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ビジネスプロセスマネジメント市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測

ビジネスプロセスマネジメント市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Business Process Management Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

ビジネスプロセス管理(BPM)の世界市場は、2021年に92億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.2%を示し、2027年までに203億米ドルに達すると予測しています。COVID-... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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サマリー

ビジネスプロセス管理(BPM)の世界市場は、2021年に92億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.2%を示し、2027年までに203億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

BPMとは、組織全体のパフォーマンスを向上させるために採用されるプロセス群のことである。これらのソリューションは通常、業務タスクと組織の目標を一致させながら、プロセスのモデリング、自動化、制御、業務フローの実行を管理・最適化します。また、人事、マーケティング、オペレーション、カスタマーリレーションシップマネジメント(CRM)の機能を監視することもできます。その結果、管理者は混沌としたプロセスを直接制御し、複雑な組織目標を効率的に達成し、ワークフローを通じて個々の活動を綿密に監視することができます。

BPMとIoT(Internet of Things)の融合が進んでいることも、市場の成長を促す重要な要因の一つです。IoTに対応したBPMソリューションにより、企業は大量のデータを記録・分析し、効率的な意思決定を行うことができるようになります。さらに、業界全体で自動化の傾向が強まっていることも、市場の成長を後押しする要因の1つです。組織は、より高い生産性、コスト効率、データセキュリティ、リスク管理を重視するようになっており、その結果、ビジネスプロセスを自動化および一元化するBPMソリューションが広く採用されるようになっています。さらに、最新のクラウドベースのBPMソフトウェアやソリューションの導入など、さまざまな技術的進歩も市場成長に有利に働いています。クラウドBPMは、Platform-as-a-Serviceモデルを通じてソリューションを提供し、企業が社内のストレージデバイスを使用せずにサーバー上でワークフローを作成することを可能にします。その他、急速な都市化、広範な研究開発活動、情報技術(IT)、防衛、銀行・金融サービス・保険(BFSI)などの産業分野の繁栄などが、今後数年間にわたり市場を牽引すると予測されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のビジネスプロセス管理市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、導入タイプ、コンポーネント、ビジネス機能、組織規模、業種に基づき市場を分類しています。

デプロイメントタイプ別構成。

オンプレミス
クラウド

コンポーネント別構成比。

ITソリューション
プロセス改善
自動化
コンテンツ・ドキュメント管理
統合化
監視と最適化
ITサービス
システムインテグレーション
コンサルティング
教育・研修

事業機能別構成比。

ヒューマンリソース
経理・財務
営業・マーケティング
製造業
サプライチェーンマネジメント
オペレーション&サポート
その他

組織規模別構成比。

中小企業
大企業

業種別構成比。

政府・防衛省
BFSI
IT・通信
ヘルスケア
小売
製造業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況

また、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Adobe Systems Inc.、Appian Corporation、Fabasoft AG、Hewlett-Packard、IBM Corporation、Microsoft Corporation、OpenText Corporation、Oracle Corporation、Pegasystems Inc、SAP SE、Software AG、TIBCO Software、Ultimus Incなどを紹介しています。

IMARCグループの最新レポートでは、世界のビジネスプロセス管理(BPM)市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、業界関係者、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でビジネスプロセス管理市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊となっています。本レポートで回答した主な質問

ビジネスプロセス管理の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のビジネスプロセス管理市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
展開タイプに基づく市場の内訳は?
コンポーネントに基づく市場の内訳は?
ビジネス機能別の市場構成は?
組織規模に基づく市場のブレークアップは?
業種別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
ビジネスプロセスマネジメントの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Business Process Management Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Deployment Type
6.1 On-Premises
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cloud
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 IT Solution
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Major Types
7.1.2.1 Process Improvement
7.1.2.2 Automation
7.1.2.3 Content and Document Management
7.1.2.4 Integration
7.1.2.5 Monitoring and Optimization
7.1.3 Market Forecast
7.2 IT Service
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Major Types
7.2.2.1 System Integration
7.2.2.2 Consulting
7.2.2.3 Training and Education
7.2.3 Market Forecast
8 Market Breakup by Business Function
8.1 Human Resource
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Accounting and Finance
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Sales and Marketing
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Manufacturing
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Supply Chain Management
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Operation and Support
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Organization Size
9.1 SMEs
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Large Enterprises
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Vertical
10.1 Government & Defense
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 BFSI
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 IT & Telecom
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Healthcare
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Retail
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Manufacturing
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
10.7 Others
10.7.1 Market Trends
10.7.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Europe
11.2.1 Germany
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 France
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 United Kingdom
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 Italy
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Spain
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Russia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Asia Pacific
11.3.1 China
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 Japan
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 India
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 South Korea
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Australia
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Indonesia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Adobe Systems Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Appian Corporation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.3 Fabasoft AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Hewlett-Packard
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 IBM Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Microsoft Corporation
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 OpenText Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Oracle Corporation
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Pegasystems Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 SAP SE
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Software AG
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 TIBCO Software
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 SWOT Analysis
15.3.13 Ultimus Inc.
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global business process management (BPM) market reached a value of US$ 9.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 20.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 14.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

BPM refers to a group of processes that are employed to improve the overall performance of an organization. These solutions usually manage and optimize process modeling, automation, control and execution of the business flow while aligning operational tasks with organizational goals. They also monitor the functioning of human resources, marketing, operations and customer relationship management (CRM). As a result, the manager can gain direct control over chaotic processes, achieve complex organization goals efficiently and closely monitor individual activities through the workflow.

The increasing integration of BPM with the Internet of Things (IoT) is one of the key factors driving the growth of the market. IoT-enabled BPM solutions allow businesses to record and analyze large amounts of data to make efficient decisions. Furthermore, the emerging trend of automation across industries is another factor providing a boost to the market growth. Organizations are increasingly focusing on higher productivity, cost-efficiency, data security and risk management, which is resulting in the widespread adoption of BPM solutions that automate and centralize business processes. Additionally, various technological advancements, such as the introduction of modern cloud-based BPM software and solutions, are also favoring the market growth. Cloud BPM delivers the solutions through the platform-as-a-service model and enables businesses to create workflows on a server without using an in-house storage device. Other factors, including rapid urbanization, extensive research and development (R&D) activities and thriving industrial verticals, such as information technology (IT), defense, and banking, financial services, and insurance (BFSI), are projected to drive the market in the upcoming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global business process management market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on deployment type, component, business function, organization size and vertical.

Breakup by Deployment Type:

On-Premises
Cloud

Breakup by Component:

IT Solution
Process Improvement
Automation
Content and Document Management
Integration
Monitoring and Optimization
IT Service
System Integration
Consulting
Training and Education

Breakup by Business Function:

Human Resource
Accounting and Finance
Sales and Marketing
Manufacturing
Supply Chain Management
Operation and Support
Others

Breakup by Organization Size:

SMEs
Large Enterprises

Breakup by Vertical:

Government & Defense
BFSI
IT & Telecom
Healthcare
Retail
Manufacturing
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Adobe Systems Inc., Appian Corporation, Fabasoft AG, Hewlett-Packard, IBM Corporation, Microsoft Corporation, OpenText Corporation, Oracle Corporation, Pegasystems Inc., SAP SE, Software AG, TIBCO Software and Ultimus Inc., etc.

IMARC Group’s latest report provides a deep insight into the global business process management (BPM) market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for industry players, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the business process management market in any manner. Key Questions Answered in This Report:

How has the global business process management market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global business process management market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the deployment type?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the business function?
What is the breakup of the market based on the organization size?
What is the breakup of the market based on the vertical?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global business process management market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Business Process Management Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Deployment Type
6.1 On-Premises
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cloud
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 IT Solution
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Major Types
7.1.2.1 Process Improvement
7.1.2.2 Automation
7.1.2.3 Content and Document Management
7.1.2.4 Integration
7.1.2.5 Monitoring and Optimization
7.1.3 Market Forecast
7.2 IT Service
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Major Types
7.2.2.1 System Integration
7.2.2.2 Consulting
7.2.2.3 Training and Education
7.2.3 Market Forecast
8 Market Breakup by Business Function
8.1 Human Resource
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Accounting and Finance
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Sales and Marketing
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Manufacturing
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Supply Chain Management
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Operation and Support
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Organization Size
9.1 SMEs
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Large Enterprises
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Vertical
10.1 Government & Defense
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 BFSI
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 IT & Telecom
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Healthcare
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Retail
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Manufacturing
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
10.7 Others
10.7.1 Market Trends
10.7.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Europe
11.2.1 Germany
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 France
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 United Kingdom
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 Italy
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Spain
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Russia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Asia Pacific
11.3.1 China
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 Japan
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 India
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 South Korea
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Australia
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Indonesia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Adobe Systems Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Appian Corporation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.3 Fabasoft AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Hewlett-Packard
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 IBM Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Microsoft Corporation
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 OpenText Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Oracle Corporation
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Pegasystems Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 SAP SE
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Software AG
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 TIBCO Software
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 SWOT Analysis
15.3.13 Ultimus Inc.
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio

 

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注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/05/02 10:26

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