![]() 制酸剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Antacids Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の制酸剤市場は、2021年に63億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には82億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界の制酸剤市場は、2021年に63億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には82億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。制酸剤は、胃酸を中和して消化不良や胸焼けを改善する市販の医薬品です。炭酸水素ナトリウム、アルミニウム、水酸化マグネシウム、カルシウムなどの成分を含み、便利なチュアブル錠、粉末、液体の形態で一般に販売されています。制酸剤は、胃の痛み、消化不良の不快感、胃潰瘍、炎症、酸性の消化不良、胃のむかつきなどの治療に広く使用されています。酸中和剤、促進剤、プロトンポンプ阻害剤は、胃の中の酸を弱める一般的な薬です。十二指腸、食道、食事中に放出される刺激の強い酸から胃の粘膜を保護するのを助ける。これらは自己処方の薬で、胃酸を中和し、ペプシンを抑制することで作用します。 制酸剤の市場動向 胃食道逆流症(GERD)の増加が、市場成長の主な要因の一つとなっています。制酸剤は、費用対効果が高く、胸焼けに伴う炎症、腫れ、痛み、刺激などの緩和を助けるため、広く使用されています。これに伴い、不規則な食生活や睡眠パターン、座りっぱなしの生活など、ライフスタイルの変化が市場成長にプラスの影響を及ぼしています。さらに、より高い効能と作用時間の延長を実現する安全で強力な医薬品であるラフトフォーミング制酸剤の開発など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。さらに、保存が容易で、正しい服用量を提供し、患者のアドヒアランスを向上させる、さまざまなフレーバーのチュアブルテーブルが広く採用されていることも、市場の成長に好影響を与えています。その他、酸性の合併症を起こしやすい老年人口の増加、電子商取引プラットフォームによる製品の容易な入手、大衆の間での胸焼けの有病率の上昇などの要因が、市場に明るい見通しを生み出しています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、制酸剤の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、薬物クラス、製剤タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 薬効分類別内訳。 プロトンポンプ阻害剤 H2アンタゴニスト 酸中和剤 運動促進剤 剤型別構成比 錠剤 液体 粉体 その他 販売チャネル別構成比 病院薬局 小売店 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Abbott Laboratories, AstraZeneca plc, Bayer AG, Boehringer Ingelheim International GmbH, Dr. Reddy's Laboratories Ltd., GlaxoSmithKline plc, Johnson & Johnson, Pfizer Inc, Procter & Gamble Company, Reckitt Benckiser Group PLC, Sanofi S.A., Sun Pharmaceutical Industries Ltd. および Takeda Pharmaceutical Company Limitedなどの主要企業のプロファイルと共に調査しています。本レポートで回答した主な質問 制酸剤の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の制酸剤市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 薬効分類に基づく市場の内訳は? 製剤タイプに基づく市場の内訳は? 販売チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 制酸剤の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Antacids Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Drug Class 6.1 Proton Pump Inhibitors 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 H2 Antagonist 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Acid Neutralizers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Pro-Motility Agents 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation Type 7.1 Tablet 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Powder 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospital Pharmacies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Abbott Laboratories 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AstraZeneca plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Boehringer Ingelheim International GmbH 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Dr. Reddy’s Laboratories Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 GlaxoSmithKline plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Johnson & Johnson 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Pfizer Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Procter & Gamble Company 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sanofi S.A. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sun Pharmaceutical Industries Ltd. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Takeda Pharmaceutical Company Limited 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global antacids market reached a value of US$ 6.35 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 8.27 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Antacids Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Drug Class 6.1 Proton Pump Inhibitors 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 H2 Antagonist 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Acid Neutralizers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Pro-Motility Agents 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation Type 7.1 Tablet 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Powder 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospital Pharmacies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Abbott Laboratories 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AstraZeneca plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Boehringer Ingelheim International GmbH 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Dr. Reddy’s Laboratories Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 GlaxoSmithKline plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Johnson & Johnson 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Pfizer Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Procter & Gamble Company 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sanofi S.A. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sun Pharmaceutical Industries Ltd. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Takeda Pharmaceutical Company Limited 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
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2025/04/30 10:26 143.57 円 163.67 円 195.09 円 |