![]() ビジョンケア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Vision Care Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のビジョンケア市場は、2021年に665億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には832億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る
サマリー世界のビジョンケア市場は、2021年に665億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には832億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.7%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。視力は、見る、書く、読むといった日常的な活動を補助するものです。また、作業やコミュニケーションの能力にも影響します。しかし、白内障、緑内障、結膜炎、網膜剥離など、視覚関連の病気にかかる人の数は著しく増加しています。これは、座りっぱなしの生活、老人の増加、汚染レベルの上昇などが原因です。その結果、さまざまなビジョンケア用医薬品の開発・生産が増加し、世界中で錠剤、軟膏、点眼薬などの形態で販売されるようになりました。 不健康な食生活や慢性疾患の増加により、視力の一部または全部を失うような視力障害の発生が増加しています。その結果、世界中で視力保護製品の需要が増加しています。これとは別に、多くの国際機関がより効率的な製品を導入するために研究開発(R&D)プロジェクトに注力しています。また、消費者層を拡大するために、品質やサービスを向上させた複数の製品バリエーションを提供しています。このほか、電子商取引部門の繁栄や、紫外線による視覚障害に対する意識の高まりも、市場の成長を後押ししています。業界の主要ベンダーの中には、先端技術の助けを借りて、視覚障害の予防に注力しているところもあります。さらに、遺伝子治療、コンピューターによる眼科評価、幹細胞治療などの新しい治療法が、今後数年間で市場の成長を促進すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界のビジョンケア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ガラスレンズ コンタクトレンズ 眼内レンズ コンタクトソリューション レーシック機器 人工涙液 現在、市場ではガラスレンズが圧倒的に優勢です。 販売チャネル別構成比。 小売店 オンラインストア クリニック 病院 小売店が全体のシェアの大半を占めています。 地域別インサイト 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 ラテンアメリカ 中近東・アフリカ 北米は市場の主役の座を占めています。 競合の状況 本レポートでは、市場の競争環境について、業界で事業を展開する主要企業の詳細なプロフィールとともに分析しています。これらのプレイヤーの一部を紹介します。 ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス株式会社 クーパービジョン社(CooperVision, Inc.(クーパー・カンパニーズ, Inc.) バウシュ・ヘルス・カンパニーズ(Bausch Health Companies, Inc. エシロール・インターナショナル ノバルティスインターナショナルAG 本レポートでお答えする主な質問です。 世界のビジョンケア市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19は世界のビジョンケア市場にどのような影響を与えたか? 業界で人気のある製品タイプは何ですか? 業界における主な流通チャネルは? 業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは何ですか? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のビジョンケア市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度ですか? ビジョンケア製品はどのように製造されているのか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Vision Care Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Glass Lenses 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Contact Lenses 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Intraocular Lenses 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Contact Solutions 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Lasik Equipment 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Artificial Tears 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Retail Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Online Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Clinics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Hospitals 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Vision Care Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Johnson & Johnson Services, Inc. 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 CooperVision, Inc. (Cooper Companies, Inc.) 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Bausch Health Companies, Inc. 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Essilor International 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Novartis International AG 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
SummaryThe global vision care market reached a value of US$ 66.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 83.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Vision Care Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Glass Lenses 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Contact Lenses 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Intraocular Lenses 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Contact Solutions 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Lasik Equipment 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Artificial Tears 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Retail Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Online Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Clinics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Hospitals 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Vision Care Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Johnson & Johnson Services, Inc. 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 CooperVision, Inc. (Cooper Companies, Inc.) 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Bausch Health Companies, Inc. 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Essilor International 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Novartis International AG 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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