貿易管理市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Trade Management Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の貿易管理市場は、2021年に8億8,100万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.5%を示し、2027年には1,564百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界の貿易管理市場は、2021年に8億8,100万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.5%を示し、2027年には1,564百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。貿易管理とは、国境を越えた貿易活動や業務を一元化し、自動化するために組織を支援するコンピュータ・アプリケーションおよび関連サービスのことを指します。これは、セットアップの発見、割り当てサイズの決定、貿易の入口と出口の計画と監視を含む貿易シーケンスをデジタル的に実行します。また、出荷、注文、支払いに関する管理と透明性を提供し、貿易コンプライアンス、税関管理、ロジスティクスの監視のためのモジュールも含まれています。このような利便性により、貿易管理ソリューションは、小売、消費財、輸送・物流、製造、航空宇宙・防衛、ヘルスケアなど、さまざまな業界で幅広く利用されています。 デジタル化の進展と世界的な工業化の進展が、市場の成長を促進する主な要因となっています。また、手作業やバックオフィス業務の削減、ビジネスプロセスや貿易活動の最適化を目的としたソフトウェアソリューションの導入が、トレーダーによって広く行われていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、特に新興国において、輸出入管理のためのさまざまなロジスティクス・インフラストラクチャ・プロジェクトに対する官民の投資が増加していることも、市場成長に弾みをつけています。また、サプライチェーンの俊敏性を向上させるとともに、作業時間の短縮や物流コストの削減を支援する技術的に高度なソリューションの開発も、成長を促進する要因の1つとなっています。これらのソフトウェアソリューションは、カスタマイズ可能なプロセス管理プラットフォームを提供し、スタッフがサプライチェーンネットワークのオペレーション全体を細かく管理することを可能にします。その他、国際貿易活動を促進する有利な政府政策の実施や、広範な研究開発(R&D)などが、市場をさらに牽引すると予測されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の貿易管理市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、機能、展開タイプ、企業規模、エンドユーズセクターに基づいて市場を分類しています。 コンポーネント別構成比 ソリューション サービス 機能別構成比。 貿易機能 貿易コンプライアンス 貿易金融 貿易コンサルティング その他 デプロイメントタイプ別構成比。 クラウド型 オンプレミス 企業規模別構成比。 中小企業(SMEs) 大企業 エンドユーザー部門別構成比。 小売・消費財 運輸・物流 航空宇宙・防衛 ヘルスケア 製造業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 また、業界の競争環境についても調査しており、Amber Road Inc.、Integration Point Inc.、Livingston International Inc.、Oracle Corporation、QAD Inc、QuestaWeb Inc、SAP SEなどが主要プレーヤーとして挙げられます。本レポートで回答した主な質問 世界の貿易管理市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界の貿易管理市場にどのような影響を与えたか? 構成要素に基づく市場の内訳は? 機能別の市場構成は? 展開タイプ別の市場構成は? 企業規模別の内訳は? エンドユーズセクターに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 貿易管理の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Trade Management Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solutions 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Trade Function 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trade Compliance 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trade Finance 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Trade Consulting 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Type 8.1 Cloud-based 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 On-premises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Enterprise Size 9.1 Small and Medium Sized Enterprises (SMEs) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Large Enterprises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End-Use Sector 10.1 Retail and Consumer Goods 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Transportation and Logistics 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Aerospace and Defense 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Healthcare 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Manufacturing 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Others 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Amber Road Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Integration Point Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Livingston International Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Oracle Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 QAD Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 QuestaWeb Inc. 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 SAP SE 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis
SummaryThe global trade management market reached a value of US$ 881 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,564 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 10.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Trade Management Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solutions 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Trade Function 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trade Compliance 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trade Finance 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Trade Consulting 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Type 8.1 Cloud-based 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 On-premises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Enterprise Size 9.1 Small and Medium Sized Enterprises (SMEs) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Large Enterprises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End-Use Sector 10.1 Retail and Consumer Goods 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Transportation and Logistics 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Aerospace and Defense 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Healthcare 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Manufacturing 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Others 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Amber Road Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Integration Point Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Livingston International Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Oracle Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 QAD Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 QuestaWeb Inc. 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 SAP SE 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |