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貿易管理市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Trade Management Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の貿易管理市場は、2021年に8億8,100万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.5%を示し、2027年には1,564百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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144 英語

 

サマリー

世界の貿易管理市場は、2021年に8億8,100万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.5%を示し、2027年には1,564百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

貿易管理とは、国境を越えた貿易活動や業務を一元化し、自動化するために組織を支援するコンピュータ・アプリケーションおよび関連サービスのことを指します。これは、セットアップの発見、割り当てサイズの決定、貿易の入口と出口の計画と監視を含む貿易シーケンスをデジタル的に実行します。また、出荷、注文、支払いに関する管理と透明性を提供し、貿易コンプライアンス、税関管理、ロジスティクスの監視のためのモジュールも含まれています。このような利便性により、貿易管理ソリューションは、小売、消費財、輸送・物流、製造、航空宇宙・防衛、ヘルスケアなど、さまざまな業界で幅広く利用されています。

デジタル化の進展と世界的な工業化の進展が、市場の成長を促進する主な要因となっています。また、手作業やバックオフィス業務の削減、ビジネスプロセスや貿易活動の最適化を目的としたソフトウェアソリューションの導入が、トレーダーによって広く行われていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、特に新興国において、輸出入管理のためのさまざまなロジスティクス・インフラストラクチャ・プロジェクトに対する官民の投資が増加していることも、市場成長に弾みをつけています。また、サプライチェーンの俊敏性を向上させるとともに、作業時間の短縮や物流コストの削減を支援する技術的に高度なソリューションの開発も、成長を促進する要因の1つとなっています。これらのソフトウェアソリューションは、カスタマイズ可能なプロセス管理プラットフォームを提供し、スタッフがサプライチェーンネットワークのオペレーション全体を細かく管理することを可能にします。その他、国際貿易活動を促進する有利な政府政策の実施や、広範な研究開発(R&D)などが、市場をさらに牽引すると予測されています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の貿易管理市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、機能、展開タイプ、企業規模、エンドユーズセクターに基づいて市場を分類しています。

コンポーネント別構成比

ソリューション
サービス

機能別構成比。

貿易機能
貿易コンプライアンス
貿易金融
貿易コンサルティング
その他

デプロイメントタイプ別構成比。

クラウド型
オンプレミス

企業規模別構成比。

中小企業(SMEs)
大企業

エンドユーザー部門別構成比。

小売・消費財
運輸・物流
航空宇宙・防衛
ヘルスケア
製造業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況

また、業界の競争環境についても調査しており、Amber Road Inc.、Integration Point Inc.、Livingston International Inc.、Oracle Corporation、QAD Inc、QuestaWeb Inc、SAP SEなどが主要プレーヤーとして挙げられます。本レポートで回答した主な質問

世界の貿易管理市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界の貿易管理市場にどのような影響を与えたか?
構成要素に基づく市場の内訳は?
機能別の市場構成は?
展開タイプ別の市場構成は?
企業規模別の内訳は?
エンドユーズセクターに基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
貿易管理の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Trade Management Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solutions
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Functionality
7.1 Trade Function
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trade Compliance
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Trade Finance
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Trade Consulting
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Deployment Type
8.1 Cloud-based
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 On-premises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Enterprise Size
9.1 Small and Medium Sized Enterprises (SMEs)
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Large Enterprises
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-Use Sector
10.1 Retail and Consumer Goods
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Transportation and Logistics
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Aerospace and Defense
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Healthcare
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Manufacturing
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Others
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Indicators
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Amber Road Inc.
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Integration Point Inc.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Livingston International Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Oracle Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 QAD Inc.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.5.4 SWOT Analysis
16.3.6 QuestaWeb Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 SAP SE
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.7.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global trade management market reached a value of US$ 881 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,564 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 10.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

The trade management refers to the computer applications and related services that aid an organization in centralizing and automating cross-border trade activities and operations. It digitally implements a trade sequence that includes discovering a set-up, determining allocation size, planning and monitoring the entry and exits of the trade. It also provides control and transparency over shipments, orders, and payments and includes modules for trade compliance, customs management and monitoring logistics. Owing to such associated convenience, trade management solutions find extensive applications across various industries, including retail and consumer goods, transportation & logistics, manufacturing, aerospace & defense and healthcare.

The emerging trend of digitization, along with rapid industrialization across the globe, represent as the key factors driving the growth of the market. Widespread adoption of the software solutions by traders to reduce their manual and back-office operations and optimize their business processes and trade activities is further contributing to the market growth. Moreover, increasing public and private investments in various logistics infrastructural projects, especially in emerging economies, for import and export management, is providing a boost to the market growth. In line with this, the development of technologically advanced solutions that aid in improving supply chain agility, along with minimizing operational time and reducing distribution costs, is acting as another growth-inducing factor. These software solutions offer customizable process management platforms that enable the staff to micro-manage the entire supply chain network operations. Other factors, including the implementation of favorable government policies promoting international trade activities, along with extensive research and development (R&D), are projected to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global trade management market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on component, functionality, deployment type, enterprise size and end-use sector.

Breakup by Component:

Solutions
Services

Breakup by Functionality:

Trade Function
Trade Compliance
Trade Finance
Trade Consulting
Others

Breakup by Deployment Type:

Cloud-based
On-premises

Breakup by Enterprise Size:

Small and Medium Sized Enterprises (SMEs)
Large Enterprises

Breakup by End-Use Sector:

Retail and Consumer Goods
Transportation and Logistics
Aerospace and Defense
Healthcare
Manufacturing
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Amber Road Inc., Integration Point Inc., Livingston International Inc., Oracle Corporation, QAD Inc., QuestaWeb Inc., SAP SE, etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global trade management market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global trade management market?
What is the breakup of the market based on the component?
what is the breakup of the market based on the functionality?
what is the breakup of the market based on the deployment type?
what is the breakup of the market based on the enterprise size?
what is the breakup of the market based on the end-use sector?
What is the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global trade management market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Trade Management Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solutions
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Functionality
7.1 Trade Function
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trade Compliance
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Trade Finance
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Trade Consulting
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Deployment Type
8.1 Cloud-based
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 On-premises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Enterprise Size
9.1 Small and Medium Sized Enterprises (SMEs)
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Large Enterprises
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-Use Sector
10.1 Retail and Consumer Goods
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Transportation and Logistics
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Aerospace and Defense
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Healthcare
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Manufacturing
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Others
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Indicators
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Amber Road Inc.
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Integration Point Inc.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Livingston International Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Oracle Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 QAD Inc.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.5.4 SWOT Analysis
16.3.6 QuestaWeb Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 SAP SE
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.7.4 SWOT Analysis

 

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