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ビジョンケア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測

ビジョンケア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Vision Care Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のビジョンケア市場は、2021年に665億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には832億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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サマリー

世界のビジョンケア市場は、2021年に665億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には832億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

視力は、見る、書く、読むといった日常的な活動を補助するものです。また、作業やコミュニケーションの能力にも影響します。しかし、白内障、緑内障、結膜炎、網膜剥離など、視覚関連の病気にかかる人の数は著しく増加しています。これは、座りっぱなしの生活、老人の増加、汚染レベルの上昇などが原因です。その結果、さまざまなビジョンケア用医薬品の開発・生産が増加し、世界中で錠剤、軟膏、点眼薬などの形態で販売されるようになりました。

不健康な食生活や慢性疾患の増加により、視力の一部または全部を失うような視力障害の発生が増加しています。その結果、世界中で視力保護製品の需要が増加しています。これとは別に、多くの国際機関がより効率的な製品を導入するために研究開発(R&D)プロジェクトに注力しています。また、消費者層を拡大するために、品質やサービスを向上させた複数の製品バリエーションを提供しています。このほか、電子商取引部門の繁栄や、紫外線による視覚障害に対する意識の高まりも、市場の成長を後押ししています。業界の主要ベンダーの中には、先端技術の助けを借りて、視覚障害の予防に注力しているところもあります。さらに、遺伝子治療、コンピューターによる眼科評価、幹細胞治療などの新しい治療法が、今後数年間で市場の成長を促進すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARCグループは、世界のビジョンケア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ガラスレンズ
コンタクトレンズ
眼内レンズ
コンタクトソリューション
レーシック機器
人工涙液

現在、市場ではガラスレンズが圧倒的に優勢です。

販売チャネル別構成比。

小売店
オンラインストア
クリニック
病院

小売店が全体のシェアの大半を占めています。

地域別インサイト

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
ラテンアメリカ
中近東・アフリカ

北米は市場の主役の座を占めています。

競合の状況
本レポートでは、市場の競争環境について、業界で事業を展開する主要企業の詳細なプロフィールとともに分析しています。これらのプレイヤーの一部を紹介します。

ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス株式会社
クーパービジョン社(CooperVision, Inc.(クーパー・カンパニーズ, Inc.)
バウシュ・ヘルス・カンパニーズ(Bausch Health Companies, Inc.
エシロール・インターナショナル
ノバルティスインターナショナルAG 本レポートでお答えする主な質問です。

世界のビジョンケア市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19は世界のビジョンケア市場にどのような影響を与えたか?
業界で人気のある製品タイプは何ですか?
業界における主な流通チャネルは?
業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは何ですか?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のビジョンケア市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度ですか?
ビジョンケア製品はどのように製造されているのか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Vision Care Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Distribution Channel
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Glass Lenses
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Contact Lenses
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Intraocular Lenses
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Contact Solutions
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Lasik Equipment
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Artificial Tears
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Retail Stores
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Online Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Clinics
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Hospitals
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Vision Care Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Johnson & Johnson Services, Inc.
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 CooperVision, Inc. (Cooper Companies, Inc.)
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Bausch Health Companies, Inc.
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.3.5 SWOT Analysis
10.3.4 Essilor International
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.4.5 SWOT Analysis
10.3.5 Novartis International AG
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials
10.3.5.5 SWOT Analysis

 

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Summary

The global vision care market reached a value of US$ 66.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 83.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Vision assists in performing everyday activities, such as viewing, writing and reading. It also impacts the ability of an individual to work and communicate with others. However, there has been a significant rise in the number of people suffering from vision-related ailments, such as cataracts, glaucoma, conjunctivitis and retinal detachment. This can be accredited to sedentary lifestyles, growing geriatric population and rising pollution levels. As a result, there is an increase in the development and production of different vision care medicines, which are available in the form of pills, ointments and drops across the globe.

An unhealthy diet and the rising number of chronic conditions have led to a rise in the occurrence of associated vision ailments, which can lead to partial or complete vision loss. Consequently, there is an increase in the demand for vision care products worldwide. Apart from this, numerous international organizations are focusing on research and development (R&D) projects to introduce more efficient products. They are also offering several product variants with improved quality and services to expand their consumer base. Besides this, the flourishing e-commerce sector and the growing awareness about visual impairment caused by UV rays are also propelling the market growth. Some of the key vendors in the industry are also focusing on the prevention of visual impairments with the help of advanced technologies. Moreover, new treatments, such as gene therapy, computerized eye evaluations and stem cell therapy, are anticipated to fuel the market growth in the upcoming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global vision care market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Glass Lenses
Contact Lenses
Intraocular Lenses
Contact Solutions
LASIK Equipment
Artificial Tears

Glass lenses currently exhibit a clear dominance in the market.

Breakup by Distribution Channel:

Retail Stores
Online Stores
Clinics
Hospitals

Retail stores account for the majority of the total market share.

Regional Insights:

North America
Europe
Asia Pacific
Latin America
Middle East and Africa

North America enjoys the leading position in the market.

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry. Some of these players are:

Johnson & Johnson Services, Inc.
CooperVision, Inc. (Cooper Companies, Inc.)
Bausch Health Companies, Inc.
Essilor International
Novartis International AG Key Questions Answered in This Report:

How has the global vision care market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global vision care market?
Which are the popular product types in the industry?
Which are the major distribution channels in the industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global vision care market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?
How are vision care products manufactured?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Vision Care Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Distribution Channel
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Glass Lenses
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Contact Lenses
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Intraocular Lenses
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Contact Solutions
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Lasik Equipment
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Artificial Tears
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Retail Stores
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Online Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Clinics
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Hospitals
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Vision Care Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Johnson & Johnson Services, Inc.
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 CooperVision, Inc. (Cooper Companies, Inc.)
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Bausch Health Companies, Inc.
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.3.5 SWOT Analysis
10.3.4 Essilor International
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.4.5 SWOT Analysis
10.3.5 Novartis International AG
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials
10.3.5.5 SWOT Analysis

 

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