成長に寄与しています。さらに、ヘルスケアやライフサイエンス分野での製品利用の増加も、成長を促す要因として作用しています。患者記録、在庫、病院システム、管理情報、財務データなどを管理するために、データ品質ツールの利用が拡大しています。これとは別に、クラウドベースのデータ品質ツールの開発や、モノのインターネット(IoT)との統合が進んでいることも、市場成長にプラスの影響を与えています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、データ品質ツールの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、データタイプ、機能、コンポーネント、展開タイプ、組織規模、業種に基づき、市場を分類しています。 データタイプ別内訳。 顧客データ 製品データ 財務データ コンプライアンスデータ その他 機能別構成比。 データバリデーション データの標準化 データのエンリッチメントとクレンジング データモニタリング その他 コンポーネント別構成比 ソフトウェア サービス プロフェッショナルサービス マネージドサービス デプロイメントタイプ別構成比。 クラウド型 オンプレミス 組織規模別構成比。 中堅・中小企業 大企業 業種別構成比。 銀行・金融サービス・保険 通信・IT 小売・Eコマース ヘルスケア・ライフサイエンス 製造業 政府機関 エネルギーと公益事業 メディア・エンターテイメント その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Ataccama Corporation (Adastra Corporation), Experian PLC, International Business Machines, Informatica LLC, Information Builders Inc, Microsoft Corporation, Oracle Corporation, SAP SE, SAS Institute Inc, Syncsort Incorporated, Talend Inc, Tamr Inc, Trianz Inc. 本レポートでお答えする主要質問 データ品質ツールの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19はデータ品質ツールの世界市場にどのような影響を与えたか? データタイプに基づく市場の内訳は? 機能別の市場構成は? コンポーネント別の市場構成は? デプロイメントタイプに基づく市場のブレークアップは? 組織規模別の内訳は? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? データ品質ツールの世界市場の構造および主要プレイヤーはどこか? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Data Quality Tools Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Data Type 6.1 Customer Data 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Product Data 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Financial Data 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Compliance Data 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Data Validation 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Data Standardization 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Data Enrichment and Cleansing 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Data Monitoring 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Component 8.1 Software 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Services 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Professional Services 8.2.2.2 Managed Services 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Deployment Type 9.1 Cloud-based 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 On-premises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Organization Size 10.1 Small and Medium Enterprises 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Large Enterprises 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Vertical 11.1 Banking, Financial Services and Insurance 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Telecommunication and IT 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Retail and E-Commerce 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Healthcare and Life Science 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Manufacturing 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Government 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 11.7 Energy and Utilities 11.7.1 Market Trends 11.7.2 Market Forecast 11.8 Media and Entertainment 11.8.1 Market Trends 11.8.2 Market Forecast 11.9 Others 11.9.1 Market Trends 11.9.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Indicators 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Ataccama Corporation (Adastra Corporation) 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 Experian PLC 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 International Business Machines 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Informatica LLC 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.5 Information Builders Inc. 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Microsoft Corporation 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Oracle Corporation 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 SAP SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 SAS Institute Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 SWOT Analysis 17.3.10 Syncsort Incorporated 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 Talend Inc. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 Tamr Inc. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.13 Trianz Inc. 17.3.13.1 Company Overview 17.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global data quality tools market reached a value of US$ 1.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 18.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Data Quality Tools Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Data Type 6.1 Customer Data 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Product Data 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Financial Data 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Compliance Data 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Data Validation 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Data Standardization 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Data Enrichment and Cleansing 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Data Monitoring 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Component 8.1 Software 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Services 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Professional Services 8.2.2.2 Managed Services 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Deployment Type 9.1 Cloud-based 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 On-premises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Organization Size 10.1 Small and Medium Enterprises 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Large Enterprises 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Vertical 11.1 Banking, Financial Services and Insurance 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Telecommunication and IT 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Retail and E-Commerce 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Healthcare and Life Science 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Manufacturing 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Government 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 11.7 Energy and Utilities 11.7.1 Market Trends 11.7.2 Market Forecast 11.8 Media and Entertainment 11.8.1 Market Trends 11.8.2 Market Forecast 11.9 Others 11.9.1 Market Trends 11.9.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Indicators 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Ataccama Corporation (Adastra Corporation) 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 Experian PLC 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 International Business Machines 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Informatica LLC 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.5 Information Builders Inc. 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Microsoft Corporation 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Oracle Corporation 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 SAP SE 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 SAS Institute Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 SWOT Analysis 17.3.10 Syncsort Incorporated 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 Talend Inc. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 Tamr Inc. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.13 Trianz Inc. 17.3.13.1 Company Overview 17.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |