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制酸剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Antacids Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の制酸剤市場は、2021年に63億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には82億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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143 英語

 

サマリー

世界の制酸剤市場は、2021年に63億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には82億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

制酸剤は、胃酸を中和して消化不良や胸焼けを改善する市販の医薬品です。炭酸水素ナトリウム、アルミニウム、水酸化マグネシウム、カルシウムなどの成分を含み、便利なチュアブル錠、粉末、液体の形態で一般に販売されています。制酸剤は、胃の痛み、消化不良の不快感、胃潰瘍、炎症、酸性の消化不良、胃のむかつきなどの治療に広く使用されています。酸中和剤、促進剤、プロトンポンプ阻害剤は、胃の中の酸を弱める一般的な薬です。十二指腸、食道、食事中に放出される刺激の強い酸から胃の粘膜を保護するのを助ける。これらは自己処方の薬で、胃酸を中和し、ペプシンを抑制することで作用します。

制酸剤の市場動向
胃食道逆流症(GERD)の増加が、市場成長の主な要因の一つとなっています。制酸剤は、費用対効果が高く、胸焼けに伴う炎症、腫れ、痛み、刺激などの緩和を助けるため、広く使用されています。これに伴い、不規則な食生活や睡眠パターン、座りっぱなしの生活など、ライフスタイルの変化が市場成長にプラスの影響を及ぼしています。さらに、より高い効能と作用時間の延長を実現する安全で強力な医薬品であるラフトフォーミング制酸剤の開発など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。さらに、保存が容易で、正しい服用量を提供し、患者のアドヒアランスを向上させる、さまざまなフレーバーのチュアブルテーブルが広く採用されていることも、市場の成長に好影響を与えています。その他、酸性の合併症を起こしやすい老年人口の増加、電子商取引プラットフォームによる製品の容易な入手、大衆の間での胸焼けの有病率の上昇などの要因が、市場に明るい見通しを生み出しています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、制酸剤の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、薬物クラス、製剤タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

薬効分類別内訳。

プロトンポンプ阻害剤
H2アンタゴニスト
酸中和剤
運動促進剤

剤型別構成比

錠剤
液体
粉体
その他

販売チャネル別構成比

病院薬局
小売店
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Abbott Laboratories, AstraZeneca plc, Bayer AG, Boehringer Ingelheim International GmbH, Dr. Reddy's Laboratories Ltd., GlaxoSmithKline plc, Johnson & Johnson, Pfizer Inc, Procter & Gamble Company, Reckitt Benckiser Group PLC, Sanofi S.A., Sun Pharmaceutical Industries Ltd. および Takeda Pharmaceutical Company Limitedなどの主要企業のプロファイルと共に調査しています。本レポートで回答した主な質問
制酸剤の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の制酸剤市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
薬効分類に基づく市場の内訳は?
製剤タイプに基づく市場の内訳は?
販売チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
制酸剤の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Antacids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Drug Class
6.1 Proton Pump Inhibitors
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 H2 Antagonist
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Acid Neutralizers
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Pro-Motility Agents
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Formulation Type
7.1 Tablet
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Powder
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hospital Pharmacies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Pharmacies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Abbott Laboratories
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AstraZeneca plc
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bayer AG
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Boehringer Ingelheim International GmbH
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Dr. Reddy’s Laboratories Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 GlaxoSmithKline plc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Johnson & Johnson
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Pfizer Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Procter & Gamble Company
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Reckitt Benckiser Group PLC
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Sanofi S.A.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Takeda Pharmaceutical Company Limited
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global antacids market reached a value of US$ 6.35 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 8.27 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Antacids are over-the-counter (OTC) medications that neutralize the acid in the stomach to relieve indigestion and heartburn. They contain ingredients such as sodium bicarbonate, aluminum, magnesium hydroxide, and calcium and are commonly available in convenient chewable tablets, powder, and liquid forms. Antacids are widely used for treating sore stomach, dyspepsia discomfort, stomach ulcers, inflammation, acid indigestion, and stomach upset. Acid neutralizers, promotility agents, and proton pump inhibitors are common drugs that weaken the acid in the stomach. They assist in protecting the stomach lining from the duodenum, esophagus, and harsh acids released while eating. They are self-prescribed medications and act by neutralizing the acid in the stomach and inhibiting pepsin.

Antacids Market Trends:
The increasing prevalence of gastroesophageal reflux diseases (GERD) is one of the key factors driving the growth of the market. Antacids are widely used as they are cost-effective and assist in relieving inflammation, swelling, pain, and irritation associated with heartburn. In line with this, changing lifestyles, such as irregular dietary habits, sleep patterns, and sedentary lifestyles, is positively impacting the market growth. Moreover, various product innovations, such as the development of raft-forming antacids that are safe and strong medications that provide higher efficacy and increased duration of action, are providing an impetus to the market growth. Additionally, the widespread adoption of chewable tables in different flavors that are easy to store, provide the correct amount of dosage, and improve patient adherence is favoring the market growth. Other factors, such as the rising geriatric population that are prone to acidic complications, easy product availability through e-commerce platforms, and the increasing prevalence of heartburn among the masses, are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global antacids market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on drug class, formulation type and distribution channel.

Breakup by Drug Class:

Proton Pump Inhibitors
H2 Antagonist
Acid Neutralizers
Pro-Motility Agents

Breakup by Formulation Type:

Tablet
Liquid
Powder
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hospital Pharmacies
Retail Pharmacies
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Abbott Laboratories, AstraZeneca plc, Bayer AG, Boehringer Ingelheim International GmbH, Dr. Reddy’s Laboratories Ltd., GlaxoSmithKline plc, Johnson & Johnson, Pfizer Inc., Procter & Gamble Company, Reckitt Benckiser Group PLC, Sanofi S.A., Sun Pharmaceutical Industries Ltd. and Takeda Pharmaceutical Company Limited. Key Questions Answered in This Report:
How has the global antacids market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global antacids market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the drug class?
What is the breakup of the market based on the formulation type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global antacids market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Antacids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Drug Class
6.1 Proton Pump Inhibitors
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 H2 Antagonist
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Acid Neutralizers
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Pro-Motility Agents
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Formulation Type
7.1 Tablet
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Powder
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hospital Pharmacies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Pharmacies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Abbott Laboratories
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AstraZeneca plc
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bayer AG
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Boehringer Ingelheim International GmbH
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Dr. Reddy’s Laboratories Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 GlaxoSmithKline plc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Johnson & Johnson
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Pfizer Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Procter & Gamble Company
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Reckitt Benckiser Group PLC
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Sanofi S.A.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Takeda Pharmaceutical Company Limited
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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