宅配便、エクスプレス、小包(CEP)市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Courier, Express and Parcel (CEP) Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の宅配便・エクスプレス・小包市場は、2021年に3,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.61%を示し、2027年には5196億米ドルに達すると予測しています。COVID... もっと見る
サマリー世界の宅配便・エクスプレス・小包市場は、2021年に3,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.61%を示し、2027年には5196億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、我々は最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。クーリエ、エクスプレス、パーセル(CEP)とは、陸路、空路、水路を通じて様々な商品や製品を場所を越えて配送するサービスの総称を指します。CEPで配送される荷物は小分けされておらず、通常、重さは合計で約100ポンドです。これらのサービスは、一般的に企業間(B2B)、企業対顧客(B2C)、顧客対顧客(C2C)モデルで運営されており、ユーザーの配送体験を高めるために様々な付加価値サービスと組み合わされています。宅配便と比較すると、エクスプレス配送は通常、様々な高価値の荷物を数日以内に、または事前に合意した日時に配送する時間制限のあるサービスです。 国境を越えた貿易の拡大とともに、電子商取引分野が成長していることも、市場成長の重要な要因の一つです。特に新興国では、国境を越えた貿易ルートの発達により、国際貿易やB2C出荷の導入が進んでいます。さらに、さまざまな電子商取引ポータルサイトを通じたオンラインショッピングを好む消費者が増えていることも、市場の成長に弾みをつけています。Eコマースストアは、宅配便サービスプロバイダーと提携し、国内外に製品を配送しています。さらに、クラウドソーシングを利用した配送モデルでのデジタル技術の活用など、技術の進歩も市場に明るい展望をもたらしています。これらの技術は、サービスプロバイダーが全体的な業務効率を高め、顧客の要求を効果的に満たすのに役立っています。その他、急速な都市化、消費者支出の増加、製造業の著しい成長などが、市場をさらに押し上げると予測されます。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界の宅配便・エクスプレス・小包(CEP)市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、サービスタイプ、仕向け地、種類、最終用途分野などに基づいて市場を分類しています。 サービスタイプ別内訳。 B2B(企業間) B2C(企業対消費者) C2C(顧客対顧客) 仕向け地別構成比 国内 海外 タイプ別構成比。 航空 船 地下鉄 道路 最終用途別構成比。 サービス(BFSI-銀行、金融サービス、保険) 卸売・小売業(Eコマース) 製造業、建設業、公益事業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとして、Aramex PJSC、Deutsche Post AG、Fedex Corporation、La Poste SA、Pos Malaysia Berhad、Poste Italiane SpA.、PostNL NV、Qantas Courier Limited、Royal Mail Group Plc、SF Express Co.Ltd.、SG Holdings Co.Ltd.、Singapore Post Ltd.、United Parcel Service Inc.、ヤマト運輸株式会社、など。本レポートで回答した主な質問 世界の宅配便、エクスプレス、小包市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後どのように推移していくのか? 主要な地域別市場とは? COVID-19は世界の宅配便、エクスプレス、小包市場にどのような影響を及ぼしたか? サービスタイプに基づく市場の内訳は? 仕向け地別の市場構成は? タイプ別の市場構成は? 最終用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の宅配便・エクスプレス・小包市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Courier, Express and Parcel (CEP) Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 B2B (Business-to-Business) 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 B2C (Business-to-Consumer) 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 C2C (Customer-to-Customer) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Destination 7.1 Domestic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 International 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Air 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Ship 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Subway 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Road 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-Use Sector 9.1 Services (BFSI- Banking, Financial Services and Insurance) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Wholesale and Retail Trade (E-commerce) 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Manufacturing, Construction and Utilities 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Aramex PJSC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Deutsche Post AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Fedex Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 La Poste SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Pos Malaysia Berhad 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Poste Italiane SpA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 PostNL NV 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Qantas Courier Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Royal Mail Group Plc 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 SF Express Co. Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 SG Holdings Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Singapore Post Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 United Parcel Service Inc. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Yamato Transport Co. Ltd. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global courier, express and parcel market reached a value of US$ 394 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 519.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.61% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Courier, Express and Parcel (CEP) Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 B2B (Business-to-Business) 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 B2C (Business-to-Consumer) 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 C2C (Customer-to-Customer) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Destination 7.1 Domestic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 International 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Air 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Ship 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Subway 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Road 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-Use Sector 9.1 Services (BFSI- Banking, Financial Services and Insurance) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Wholesale and Retail Trade (E-commerce) 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Manufacturing, Construction and Utilities 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Aramex PJSC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Deutsche Post AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Fedex Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 La Poste SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Pos Malaysia Berhad 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Poste Italiane SpA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 PostNL NV 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Qantas Courier Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Royal Mail Group Plc 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 SF Express Co. Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 SG Holdings Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Singapore Post Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 United Parcel Service Inc. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Yamato Transport Co. Ltd. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |