![]() パーティー用品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Party Supplies Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のパーティー用品市場は、2021年に121億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には198億米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に8.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のパーティー用品市場は、2021年に121億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には198億米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に8.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。パーティー用品は、パーティーの主催者がパーティー会場を装飾し、適切な雰囲気を作り出すために使用する特殊なアイテムです。これらの用品は、風船、パーティーハット、ナプキン、壁面装飾品、キャンドル、ヤードサイン、ゲストブックとペン、記念品、招待状、バナー、テーブルウェアで構成されています。誕生日や送別会、記念日などのイベントを思い出深いものにするために、パーティーのテーマに合わせて使用され、将来のイベントのために簡単に保管することができます。現在、環境問題への関心の高まりから、世界中で紙製パーティーグッズの利用が進んでいます。 パーティー用品の市場動向。 イベント運営やウェディングプランニングの需要が高まっていることが、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、世界的にテーマパーティーの傾向が強まっていることも、市場の成長を後押ししています。また、インターネットやソーシャルメディアの普及に伴い、結婚式や婚約などの特別なイベントの開催が増加しています。また、インターネットやソーシャルメディアの普及に伴い、結婚式や婚約などの特別なイベントの開催が増加し、オンラインショップでパーティー用品を安く購入できるようになったことや、Eコマース産業の急成長も市場の成長に寄与しています。また、コロナウイルス感染症(COVID-19)の患者数の減少や、各国政府によるワクチン接種プロジェクトの実施により、戸締まり規制が徐々に強化されてきています。その結果、親が子供の誕生日を祝うためにパーティー用品を購入し、子供に特別感を与えるようになり、市場の成長を後押ししています。このほか、急速な都市化、所得水準の上昇、プロのイベントプランナーの増加なども、同市場に参入している主要企業に有利な成長機会をもたらしています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のパーティー用品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 バルーン バナー ピニャータ ゲーム ホームデコール テーブルウェア/ディスポーザブル その他 アプリケーション別構成比 業務用 家庭用 流通チャネル別の内訳。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、American Greetings Corporation、ArtisanoDesigns、Hallmark Cards Inc、Huhtamäki Oyj、Martha Stewart Living Omnimedia Inc.の主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Marquee Brands)、MyBirthdaySupplies.in、Oriental Trading Company (Berkshire Hathaway Inc.)、Party City Holdco Inc、Pioneer Worldwide、Shutterfly LLC、Unique Industries Inc.などの主要企業のプロフィールを掲載しています。本レポートで回答した主な質問 パーティー用品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のパーティー用品市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? パーティー用品の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Party Supplies Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Balloons 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Banners 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Pinatas 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Games 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Home Decor 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Tableware/Disposables 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Commercial Use 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Domestic Use 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialized Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Greetings Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 ArtisanoDesigns 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Hallmark Cards Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 Huhtamäki Oyj 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Martha Stewart Living Omnimedia Inc. (Marquee Brands) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 MyBirthdaySupplies.in 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Oriental Trading Company (Berkshire Hathaway Inc.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Party City Holdco Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Pioneer Worldwide 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Shutterfly LLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Unique Industries Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global party supplies market reached a value of US$ 12.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 19.8 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 8.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Party Supplies Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Balloons 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Banners 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Pinatas 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Games 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Home Decor 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Tableware/Disposables 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Commercial Use 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Domestic Use 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialized Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Greetings Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 ArtisanoDesigns 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Hallmark Cards Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 Huhtamäki Oyj 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Martha Stewart Living Omnimedia Inc. (Marquee Brands) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 MyBirthdaySupplies.in 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Oriental Trading Company (Berkshire Hathaway Inc.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Party City Holdco Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Pioneer Worldwide 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Shutterfly LLC 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Unique Industries Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
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